MVVS 7,5 trokira

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Odgovori
Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

MVVS 7,5 trokira

Odgovor Napisal/-a Dubi » 11 Nov 2005, 14:16

In sicer minum je kot "prikovan" prav tako maksimum. Zeza med tranzicijo in sicer ko ga privzdignem, ne pospeši in pika; pospeši do takrat ko bi morala primit zgornja igla pol pa ugaša. Pa tudi igla za maximum kot da je ni. Obračam za cel krog ko je že na maksimumu, pa ne vpliva na obrate.

Uporabniški avatar
dh
Tekmovalec
Prispevkov: 307
Pridružen: 26 Okt 2003, 20:30
Kraj: vamo tamo

Odgovor Napisal/-a dh » 11 Nov 2005, 15:58

Daj se malo več razpisat o motorčku, ali je nov...

Pri novem se je dobro držati navodil, pa gre brez težav... za štart, potem pa pripiraš iglo za visoke obrate, da prideš najvišje...

je pa lahko več vzrokov:

- preveri in prečisti vse cevke za dovod goriva, priporočam da razstaviš uplinjač in prečistiš tu to...
- preveri, da cevke niso kje pretrgane
- kako je z dovajanjem nadtlaka v rezervoar

še najbolj me namreč spominja na to, da je napaka pri dovodu goriva...

lp, Dejan

PS: biblija za take stvari, vsaj meni je prejej pomagalo, je knjižica Rafaela Cajhena, iz zbirke Radijsko modelarstvo, zadnja 4. knjižica: Nastavljanje uplinjačev...
Je zelo dobro razložena filozofija kaj in kako kaj deluje in kakšen vpliv ima, precej uplinjačev je dobesedno razloženih, pa še FAQ za odpravljanje težav imaš na koncu knjige...
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 11 Nov 2005, 16:29

Vplinjač sem dal narazen prepihal vse, pa je blo za 5 minut. Bom preveril z drugo iglo pa še z drugim gorivom.

Uporabniški avatar
no_name
Profesor
Prispevkov: 1134
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:25
Kraj: Lesce
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a no_name » 11 Nov 2005, 17:36

Sam sem imel podobne probleme, sa sem očistil potlej je bilo pa kmalu isto.

Problem je bil v tem, da sem gorivo skladiščil na mrazu in je olje-ricinus naredil "nitke", ki so potem basale šobe.
Vse sem očistil, ter pfefiltriral gorivo, potlej pa ni bilo več problemov; nitk je bilo pa notr toliko, da sem bil sploh presenečen, da je motor sploh užgal...
Babooni so ponovno med nami !

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 11 Nov 2005, 17:48

Jaz goriva nimam na mrazu. Kako izgledajo te nitke; kako si prefiltriral gorivo? Skoz kak filter?

Uporabniški avatar
no_name
Profesor
Prispevkov: 1134
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:25
Kraj: Lesce
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a no_name » 11 Nov 2005, 17:52

Tud jest sem mislil, da ni na mrazu; zgleda da je blo tistih 12-15°C v garaži dost da se je to zgodil.

Prefiltriral sem pa tko, da sem dal žabe(najlonke) na flašo, ter samo prelil v drugo posodo.
Se prav samo žabe rabiš. Samo pazi, da jih ne boš napel, ker se potem luknje povečajo.

Nitke pa zgledajo tko približno kot lasje, samo bolj mehki :roll:
Babooni so ponovno med nami !

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 11 Nov 2005, 19:33

Motor je komaj ulaufan. Vse skup ima 70 minut letenja.

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2747
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin » 11 Nov 2005, 19:56

Neki nimas dobro........moral bi se odzivat na nastavitve.......cene je pa res stala z dovodom goriva.
Katero gorivo pa uporabljas?

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 11 Nov 2005, 20:54

Več kot obračat igel nimam kej. Gorivo 20% ricinus, 80% metanol-mešam sam doma. Ma štos je v tem, da ko je mašina na obratih 100% ,vem iz izkušenj od prejšnjih MVVS-jev, da je že en klik pomenil sprembo v obratih. Ma pri tem zdej ko ga enkrat spravim na obrate, obračanje igle sploh ne vpliva na motor tko zelo. En klik, dva ali deset gor ali dol, motor še vedno enako obrača!!!

Uporabniški avatar
dh
Tekmovalec
Prispevkov: 307
Pridružen: 26 Okt 2003, 20:30
Kraj: vamo tamo

Odgovor Napisal/-a dh » 11 Nov 2005, 22:12

prečiščenje sem omenil zato, ker je lastnost ricinusa ta, da je precej gost in ko metanol izhlapi ostanejo cevke zamašene...

sam sem imel isti problem, ko nekaj dni nisem zaštartal motorja, sprimki ricinusa so bili v cevki, ki gre od igle do sredine uplinjača... to je tista tanka kovinska cevka na sredi odprtine za dovajanje zraka...

Pri meni ni pomagalo peav nič, nobeno izpihavanje, nič...

potem pa sem uplinjač razstavil, ga spral v metanolu... tisti cevko se spiraj tako, da sem metanol skozi brizgal pod pritiskom, z injekcijo...

priporočam ti še, da dobro očistiš tudi rezervar in ve povezovalne cevke, morda imaš kje kake "usedline" ki ti jih potem posesa...

lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 12 Nov 2005, 09:30

Kaj pa če bi filtriral gorivo skozi tele filtre ko se kuhajo čaji pa kave. To bi bilo pol fino gorivo.
Evo za ilustracijo kaj sem mislil:
Priponke
filter3.jpg
filter3.jpg (38.42 KiB) Pogledano 2112 krat
filter2.jpg
filter2.jpg (22.96 KiB) Pogledano 2112 krat
filter1.jpg
filter1.jpg (11.29 KiB) Pogledano 2112 krat

Uporabniški avatar
slo-warhavk
Freak
Prispevkov: 695
Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a slo-warhavk » 12 Nov 2005, 11:46

#-o

Če mene vprašaš bo tole precejanje predolgo trajalo, gorivo lahko v tem času veže nase kar nekaj vlage, sploh če uporabljaš še kaj nitrota, kar pa ni v redu....

