MDS .25 ABC Motor
Moderator: Mipo
MDS .25 ABC Motor
Zdravo...
Kupujem trainerja in sem zelo ugodno dobil KPL novo letalo z novim (neutečenim) MDS .25 motorjem!
Kolikor berem na tujih forumih so s temi motorji bolj kot ne težave...
Nekako zaključek je bil da je najboljše uporabljat 5% gorivo (sklepam, da je govora o NITROMETANU) in svečko ki naj bi bila IDLE GLOW PLUG...
Zanima me kaj naj bi ta IDLE pri svečki pomenil in kakšne so vaše izkušnje s temi motorji...
Hvala in LP
Kupujem trainerja in sem zelo ugodno dobil KPL novo letalo z novim (neutečenim) MDS .25 motorjem!
Kolikor berem na tujih forumih so s temi motorji bolj kot ne težave...
Nekako zaključek je bil da je najboljše uporabljat 5% gorivo (sklepam, da je govora o NITROMETANU) in svečko ki naj bi bila IDLE GLOW PLUG...
Zanima me kaj naj bi ta IDLE pri svečki pomenil in kakšne so vaše izkušnje s temi motorji...
Hvala in LP
Smo strojniki, in smo barabe:)
Re: MDS .25 ABC Motor
Zdravo.. Hja z motorji MDS tudi sam nimam ravno najboljše izkusnje.... Ponavadi je problem uplinjač ki ga je zelo težko nastaviti... Imam doma dva in noben ne deluje ok.... Glede goriva pa je najbolje da uzames raje gorivo z več nitrometana ker motor potem dosti lepše deluje... Jaz osebno imam doma motorje ASP in SAITO in lahko povem da so Asp motorji cisto uredu glede na ceno ki ga dobiš... Na tvojem mestu bi raje zamenjau motor.... In problemi bojo rešeni... UHobbykingu pride Asp 25 okoli 40€...Lp Blaž
Kdor ne leti sploh ne živi!!!!
Re: MDS .25 ABC Motor
No, bom videl kako bo šlo... sem že tudi slišal dobre odzive vendar od vseh 5% nitrometana oziroma NIČ! Tej motorji imajo baje kar močno kompresijo in zato ne marajo visokih procentov nitrometana...
Šel bom do kakega mojstra in bomo poskušali nastavit... če ne bo šlo bom pa kupil kaj drugega... najraje OS Max-a (baje je to to...)
Hvala vseeno!
Šel bom do kakega mojstra in bomo poskušali nastavit... če ne bo šlo bom pa kupil kaj drugega... najraje OS Max-a (baje je to to...)
Hvala vseeno!
Smo strojniki, in smo barabe:)
Re: MDS .25 ABC Motor
Jaz sem bil popoln zagovornik elektro pogona, potem sem pa slučajno dobil malo rabljen OS MAX 46FX in čeprav brez izkušenj, nisem imel celo lansko sezono nobenih težav. Dela kot urca. Za v bodoče sem odločen da, če mi bo zneslo, bom še kupil Japonca, če ne pa nič.
Lp
Robar
Lp
Robar
Re: MDS .25 ABC Motor
Ja, Robar...
Če nebi bil motor že zraven bi si sigurno omislil OS-a... tako pa... šenkanemu konju se ne gleda v zobe....
Bo pa morda dober trening za nastavljanje... (s tem se tolažim)
Lp
Če nebi bil motor že zraven bi si sigurno omislil OS-a... tako pa... šenkanemu konju se ne gleda v zobe....
Bo pa morda dober trening za nastavljanje... (s tem se tolažim)
Lp
Smo strojniki, in smo barabe:)
Re: MDS .25 ABC Motor
sam sem mel mds .48 sej nekako je delal ampak nikoli dobro. oz je mel dneve. Ko je blo veliko vlage nikakor ni hotel držat minimuma ampak suho vreme z 15% nitrometana je pa delal še kar. oz se je dalo letet.
The Rose Squardon / Aircombat Slovenija
Re: MDS .25 ABC Motor
ja tej mds motorji imajo problem uplinjača ker se zgornja igla spreminja z spodnjo iglo, Se Pravi: če ti nastavljaš zgornjo iglo se ti spreminja spodnja in obratno. Če je bolj mokro vreme moreš zgornjo malo odpret in spodnjo stisnit, amak to pameni vak dan znova od začetka novo štelanje motorja ker ni vsak dan enak kar se tiče vlage in tako naprej.... Če se ga boš navadu ti bo potem vsako nastavljanje bilokaterega motorja mačji kašelj... Pričakuj da boš prišel do točke ko bi ga najraje vertikalno vsadil v asfaltno stezo....
od mojega mdsja je na koncu ostalo toliko ko se je srečal z kolom od trt.
od mojega mdsja je na koncu ostalo toliko ko se je srečal z kolom od trt.
