Extra 300S - made in vietnam ARF
Moderator: Mipo
Extra 300S - made in vietnam ARF
Pred dnevi me je zdrava pamet malo zapustila, pa sem dal med oglase 20ccm 4 taktnega OS-a, ki ni še niti dve uri oddelal.. ker pa kupca tudi za 2/3 cene ni bilo, sem se spametoval in rajši kupil nov avijon, in res mi ni žal.
Poizkusil sem vietnamsko sestavljanko (kupljeno v Lju), ki je odlično pripravljena, kupil v soboto, v nedeljo pod večer sem bil že pripravljen za poletet, no, sem raje prestavil na ponedeljek..
Avijon ima čez krila 160cm, z omenjenim motorjem vaga točno 3800g (na škatli piše 3700g - sicer z 15ccm motorjem). Včeraj sem poletel, in sem navdušen, greš v vertikalo, nardiš snap, greš dalje, se ustaviš, gas, pa te kar potegne gor, tudi sicer izvrstno leti. Edino kar mi ni najbolj všeč je to, da pri letu na nož noče vztrajat ampak se hoče vračat nazaj v horizontalo. Očitno sem se preveč na f3a navadil? Predvidevam da je to zato, ker so krila sorazmerno visoko in je CG pod krili?
Pa še slikce:
Poizkusil sem vietnamsko sestavljanko (kupljeno v Lju), ki je odlično pripravljena, kupil v soboto, v nedeljo pod večer sem bil že pripravljen za poletet, no, sem raje prestavil na ponedeljek..
Avijon ima čez krila 160cm, z omenjenim motorjem vaga točno 3800g (na škatli piše 3700g - sicer z 15ccm motorjem). Včeraj sem poletel, in sem navdušen, greš v vertikalo, nardiš snap, greš dalje, se ustaviš, gas, pa te kar potegne gor, tudi sicer izvrstno leti. Edino kar mi ni najbolj všeč je to, da pri letu na nož noče vztrajat ampak se hoče vračat nazaj v horizontalo. Očitno sem se preveč na f3a navadil? Predvidevam da je to zato, ker so krila sorazmerno visoko in je CG pod krili?
Pa še slikce:
Re: Extra 300S - made in vietnam ARF
Če imaš kak prosti mixer, to nadležno lastnost lahko odpraviš na ta način, da smeri dodaš malo eleronov, koliko, je treba pa pogruntatis57ra napisal/-a: Edino kar mi ni najbolj všeč je to, da pri letu na nož noče vztrajat ampak se hoče vračat nazaj v horizontalo. Očitno sem se preveč na f3a navadil? Predvidevam da je to zato, ker so krila sorazmerno visoko in je CG pod krili?
]
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
težišče ..
Je skoraj samo padlo na mesto, tako da sem akumulatorje (5celic) dal poleg rezervarja, je še kake 3mm bolj naprej iz varnostnih razlogov. Verjetno bi bilo z manjšim motorjem več težav.
LP,
Pavle
LP,
Pavle
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
No tale tale Pavletova Extra je sedaj že nekaj časa pri meni in je čakala na motorizacijo. Model sem kupil komplet s servoti, ter celicami za ugodno ceno.. Vendar ker sem delal na Corsairu, je Extra čakala, da z njim dokončam. Sedaj sem se je lotil in gor obesil 20 kubično 4-taktno Enyo, ki sem jo že lani kupil preko internetne aukcijske hiše. Ker ima Enya drugačno konstrukcijo kot Os 120 s III ( vodila ventilov ima zadaj in ne spredaj ), je namestitev zahtevala poseg v kapotažo... Pa tudi servomotor za plin bo potrebno premestiti na dugo stran, ker je ročica na uplinjaču ravno kontra kot na OS-u.
Pa še nekaj fotk.
LP Darko
- Priponke
-
- DSC00259.JPG (67.04 KiB) Pogledano 3064 krat
-
- DSC00256.JPG (72.56 KiB) Pogledano 3062 krat
Zadnjič spremenil slo-warhavk, dne 27 Mar 2006, 13:48, skupaj popravljeno 1 krat.
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
Ja Milloš .
Prepričan sem da bo Extra izpolnila moja pričakovanja. Sicer sem ciljal na kako ptico iz WW2, tja do 190 cm razpetine, vendar sem mel premalo šudra... Po pogovoru z Pavletom pa je padla odločitev. Sicer nisem nek navdušenec za kakimi akrobati ali kaj podobnega, niti nisem perfekcionist, ki bi se učil like.. No mogoče me to zagrabi kdaj kasneje. Bolj se mi gre za uživaško letenje, podprto z zvokom motorja in duhom po izpušnih plinih...
LP Darko