Navaden plastičen lijak ki ga kupiš v vsakem maxi...ketu, pa ena stara ponošena majica, ki jo (uporabljaš za čiščenje prahu), bo čist zadost.

Sam sem imel velikokrat probleme z enakomernim tekom motorčkov, dokler nisem začel filtrirati goriva na način kot sem ti napisal.

LP Darko

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 14 Nov 2005, 06:28

GOrivo sem prefiltriral. Krpa je ostala flekasta-rjave fleke. Zdej je gorivo v redu. Nitk ni. Karburator sem spihal, spral pod pritiskom. Prav tako rezervoar, preveril tesnenje.Minimum pri motorju je kot pribit. Še vedno so težave pri prehodu na obrate.
A je ena od možnosti da motor štrajka ker je obrnjen naglavco?
Priponke
MVVS-fun-fly-prop-1.jpg
PROBLEM
MVVS-fun-fly-prop-1.jpg (68.33 KiB) Pogledano 2036 krat

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3045
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo » 14 Nov 2005, 08:48

Dubi napisal/-a:A je ena od možnosti da motor štrajka ker je obrnjen naglavco?
Mislim, da ne. Tudi v zraku je v vseh mogočih položajih, pa ne sme zaradi tega delati težav.

Poizkusi najprej odstraniti ventil za polnjenje in filter ter zamenjati cevko za dovod goriva (brez "štukanja"). Cevka naj ima čim večji notranji presek.
Poročaj o rezultatih.

Mipo

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 14 Nov 2005, 08:55

Tudi tisti filter tik pred uplinjačem, ne vem, če je ravno v korist dobremu delovanju.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 14 Nov 2005, 09:15

Takrat ko je nastala zgornja fotka je motor še delal kot je treba. To je stara fotka. Zdaj je samo ena silikonska cevka. Filter, ki je na fotki je tak proti debelejšim delcem z mrežico. Proti nitkam nima šans. Sem ga dal proč prav tako ventil za gorivo.
Se mi je zdelo da naglavco obrnjen motor nima nobene veze. Jaz ne vem več kaj. Še edino drugo gorivo probat. Po mojem je nekaj s karburatorjem . Ker z gorivom, je kar je. Deluje vse minimum, maximum samo prehodi ga dajejo. Se pravi od 3300 obratov do 7000 obratov je OK. Pri 7000 "pokašljuje". Pol ko zagrabi, gre z lahkoto do 11000 obratov.:o

Uporabniški avatar
Valuk
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 25 Okt 2005, 20:30

Odgovor Napisal/-a Valuk » 14 Nov 2005, 14:49

Pred kratkim sem imel podobne probleme s 7,5 MDS.Skoraj sem že obupal.
Nisem 100%,kaj je bil vzrok,na koncu sem ugotovil,da je bila ena od teh možnosti:
Vstavi čisto novo svečo.
Dodaj malo nitra.
Preglej spoj motor izpuh.
Vendar se sam nagibam k temu,da sem imel eno svinjarijo v vodu,ki pa sem jo sčasoma odplaknil,ker sem "štelal kot norc"
Vem,da je "sranje" ampak če nebo nič ,moraš vzet ven rezervoar in vse pregledat in sčistit.
Meni zdaj dela kot je treba,je pa bilo isto kot praviš,minimalka ok maximalka ok,vmes pa jamranje nabiranje obratov,pokašljevanje.
Samo ne obupaj! :wink: :wink: :wink:

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 14 Nov 2005, 16:36

Tale spoj motor izpuh bi lahko bil. Samo je vse čisto. Ko sem montiral sem vijake privil z podložko in vmetno podložko in drži.

Uporabniški avatar
Valuk
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 25 Okt 2005, 20:30

Odgovor Napisal/-a Valuk » 14 Nov 2005, 17:19

Dej še novo svečko.Isto toplotno vrednost kot si jo imel samo novo.Občasno se svečka "zjebe" in motor se začne čudno obnašat.Ko sem jaz zamenjal svečo je bil rezultat očiten.

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 14 Nov 2005, 18:35

Isto. Svečka je nova.Motor dela isto kot s staro, celo malo bolje. Svečka je bila prva na katero sem sem posumil. Samo tu je tako - vse je povezano z vsem gorivo, olje, vlaga, svečke , igle, rezervoar, nadtlak, bla bla . Zdej bom fural avjon naj se motor sam izčisti. Če čez nekaj cajta ne bo rezultatov... Bom že poročal .
Olje je jutri pri meni, a metanol čez 10 dni. Tako da malo pauze.

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 04 Dec 2005, 12:38

Ugotovil sem kje je bil razlog da motor ni ubogal na visokih obratih oz. da z iglo nisem mogel pravilno nastaviti mešanico. Eden od štirih vijakov, ki držijo pokrov cilindra trdno pritrjenega na cilinder, se je odšraufal. Ostal pa je problem s prehodi v zgornje delovno področje.
Kako sem ostal presenečen, ko sem se odločil, da odprem clinder in se je eden od štirih šeraufov z lahkoto pustil odviti. :evil:

Odgovori

Vrni se na