Stran 1 od 1

OS 4ccm

Objavljeno: 10 Apr 2012, 08:19
Napisal/-a PRIMOŽ
Imam težavico.
Moj OS 4ccm na tleh lepo deluje, se zavrti v polne obrate, takoj ko pa gre v zrak pa po parih metrih ugasne.smo nastavljali iglo pa vedno ista zgodba.kdo ve kje bi bila težavica?prej je motor normalno deloval...

l.p.

Primož

Re: OS 4ccm

Objavljeno: 10 Apr 2012, 08:43
Napisal/-a manpower
-Kestel ne tesni
-v cevki za dovod je luknja
-cevka za tankanje ne tesni kot bi morala
-propeler prave velikosti
-odpri spodnjo iglo za osmino obrata

in še in še..................PREVERI!

Re: OS 4ccm

Objavljeno: 10 Apr 2012, 09:05
Napisal/-a PRIMOŽ
Na motorju je sedaj propeler 10X6.Čeprav mi je nekdo svetoval naj probam 9X6.

Re: OS 4ccm

Objavljeno: 10 Apr 2012, 10:47
Napisal/-a Mipo
PRIMOŽ napisal/-a:Na motorju je sedaj propeler 10X6.Čeprav mi je nekdo svetoval naj probam 9X6.
10x6 je prevelik propeler za ta motor. Tale je "standarda oprema" za 6,5 ccm.
Pravilna izbira je 9x5 do 9x6.

Nisi pa napisal kateri od OS motorjev je to. Se kar precej razlikujejo po moči. Navodila za enega od njih najdeš na: http://manuals.hobbico.com/osm/15cv-a-2 ... manual.pdf

Re: OS 4ccm

Objavljeno: 10 Apr 2012, 22:38
Napisal/-a legenda
Tabela s priporočenimi velikostmi dvokrakih propelerjev glede na prostornino motorja ...

Slika

Re: OS 4ccm

Objavljeno: 11 Apr 2012, 06:21
Napisal/-a Alex 76
Nekako imam občutek, da se je debata odmaknila od osnovnega vprašanja.

Zapisano je bilo, da motor na tleh deluje, v zraku pa skoraj nemudoma ugasne. Tudi sam se strinjam, da je propeler malenkost velik in zaradi tega motor dosega nekaj manjše obrate, kot bi jih s primernejšim, vendar to nikakor ne botruje težavam iz vprašanja. Pri preizkušanju na tleh je zdrs propelerja največji, dejansko 100 %, zato je takrat motor tudi najbolj obremenjen, v zraku se obremenitev zgolj zmanjša, saj z zmanjša tudi zdrs propelerja.

Če nekoliko povzamem je bilo omenjeno, da naj nebi tesnila posoda ali cevke za gorivo. V tem primeru bi se težave kazale tudi, ko model ne leti, predvsem od polnem plinu.

Predlog je bil tudi nastavljanje uplinjača. Nekako domnevam, da so to že poizkusili.

Sam bi razlog za težave iskal v cevki za zajem goriva v tanku.
Med mirovanjem se gorivo namreč nahaja v spodnjem delu tanka, med vzletom pa zaradi sil, ki delujejo na model, to steče v zadnji del, k temu pa običajno svoje prispeva tudi naklon letenja med vzletom. Obstaja možnost, da je preko zime cevka otrdela, morda počila, lahko bi se celo snela utež na koncu cevke. Vsi zgoraj zapisani primeri bi lahko povzročili težave pri oskrbi uplinjača z gorivom.
Zgoraj zapisano tezo je mogoče dokaj enostavno potrditi ali ovreči s tem, da se na modelu prižge motor, nato pa se ga postavi v navpičen položaj oziroma v različne položaje blizu tega. V kolikor motor ugasne, je težava potrjena.

LP
Alex

Re: OS 4ccm

Objavljeno: 21 Apr 2012, 07:35
Napisal/-a PRIMOŽ
Lep pozdrav...
Sedaj sem v modelu zamenjal vse cevke za gorivo, vgradil nov tank, še vedno ista zgodba... ](*,)

je možno da je to zaradi tega, ker je motor mogoče razštelan??

Re: OS 4ccm

Objavljeno: 21 Apr 2012, 19:18
Napisal/-a modelarcina
Mogoče imaš "presuho" mešanico zraka-goriva,je motor zelo vroč ko preneha delovati oz ko deluje?



lp