Pozdravljeni webrovci! Včeraj sem v švajgiju kupil 6,5 kubično webro. Glede motorja imam dve vprašanji. Prvo se nanaša na kompresijo; motor je namreč skoraj povsem brez kompresije (sem prišraufal svečko), tako da lahko os z roko dokaj lahko zavrtim. Kakšne so vaše izkušnje? Drugo vprašanje pa se nanaša na garnituro. Ta naj bi bila ABN, ko pa sem motor razdrl pa sem našel na vrhu bata obroček kaj je torej s tem?
Lep pozdrav, Črt
Webra speed 40
Moderator: Mipo
Webra speed 40
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
Motor je treba malo vteči, da se obroček vleže, nov bat nima preveč reže, da bi tam uhajala kompresija. Sedaj ko se obroček še ni dobro ulegel, zrak še uhakja skozi drobne špranje, a te se bodo hitro skrile, po kratkem utekanju. Bat z obročkom tudi nima tako tesne tolerance kot bati brez obročka (tam je cilinder celo koničen). Kompresija se morda zdi majhna, a to je majhen bat, ki pri počasnem gibu hitro zgubi pritisk, ko motor vžge so gibi bata veliko hitrejši in takrat obroček tesni, če ni že ves obrabljen, kar se pa pri modelarstvu ne zgodi prav hitro.
Naj ti ne hodi na misel, da bi po utekanju, iz firbca, spet razdrl motor, kajti po vsakem odpiranju motorja, je potrebno nekaj časa, da vse spet sede, kot je treba, in šele čez čas motor spet dela s polno paro. Pretirano pogosto odpiranje motorja "za kontrolo" je torej škodljivo.
Naj ti ne hodi na misel, da bi po utekanju, iz firbca, spet razdrl motor, kajti po vsakem odpiranju motorja, je potrebno nekaj časa, da vse spet sede, kot je treba, in šele čez čas motor spet dela s polno paro. Pretirano pogosto odpiranje motorja "za kontrolo" je torej škodljivo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Pazi pri utekanju, da ga ne bos utekal kot ABC, ABN ipd. Jeklen obroček potrebuje več mazanja in časa na začetku. Pri sestavljanju pa bodi pozoren na obrnjenost bata oz. stik obročka, da ne bo na mestu, kjer je kanal, ker lahko zapne, pol pa... Če se ne motim, mora biti v batu z vrha zabita žička, ki preprečuje vrtenje obročka. Orientiraj se po tem. Preglej robove kanalov na srajčki, da nimajo kakšne brade (zelo mikroskopska zadevica) od obdelave. Mojo Webro 36GT je po moje ravno to že na začetku zj..., ne sicer do konca, ampak nisem bil vesel nastale situacije. Pri utekanju si lahko pomagaš z merjenjem temperature motorja, ki naj ne bi presegla okoli 100°C.
Glede kompresije pa brez panike, kot so ti že povedali. Ker je L-obroček, ga pri visokih tlakih zgorevanja pritisk v cilindru dodatno pritisne ob stene valja in spodnji del reže.
Obilo veselja ob novi pridobitvi.
Glede kompresije pa brez panike, kot so ti že povedali. Ker je L-obroček, ga pri visokih tlakih zgorevanja pritisk v cilindru dodatno pritisne ob stene valja in spodnji del reže.
Obilo veselja ob novi pridobitvi.
RAZLAGA KJE JE KOMPRESIJA?
Zaradi posebne konstrukcije vogalnih batnih obročkov pride do tesnenja torej kompresije ko je eksplozija po njej to je dekompresija se obroček stisne delovanje obročka je torej čisto drugačna kot pri klasičnih obročkih
pomembna je elastičnost jekla na obročku ima neke prednosti pred klasiko
še enkrat ti motorji z vogalnimi obroči delujejo brez eksplozije proti klasiki ki vedno tesni kot da je motor izrabljen pa vseeno bi mehaniki profesionalno morali to vedeti ali ne?
pomembna je elastičnost jekla na obročku ima neke prednosti pred klasiko
še enkrat ti motorji z vogalnimi obroči delujejo brez eksplozije proti klasiki ki vedno tesni kot da je motor izrabljen pa vseeno bi mehaniki profesionalno morali to vedeti ali ne?
@Car
Carsko bi bilo, če bi uporabljal ločila, kajti veliko lažje bi bilo razumeti, o čem govoriš.
Dva linka, da ne bo topla voda slučajno pritekla:
http://www.mecoa.com/faq/rings/ringtypes.htm
http://www.mecoa.com/faq/breakin/breakin_ringed.htm
Carsko bi bilo, če bi uporabljal ločila, kajti veliko lažje bi bilo razumeti, o čem govoriš.
Dva linka, da ne bo topla voda slučajno pritekla:
http://www.mecoa.com/faq/rings/ringtypes.htm
http://www.mecoa.com/faq/breakin/breakin_ringed.htm