Pozdravljeni,
na forumu sem našel samo nastavitev uplinjača za avtomobilske motorje. Im mogoče kdo link od teme za letalske motorje?
Imam težavo. Imam 4 takni Magnum xl 61 motor in mi ugasne ko dam polni gas in ga obrnem za 90 stopinj . Bi mi lahko kdo razložil nastavitev uplinjača natančneje?
Hvala.
Matija
Nastavitev uplinjača letalskega motorja
Moderator: Mipo
Nastavitev uplinjača letalskega motorja
Zadnjič spremenil sistem, dne 29 Sep 2015, 07:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Nič bat, samo žgat.
Re: Nastavitev uplinjača letalskega motorja
Kadar pozabim postopek, se vedno vrnem k tej shemi:
Re: Nastavitev uplinjača letalskega motorja
sistem napisal/-a:Pozdravljeni,
na forumu sem našel samo nastavitev uplinjača za avtomobilske motorje. Im mogoče kdo link od teme za letalske motorje?
Imam težavo. Imam 4 takni Magnum xl 61 motor in mi ugasne ko dam polni gas in ga obrnem za 90 stopinj . Bi mi lahko kdo razložil nastavitev uplinjača natančneje?
Hvala.
Matija
odpri iglo oz nastavi iglo pri kotu 90 stopinj
The Rose Squardon / Aircombat Slovenija
Re: Nastavitev uplinjača letalskega motorja
Pozdravljeni,
imam probleme pri nastavljanju motorja.
Motor je Magnum XL91 torej 15ccm s polresonanco. Ker je model par let stal sem ga privlekel na plano, obrisal prah in vžgal motor. Sam motor je vžgal brez problemov, razen tistih začetnih težav da izpljuva vso olje...
Ker sem po celem popoldnevu na travniku na kolenih tako rekoč obupal, sem se po par dnevih spet spravil doma za hišo nastavljat. Igle sem odprl po planu za tovarniške nastavitve, ter zagnal in nastavil najprej visoke, nato pa na nizke.
Trenutna nastavitev je optimalna, motor iz "štantgasa" ob sunku ročice lepo pospeši, kadi prav tako...točno tak kot je treba. Le ta "štantgas" je previsok, saj bi moral model ostati na mestu, sedaj pa se mi kar sam pelje. Ko grem s trimom dol, motor lepo teče, le pospešiti noče in vedno pri sunku ročice crkne. Če pospešujem počasi pa ok.
Torej kam z nizkimi? Če oslabim mešanico mi crkne po nekaj sekundah pri istih obratih... torej bi moral dovod obogatiti, ampak je vedno slabše...saj ne vem niti prav razložiti kaj se točno dogaja z motorjem.
Pri samem sunkovitem pospeševanju bi naj motor malo klecnil ali mora tekoče v eno pospešiti do polnih obratov? Po cca 1min na štantgasu kot vem je to normalno da malo klecne.
No ja...zgornja tabela je zelo dobra, bom še probal enkrat po zgornji tabeli iti skozi pa da vidimo ali mi ga uspe ukrotiti.
Če že vsi vete..bom pa še jaz !
L.P.Samo
imam probleme pri nastavljanju motorja.
Motor je Magnum XL91 torej 15ccm s polresonanco. Ker je model par let stal sem ga privlekel na plano, obrisal prah in vžgal motor. Sam motor je vžgal brez problemov, razen tistih začetnih težav da izpljuva vso olje...
Ker sem po celem popoldnevu na travniku na kolenih tako rekoč obupal, sem se po par dnevih spet spravil doma za hišo nastavljat. Igle sem odprl po planu za tovarniške nastavitve, ter zagnal in nastavil najprej visoke, nato pa na nizke.
Trenutna nastavitev je optimalna, motor iz "štantgasa" ob sunku ročice lepo pospeši, kadi prav tako...točno tak kot je treba. Le ta "štantgas" je previsok, saj bi moral model ostati na mestu, sedaj pa se mi kar sam pelje. Ko grem s trimom dol, motor lepo teče, le pospešiti noče in vedno pri sunku ročice crkne. Če pospešujem počasi pa ok.
Torej kam z nizkimi? Če oslabim mešanico mi crkne po nekaj sekundah pri istih obratih... torej bi moral dovod obogatiti, ampak je vedno slabše...saj ne vem niti prav razložiti kaj se točno dogaja z motorjem.
Pri samem sunkovitem pospeševanju bi naj motor malo klecnil ali mora tekoče v eno pospešiti do polnih obratov? Po cca 1min na štantgasu kot vem je to normalno da malo klecne.
No ja...zgornja tabela je zelo dobra, bom še probal enkrat po zgornji tabeli iti skozi pa da vidimo ali mi ga uspe ukrotiti.
Če že vsi vete..bom pa še jaz !
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Re: Nastavitev uplinjača letalskega motorja
...za take stvari se je treba poigrati...in se malo razsvetliti.
Obstajajo svečke različnih toplotnih vrednosti, ki močno vplivajo na delovanje motorja. Ni samo igla za štelat!
Vse to je že mnogokrat bilo napisano na forumu.
Obstajajo svečke različnih toplotnih vrednosti, ki močno vplivajo na delovanje motorja. Ni samo igla za štelat!
Vse to je že mnogokrat bilo napisano na forumu.
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.