Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Moderator: Mipo
Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Včeraj se mi je zgodila zelo nenavadna nesreča. Na motor MVVS 80 sem namontiral popolnoma novo eliso Metts 24x12 , ki jo predlaga tudi proizvajalec motorjev. Stara namreč ni bila več uporabna
Motor je deloval brezhibno in tudi elisa. Vendar žal samo do tretjega poleta , ko se je v višini približno 250m zaslišal močan hrup. Mislili smo da je odpadel izpuh ali pa kaj podobnega. Motor sem ugasnil in težko pristal. Zakaj težko..je vidno iz slik.
Novo eliso brez poškodb je v zraku namreč razneslo. Napaka izdelovalca pri sestavi . Vibracija je poškodovala trup, iz motorja je odneslo glavno matico,.... nisem imel še srca da bi natančno pregledal nastalo škodo.
Sreča je ta, da ta krak ni nikogar zadel in poškodoval. Sreča , da se model ni prelomil na pol in sem lahko "pristal" in nisem padel na koga.
Nesreča je ta, da je model....
Ker po toliko letih tudi sam prevečkrat podcenjujem nevarnost, ki pri tako močnih motorjih nastaja ( ni več samo plav prst ali pa malo krvi ) sem se sam močno zamislil.
Od sedaj naprej bom še bolj pazil kako je model usmerjen , varnostna razdalja,...itd
Pa srečno in varno še naprej
LP
Samo
Motor je deloval brezhibno in tudi elisa. Vendar žal samo do tretjega poleta , ko se je v višini približno 250m zaslišal močan hrup. Mislili smo da je odpadel izpuh ali pa kaj podobnega. Motor sem ugasnil in težko pristal. Zakaj težko..je vidno iz slik.
Novo eliso brez poškodb je v zraku namreč razneslo. Napaka izdelovalca pri sestavi . Vibracija je poškodovala trup, iz motorja je odneslo glavno matico,.... nisem imel še srca da bi natančno pregledal nastalo škodo.
Sreča je ta, da ta krak ni nikogar zadel in poškodoval. Sreča , da se model ni prelomil na pol in sem lahko "pristal" in nisem padel na koga.
Nesreča je ta, da je model....
Ker po toliko letih tudi sam prevečkrat podcenjujem nevarnost, ki pri tako močnih motorjih nastaja ( ni več samo plav prst ali pa malo krvi ) sem se sam močno zamislil.
Od sedaj naprej bom še bolj pazil kako je model usmerjen , varnostna razdalja,...itd
Pa srečno in varno še naprej
LP
Samo
- Priponke
-
- image copy.jpg (115.61 KiB) Pogledano 2971 krat
-
- image-2 copy.jpg (91.64 KiB) Pogledano 2971 krat
-
- photo 1 copy.jpg (196.5 KiB) Pogledano 2971 krat
Zadnjič spremenil misak, dne 14 Okt 2013, 18:54, skupaj popravljeno 1 krat.
S5-DSM
Re: Sreča v nereči- previdnost ni odveč
PS: Na Lindinger sem poslal en e-mail in slikovno dokumentacijo ter opis dogodka. Zanima me kako se bodo odzvali na reklamacijo.
- Priponke
-
- photo 2 copy.jpg (126.66 KiB) Pogledano 2970 krat
-
- photo 4 copy.jpg (188.99 KiB) Pogledano 2970 krat
-
- photo 5 copy.jpg (115.23 KiB) Pogledano 2970 krat
S5-DSM
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Vsekakor poročaj!
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Ali imaš morda bližnjo sliko mesta loma na elisi?
Sam uporabljam dvo-krake Metts-e no pa tudi 20x8 tri-krakega. Do sedaj še nisem slišal, da bi lesen krak odtrgalo v zraku.
Noro, res bo potrebna večja previdnost pri zaganjanju in ogrevanju motorjev.
Sam uporabljam dvo-krake Metts-e no pa tudi 20x8 tri-krakega. Do sedaj še nisem slišal, da bi lesen krak odtrgalo v zraku.
Noro, res bo potrebna večja previdnost pri zaganjanju in ogrevanju motorjev.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Kak mail proizvajalcu tudi nebi bil odveč..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Pozdravljen Kladu.
evo takole zgleda detail...
Kar se tiče Lindingerja moram reči, da so se do sedaj obnašali več kot korektno. Dogovor je sledeč; pošljem jim motor in prop. Motor bodo poslali v MVVS na pregled in po potrebi popravilo. Dobil bom dobropis za propeler in mogoče tudi še kaj za servote, ki jih je uničilo in jih ne upam več uporabljat.
Kako se bo razvilo sporočam naprej.
