@Mipo
V nadaljevanju ne mislim nič provocirat, ampak zgolj podebatirat in izmenjat kakšen argument.
Se strinjam delno v tvojih argumentih, ker konec koncev je vim abrazivno sredstvo. In če brusi umazanijo, seveda brusi tudi ostalo površino, če je mehkejša od abrazivnih delcev. Verjetno se tudi "vimi" razlikujejo med seboj po velikosti, trdoti in ostrosti primešanih abrazivnih delcev. Velikost raz je teoretično odvisna od zgoraj naštetih lastnosti in od pritisne sile.
Če bi bil motor spoliran, potem bi bilo brušenje površine zelo opazno. Motorji imajo večinoma bolj grobo površino (deluje kot nežno speskana, lahko da so nekatere tudi kemično obdelane-zjedkane, ne vem). Dejstvo pa je, da so ohišja nekaterih motorjev tako groba, da ne vem, če lahko predstavljajo mikroskopske razice narejene z vimom, kakšen znaten dodaten vpliv na prijemanje dodatne svinjarije. Lahko, da imaš prav. Nisem pa tega opazil pri svojih motorjih, ki so dali "vim-kuro" skozi (OS Max, Super Tigre, Enya, Rossi).
Poseg z vimom pa izvajam samo po nakupu rabljenega motorja, ki je zabasan s svinjarijo in zapečen. Ko pa je enkrat v mojem "hlevu", pa kot strojnik čutim sveto dolžnost, da skrbim zanj kar najbolje. Vsekakor najprej poizkušam z raznimi topili (naslednjič bom definitivno probal z glicerinom). Ko vse odpove, se poslužim vim metode. Ker je preventiva boljša kot kurativa, po vsakem letalnem dnevu posvetim 10 min. časa in očistim motor od olja z metanolom, posušim s fenom za lase in notranjost namažem z after-run oljem.
Če pa kuhanje v glicerinu popolnoma očisti motor brez drgnjenja, je pa vsekakor to boljša varianta kot vim.
Zdej pa še eno vprašanje za znalce:
Kakšne postopke estetske obdelave zunanje površine uporabljajo proizvajalci motorjev?
Lep pozdrav! Goran