The Rose Squardon / Aircombat Slovenija
Re: MDS .25 ABC Motor
Večina vplinjačev metanolarjev deluje po tem principu. Ker moraš pri nizkem gasu zmanjšati dotok goriva v motor, drugače za zalije.murva napisal/-a:ja tej mds motorji imajo problem uplinjača ker se zgornja igla spreminja z spodnjo iglo, Se Pravi: če ti nastavljaš zgornjo iglo se ti spreminja spodnja in obratno. Če je bolj mokro vreme moreš zgornjo malo odpret in spodnjo stisnit, amak to pameni vak dan znova od začetka novo štelanje motorja ker ni vsak dan enak kar se tiče vlage in tako naprej.... Če se ga boš navadu ti bo potem vsako nastavljanje bilokaterega motorja mačji kašelj... Pričakuj da boš prišel do točke ko bi ga najraje vertikalno vsadil v asfaltno stezo....
Problem "čunga-lunga" motorjev je v nenatančni izdelavi, ki vpliva na delovanje, predvsem pri mikro nastavitvah.
Primer, ležišče spodjne igle ni v centru z zgornjo iglo. To težko opaziš s prostim očesom, odstopa lahko čisto malo, ampak zvije ti spodnjo iglo in ob obratu je zapiranje nezvezno.......
Sem v preteklosti kar nekaj takih motorjev nastavljal. Skoraj pravilo je, da se ga ne da nastaviti v nulo, vedno ga pustiš malo zalitega z višjo minimalko.
Za kakšnega trejnerčka ali nezahtevnega akrobata je dober, če je model kaj več, bo treba dati kakšen € več za nekaj boljšega. Ko probaš kakšnega O.S., Webra, SuperTigre, Saito,.. vidiš razliko in ne greš več na nižji rang.
Se ne splača.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: MDS .25 ABC Motor
Še moja izkušnja
Sam sem pa bil zelo razočaran nad OS ax55 -om. Posledice vidne na sliki in to sem razbil 3 take Gilese, izključno use zaradi nenadne odpovedi mororja,( ugasnil mi je dosti večkrat) v najbolj neugodnem položaju. Uglanem motorčeka nemorem nikokr optimalno nastavit. največ problemou pa je, ko je v tanku od polovice dol goriva. Menjal svečke, menjal gorivo, pregledal dostikrat, če kje vleče zrak. Napake enostavno nisem našel in zdaj ga imam na enem trajnerju in vsake kvatre letim z njim.
Za razliko od tega kitajskega 10 ccm PH-ja, ki ga imam na temu spitfireju, tego motorčka pa enostavno nemorem prehvalit. Vžigam, ga na spiner v kontra stran in upali u momentu, prosti tek izjemen, prehodi do ful gasa, tudi brez kakršnega koli problema, tudi če se obe igli malo premakneta, nobene razlike, s tem modelom še nisem pristal brez odpovedi motorja,gorivo enako kot pri OS- u. Vlek tudi za 3 kilogramski model izjemen, ogromni lupingi začeti iz minimlne hitrosti. Skratka super motorček.
Sam sem pa bil zelo razočaran nad OS ax55 -om. Posledice vidne na sliki in to sem razbil 3 take Gilese, izključno use zaradi nenadne odpovedi mororja,( ugasnil mi je dosti večkrat) v najbolj neugodnem položaju. Uglanem motorčeka nemorem nikokr optimalno nastavit. največ problemou pa je, ko je v tanku od polovice dol goriva. Menjal svečke, menjal gorivo, pregledal dostikrat, če kje vleče zrak. Napake enostavno nisem našel in zdaj ga imam na enem trajnerju in vsake kvatre letim z njim.
Za razliko od tega kitajskega 10 ccm PH-ja, ki ga imam na temu spitfireju, tego motorčka pa enostavno nemorem prehvalit. Vžigam, ga na spiner v kontra stran in upali u momentu, prosti tek izjemen, prehodi do ful gasa, tudi brez kakršnega koli problema, tudi če se obe igli malo premakneta, nobene razlike, s tem modelom še nisem pristal brez odpovedi motorja,gorivo enako kot pri OS- u. Vlek tudi za 3 kilogramski model izjemen, ogromni lupingi začeti iz minimlne hitrosti. Skratka super motorček.
Vedno je bolje, če si spodaj in si želiš, da bi bil zgoraj, kot pa da si zgoraj in si želiš, da bi bil spodaj.
Re: MDS .25 ABC Motor
Mogoče višina rezervoarja in uplinjača ti ni štimala ker ti je crkovalo od 1/2 tanka dol... ampak to na pamet brez videt oz probat je težko rečt.
The Rose Squardon / Aircombat Slovenija