PS: Želje so velike za novo Wilmo od Frischa vendar nikakor nam ne uspe najti sponzorjev Tako sva danes zvečer, ko sva z Rupertom pregledovala škodo in demontirala motor ugotovila, da ni nič narobe če naredimo še eno Wilmo sami tako kot smo tole In sicer bo sedaj imela 3m čez krila in ne več 2,8m.
Načrti so, volja tudi, fantje so ( smo ) pripravljeni in bomo že našli čas med vsemi obveznostmi ( služba, družina,.. ) da bomo to naredili
evo takole zgleda detail...
Kar se tiče Lindingerja moram reči, da so se do sedaj obnašali več kot korektno. Dogovor je sledeč; pošljem jim motor in prop. Motor bodo poslali v MVVS na pregled in po potrebi popravilo. Dobil bom dobropis za propeler in mogoče tudi še kaj za servote, ki jih je uničilo in jih ne upam več uporabljat.
Kako se bo razvilo sporočam naprej.
PS: Želje so velike za novo Wilmo od Frischa vendar nikakor nam ne uspe najti sponzorjev Tako sva danes zvečer, ko sva z Rupertom pregledovala škodo in demontirala motor ugotovila, da ni nič narobe če naredimo še eno Wilmo sami tako kot smo tole In sicer bo sedaj imela 3m čez krila in ne več 2,8m.
Načrti so, volja tudi, fantje so ( smo ) pripravljeni in bomo že našli čas med vsemi obveznostmi ( služba, družina,.. ) da bomo to naredili
- Priponke
-
- image-4 copy.jpg (149.59 KiB) Pogledano 2764 krat
-
- image-3 copy.jpg (122.83 KiB) Pogledano 2764 krat
-
- image-6 copy.jpg (101.36 KiB) Pogledano 2764 krat
S5-DSM
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Mogoče še ena zanimiva informacija. ko smo se o tem pogovarjali na letališču so fantje od ta VELIKE aviacije povedali da so na jadralinih modelih z motorjem po večini že vsi odstranili lesene elise zaradi raznih težav in sedaj imajo GFK/CFK elise.
S5-DSM
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Hvala za slike, izgleda grozno, kako ga je snelo.
K sreči si pristal, v nasprotnem primeru bi še vedno ugotavljal vzrok padca modela........
Elisa se vedno zlomi če model pade dol.
K sreči si pristal, v nasprotnem primeru bi še vedno ugotavljal vzrok padca modela........
Elisa se vedno zlomi če model pade dol.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Danes sem dobil informacije glede motorja.
Motor so razstavili in preverili za poškodbe. Glavna gred je OK in ni bila poškodovana. Zamenjali pa bodo vse ležaje.
Tako bo predvidoma motor že drug teden pri meni. Kot smo se dogovorili bodo vse stroške dela in zamenjanih delov prevzeli pri Lindingerju.
Za enkrat jih lahko samo pohvalim o korektnem odnosu.
Edino kar bi bilo lahko boljše je hitrost komunikacije podjetje -> stranka.
Motor so razstavili in preverili za poškodbe. Glavna gred je OK in ni bila poškodovana. Zamenjali pa bodo vse ležaje.
Tako bo predvidoma motor že drug teden pri meni. Kot smo se dogovorili bodo vse stroške dela in zamenjanih delov prevzeli pri Lindingerju.
Za enkrat jih lahko samo pohvalim o korektnem odnosu.
Edino kar bi bilo lahko boljše je hitrost komunikacije podjetje -> stranka.
S5-DSM
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Jap, to sem tudi jaz opazil pri velikih firmah, recimo ravnokar sem pri Robbe naročeval rezervni del (kaputaž) za citabrijo, in so mi po 14 dnevih pošiljanja petih mailov šele končno poslali paket ...misak napisal/-a: Edino kar bi bilo lahko boljše je hitrost komunikacije podjetje -> stranka.
Ker očitno zelo vplivajo prazniki, vikendi, itd. na njihovo delovanje.
No, važno da pride paket in si ti porihtal motor
Re: Sreča v nesreči- previdnost ni odveč
Pomoje bodo Metts propelerji sedaj prav kmalu izginili iz njihove ponudbe,kaj vešmisak napisal/-a:Danes sem dobil informacije glede motorja.
Motor so razstavili in preverili za poškodbe. Glavna gred je OK in ni bila poškodovana. Zamenjali pa bodo vse ležaje.
Tako bo predvidoma motor že drug teden pri meni. Kot smo se dogovorili bodo vse stroške dela in zamenjanih delov prevzeli pri Lindingerju.
Za enkrat jih lahko samo pohvalim o korektnem odnosu.
Edino kar bi bilo lahko boljše je hitrost komunikacije podjetje -> stranka.