OS MAX FS 91 P Surpass II

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Odgovori
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a sistem »

Pozdravljeni,

imam vprašanje. Motor lepo zažene plopeler 14x7 na max 9700 RPM. Minimalni obrati 2400RPM. Vleka ima zmernenega cca. 4Kg.

Vprašanje:

Glavna igla je odprta samo za kakšen obrat. Po navodilih bi morala biti 2 Obrata tovarniško. Motor tudi bolj kadi od OS MAX FS 70 Surpras II.
Motor na max obratih ni vroč, Slina sploh ne cvrči, in iz izpuha gre ogromna količina olja od goriva. Tako, da ni presuh.

Ali je to znak, da je motor iztrošen? Ali si lasti kdo drug enak motor in bi mi zaupal, koliko ima odprto iglo. Ali so moje skrbi odveč?
Nič bat, samo žgat.
Uporabniški avatar
Andreo29
Freak
Prispevkov: 897
Pridružen: 13 Avg 2007, 20:43
Kraj: Nova Gorica

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a Andreo29 »

Pri mojem takem OS-u imam minimum iglo odprto 7 obratov (ko je ročica plina v cut-off položaju - motor ugasnjen) in iglo za maximum pri cca 2 1/2 do 2 2/3 obrata (poletje/zima).
Kar se tiče goriva si sam mešam mešanico v razmerju: 70:10:15:5 (% metanola : % nitrometana : %sintetičnega olja : %ricinusa).
Motor tudi ni vroč je podobno topel kot ga opisuješ. Kar se tiče izpuha zaenkrat ne vidim nič povečanega in ravno tako olje, ki sicer je na izpuhu vendar ne morem reči, da ga je ogromno. Če pomislim, kaj mi je delalo prej z 10ccm 2t, je s tem motorjem vse čisto. Porabe pa imam cca 2dcl za 15 minut ležernega letenja oz 10 minut pod obrati (z 2T sem imel 3dcl za komaj 10minut ležernega). Trenutno imam prop 15x6 APC in mi vleče približno enako kot 14x8 APC. Model (v mojem avatarju) je težak cca 4kg in gre skoraj v vertikalo. Torej toliko vleka ima :wink:.

Lp,
Andreo
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a sistem »

Gorivo uporabljam kupljeno 18% Olja, 15% nitro in 18% olja in 10% nitro. Ventile sem nastavljal.

Bi imel vprašanje o ventilih. Najraje bi koga kontaktiral telefonsko, kolikor je mogoče, bi prosil telefonsko na zs. Nekaj malega me bega pri nastavitvi.
Nič bat, samo žgat.
FANATIC
Razpravljalec
Prispevkov: 135
Pridružen: 04 Feb 2009, 09:31
Kraj: Pod hribom

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a FANATIC »

..................................
Zadnjič spremenil FANATIC, dne 11 Apr 2017, 20:23, skupaj popravljeno 2 krat.
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a sistem »

Tukaj je objavljen video.

https://youtu.be/ipMLwdmvOZg

Bi bilo dobro še kaj nastavit? Skrbi me samo to da je igla toliko priprta. Če bi menjal batni obroček, bi pridobil kaj?
Nič bat, samo žgat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Ne vidim vzroka za skrb. Motor teče rahlo prebogato. To, da je igla bolj zaprta kot po navodilih, je verjetno vzrok v poškodovani igli ali ležišču igle ali njuni obrabi. To je lahko posledica prekomernega zatiskanja pri katerem se je poškodoval konus v ležišču igle. Tako je povečanje pretoka na obrat igle v prvem ovoju zelo veliko. Posledica je "groba" igla, ki zahteva malce več občutka pri nastavljanju, kajti že majhen zasuk pomeni veliko spremembo pretoka goriva. Če zamenjaš ta dva dela uplinjača, boš težavo odpravil.

LPM
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Videl sem tvoj oglas. Mislim, da potrebuješ tole:
2 7681 900 Needle Valve Assembly
in ne ohišja:
4 5983 100 Carburettor Body.

LPM
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a sistem »

Hvala za napotek. Igla ima viden obrocek. Sedaj pa ce je poskodovano ležišče igle je pa vlito v ohišje frgazerja. Ali bi probal menjati samo iglo. Oz. je na meji, če naročim dele iz Japonske te vzamem komplet.
Nič bat, samo žgat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Sestav: 2 7681 900 Needle Valve Assembly vsebuje iglo in njeno ležišče. Igla ni nikjer v stiku z ohišjem, ki ga nabavljaš.

Lahko pa iglo pobrusiš na stružnici.
sistem
Freak
Prispevkov: 567
Pridružen: 08 Jul 2014, 18:12
Kraj: Okolica Pernice

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a sistem »

Prilagam slike:

Motor je težko nastavit, ker je igla odprta samo pol obrata. Moram pogledat če se kje zatakne in ne gre do konca not. Po navodilih ima tovarniško nastavitev, 2 obrata.
Priponke
Vlozišče igle je samo navadna matica
Vlozišče igle je samo navadna matica
IMG_2844.jpg (74.66 KiB) Pogledano 4369 krat
Igla ima viden obroček
Igla ima viden obroček
IMG_2845.jpg (67.19 KiB) Pogledano 4369 krat
Ohišje frgazerja ima izvrtino za konico igle
Ohišje frgazerja ima izvrtino za konico igle
IMG_2847.jpg (86.55 KiB) Pogledano 4369 krat
Nič bat, samo žgat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3304
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Re: OS MAX FS 91 P Surpass II

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Ohišje frgazerja ima izvrtino za konico igle
Če tako, je pa res potrebno zamenjati ohišje uplinjača.
Moja trditev v prejšnjem prispevku je napačna.
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o modelih z eksplozijskim pogonom