"Prebijanje iskre" na 2-cilinderskem motorju
Objavljeno: 12 Avg 2013, 20:30
Zdravo
Ker mi po znakih, ki jih kaže sprejemnik (beri motnje ), vžigni kabli ki potekajo od elektronike motorja pa na svečko na posamezen cilinder nekje prebijajo, me zanima če ima kdo idejo kako bi najlažje ugotovil, kje mi kabel ali kapa ki pride na svečko prebija? Ena varianta je pač da enostavno ko pade tema "zakurblaš" motor in gledaš če bi se kje pokazala iskra, ima mogoče še kdo druga kakšno bolj enostavno idejo, da bi lahko zadevo stestiral kar v delavnici?
Da pa sem skor ziher da je krivo prebijanje, mi je jasno zato, ker ko motor ne laufa je vse ok, ko pa ga zalaufaš potem pa na momente nekje pride do "špricanja" iskre na okrov motorja, katerega sem za nameček imel povezanega s servotom za plin z alu navojno palico in alu kugelgelnkom, servo ima pa seveda tudi kovinske zobnike
Samo da opišem še motnjo: ko je pride do motnje, sprejemnik enostavno izgubi signal (možgane) servoti pa ostanejo v položaju v katerem so bili tik pred motnjo (so normalno pod napetostjo), to traja cca. 2-3s in sprejemnik začne spet delovat. Ko sem to potem testiral še na tleh, se ta motnja pojavlja periodično enkrat ja, potem spet ne, pa spet čez en čas ja itd...
Imel sem več sreče ko pameti ko se mi je to zgodilo v zraku v roli, ko je avijon sam naredil 3 nekontrolirane role, dokler ni sprejemnik prišel sebi in sem zadevo še komaj rešil, da ni prišlo do tresk
Ker mi po znakih, ki jih kaže sprejemnik (beri motnje ), vžigni kabli ki potekajo od elektronike motorja pa na svečko na posamezen cilinder nekje prebijajo, me zanima če ima kdo idejo kako bi najlažje ugotovil, kje mi kabel ali kapa ki pride na svečko prebija? Ena varianta je pač da enostavno ko pade tema "zakurblaš" motor in gledaš če bi se kje pokazala iskra, ima mogoče še kdo druga kakšno bolj enostavno idejo, da bi lahko zadevo stestiral kar v delavnici?
Da pa sem skor ziher da je krivo prebijanje, mi je jasno zato, ker ko motor ne laufa je vse ok, ko pa ga zalaufaš potem pa na momente nekje pride do "špricanja" iskre na okrov motorja, katerega sem za nameček imel povezanega s servotom za plin z alu navojno palico in alu kugelgelnkom, servo ima pa seveda tudi kovinske zobnike
Samo da opišem še motnjo: ko je pride do motnje, sprejemnik enostavno izgubi signal (možgane) servoti pa ostanejo v položaju v katerem so bili tik pred motnjo (so normalno pod napetostjo), to traja cca. 2-3s in sprejemnik začne spet delovat. Ko sem to potem testiral še na tleh, se ta motnja pojavlja periodično enkrat ja, potem spet ne, pa spet čez en čas ja itd...
Imel sem več sreče ko pameti ko se mi je to zgodilo v zraku v roli, ko je avijon sam naredil 3 nekontrolirane role, dokler ni sprejemnik prišel sebi in sem zadevo še komaj rešil, da ni prišlo do tresk