Kakšne so kaj izkušnje z motorji SY
http://shop.lindinger.at/ProductTree.as ... &PPP=&SP=0
ali
http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... prodID=259
Lp Franci
MOTORJI SY
Moderator: Mipo
Motorji SY
Franci pozdravljen,
motorji SY naj bi bili prenovljena oz. osvežena varianta Magnuma vsaj tako se govori, če je le to res, potem kvaliteta ustreza Magnumu kot smo ga vajeni, nekih otroških bolezni v tem primeru ne smemo pričakovati, to je lepo videt saj so Magnuma umaknile iz polic vse modelarske trgovine, kar naenkrat pa se je pojavil SY z čisto identičnimi motorji torej o tem ni dvoma.
Tudi mene mika, da bi kupil enega 4t čmrlja za na ultimata, ampak roko na srce zgolj zaradi glasu ...
Če pa kupuješ kaj v rangu cifre 70 oz. okoli 11ccm pa se še splača pogledat OSa FL70, ki je tudi cenovno ugoden a le malenkost šibkejši.
lp Damjan
motorji SY naj bi bili prenovljena oz. osvežena varianta Magnuma vsaj tako se govori, če je le to res, potem kvaliteta ustreza Magnumu kot smo ga vajeni, nekih otroških bolezni v tem primeru ne smemo pričakovati, to je lepo videt saj so Magnuma umaknile iz polic vse modelarske trgovine, kar naenkrat pa se je pojavil SY z čisto identičnimi motorji torej o tem ni dvoma.
Tudi mene mika, da bi kupil enega 4t čmrlja za na ultimata, ampak roko na srce zgolj zaradi glasu ...
Če pa kupuješ kaj v rangu cifre 70 oz. okoli 11ccm pa se še splača pogledat OSa FL70, ki je tudi cenovno ugoden a le malenkost šibkejši.
lp Damjan
Re: Motorji SY
Okej, opravičljiv razlog - amapk pol boš videl da ima 4T motor še druge kvalitete, opazne v zraku in ti bo hitro všeč. Tako da te bodo na koncu fantje ki mislijo da se 4T motorji prodajajo samo zaradi zvoka postrani gledali ko jim boš probal razložiti da to ni vse. Čudežna beseda je navor - kar ni moč in obratno. Je pa razlog zakaj so danes TDIji tako popularni.Ultimate napisal/-a:...ampak roko na srce zgolj zaradi glasu ...
Lp, Sašo
Re: Motorji SY
Ja Sašo to čudežno besedo prav dobro poznam saj se še postrani ukvarjam tudi z tuningom 4t enocilindrašev, tukaj igra veliko vlogo navor, je pa res, da ti motorji nimajo veliko PS, zato pa imajo za poslastico obilico navora in to prav pri nižjih obratih, tako se da recimo pri mojem dominatorju (650ccm) napiliti navor tudi do 70Nm, moči pa bo le za okoli 55PS s takim motorjem imaš potem pravi katapult ... (za primerjavo moj twingo ima 93Nm pri 2300/min in 58PS pri 5250/min) motor od CBR600RR pa ima 63Nm pri 13000/min in pa 113PS ...frcac napisal/-a:Okej, opravičljiv razlog - amapk pol boš videl da ima 4T motor še druge kvalitete, opazne v zraku in ti bo hitro všeč. Tako da te bodo na koncu fantje ki mislijo da se 4T motorji prodajajo samo zaradi zvoka postrani gledali ko jim boš probal razložiti da to ni vse. Čudežna beseda je navor - kar ni moč in obratno. Je pa razlog zakaj so danes TDIji tako popularni.Ultimate napisal/-a:...ampak roko na srce zgolj zaradi glasu ...
Lp, Sašo
Navor nam pove s kolikšnim kotnim pospeškom zavrti neka sila telo okrog osi vrtenja, to si lahko na enostaven način raztolmačimo: to je odraz sile ki pritiska na ročico torej na ojnico, veličina le te je odvisna od eksplozije, ključnega pomena pa igra tudi pa odmik vpetja ojnice od osi oz. glavne gredi ... večji bo več bomo dobili navora in nižji bodo max obrati npr. kak enocilindrski 4t motor, manjša ko bo ta ročica večji bodo končni obrati, navor pa bo vsekakor padel, zaradi visokih obratov pa lahko potemtakem pridobimo na moči. Zaradi tega imajo 2t motorji astronomske max obrate, ampak tolikšnega zalogaja navora pa nikoli nebodo imeli ...
Za ultimata je res da imam pripravljenega novega 46 FXa, če bi šel kupovat drug motor, bi bil to vsekakor kak 4t, ampak glas je pa glas.
lp Damjan