Začetne težave
Moderator: Mipo
ola
zanima me na kaj priključiš kabel od svečke ina ali je to vse kar rabiš pri motorju:servo za gas, starter ,grelec svečke, sprejemniško baterijo in seved sprejemnik in rezervoar ali rabiš še kakšno elektroniko da ti daje iskro
MODELARSTVO JE ZAKON!
- Kralj Luka
- Freak
- Prispevkov: 720
- Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
- Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)
ali pa vzameš tako zadevo
http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... roduct=534
in ne potrebuješ pover panela. Glede na to da si začetnik bi ti priporočal da osnove o motorju, vtekanje, vžig itd predebatiraš v živo z kakim modelarjem v bližini.
L.P.
http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... roduct=534
in ne potrebuješ pover panela. Glede na to da si začetnik bi ti priporočal da osnove o motorju, vtekanje, vžig itd predebatiraš v živo z kakim modelarjem v bližini.
L.P.
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
sporočilo
ali kdo ve kej si lahko kaj več preberem o metanolarjih in ali moraš v gorivo dodajati kakšno olje ko naprimer tole http://www.modelarstvo-stopar.si/produc ... roduct=147
MODELARSTVO JE ZAKON!
Ne bi ti rad zbijal veselja ali česa podobnega..
Toda verjetno si začetnik in še ne znaš leteti....
Sam bi ti toplo priporočal elektro model v stilu easy star ipd...
Zakaj..
Zato ker metanol motor je za začetnika brez znanja letenja ter samega motorja ne najbol posrečena kombinacija(motor ugaša,ne deluje, potem še samo vodenje modela in je vsega skupaj preveč)..
Metanol motorčke je potrebno vedno(ob spremebi vremena itd. kar pomeni vsak letalni dan.) nastavljati saj v nasprotnem ne delajo vredu ali pa se uniči...
Zato je ta pot priporočena v kombinaciji z izkušenim modelarjem ki ti pomaga na prvih poletih..
Sedaj če začneš z elektro modelom je dosti manj oz nič dela z motorjem,tačas da znaš leteti pa se informiraš kako pa kaj in je tvoj naslednji model z metanolarskim motorjem..
Za metanol motorje se ponavadi uporablja že predpripravljeno gorivo ki je sestavljeno iz metanola,nitrometana ter olja..
Dodaj v profil iz kje si, ni hudič da ni v bližini kakega modelarja/društva ki bi ti zadeve razložili,pokazali ter pomagali pri prvih štartih...
Žal je tako da se želje o modelu ter želja po učenju večinoma ne združujeta...
Toda verjetno si začetnik in še ne znaš leteti....
Sam bi ti toplo priporočal elektro model v stilu easy star ipd...
Zakaj..
Zato ker metanol motor je za začetnika brez znanja letenja ter samega motorja ne najbol posrečena kombinacija(motor ugaša,ne deluje, potem še samo vodenje modela in je vsega skupaj preveč)..
Metanol motorčke je potrebno vedno(ob spremebi vremena itd. kar pomeni vsak letalni dan.) nastavljati saj v nasprotnem ne delajo vredu ali pa se uniči...
Zato je ta pot priporočena v kombinaciji z izkušenim modelarjem ki ti pomaga na prvih poletih..
Sedaj če začneš z elektro modelom je dosti manj oz nič dela z motorjem,tačas da znaš leteti pa se informiraš kako pa kaj in je tvoj naslednji model z metanolarskim motorjem..
Za metanol motorje se ponavadi uporablja že predpripravljeno gorivo ki je sestavljeno iz metanola,nitrometana ter olja..
Dodaj v profil iz kje si, ni hudič da ni v bližini kakega modelarja/društva ki bi ti zadeve razložili,pokazali ter pomagali pri prvih štartih...
Žal je tako da se želje o modelu ter želja po učenju večinoma ne združujeta...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Kolikor sem jaz poučen, svečka žari zaradi katalitične reakcije, ki steče, ko motor vžge ( podobno kot v katalizatorju avtomobila) in ne od temperature ko se zmes vžge. Eksplozija v cilindru ne nudi dovolj temperature in traja veliko premalo časa, da bi to zadoščalo za stalno žarenje svečke pri metanolcu.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Tole kar si napisal je zanimivo in sem mislil, da deluje tako kot je napisal klima49. Malo sem pobrskal po netu in našel tole. http://www.rc-airplane-world.com/glow-plugs-for-rc.html Rad bi pa vedel kaj je prav, da ne širim krive vere.Brane napisal/-a:Kolikor sem jaz poučen, svečka žari zaradi katalitične reakcije, ki steče, ko motor vžge ( podobno kot v katalizatorju avtomobila) in ne od temperature ko se zmes vžge. Eksplozija v cilindru ne nudi dovolj temperature in traja veliko premalo časa, da bi to zadoščalo za stalno žarenje svečke pri metanolcu.
lp, David
"Kdor leti ne zboli!"