Pozdravljeni!
Z kolegi smo poskusno naročili najmanjši ASPjev letalski motor, iz hobbykinga, bolj za igranje kot za kaj drugega.
http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh ... oduct=8990
Za začetek bo poganjal čoln, ala airboat style da vidimo kako zadeva funkcionira
Vendar pa ker nikoli ni preveč moči, imamo namene malo stunirati motor na ne najbolj klasične načine. Torej gorivo z večjim deležem nitrometana, in resonanca, pa podobne stvari odpadejo.
Sedaj pa sprašujem če se kdorkoli spomni kakšnega trika, ki bi znal dodati malo moči, pa tudi če še tako malo ali skoraj nič, sploh nima veze dokler ne odvzame moči
Če je pa kdo že dejansko kaj sprobal pa še tolko bolje.
Torej, karkoli, vsi predlogi dobrodošli
Tudi mi imamo že par idej, morali bomo še kaj doreči, in se odločiti za par najbolj smiselnih, čakam pa še na kakšen navdih iz vaše stani.
Hvala in LP.
ASP 3.5 ccm - Tuning
Moderator: Mipo
ASP 3.5 ccm - Tuning
LP
Mitja
Mitja
Sam imam podoben projekt že procesu.
A nimam še dovolj materiala za objavo..
Priporočam ti ogled tega linka:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_5226191/tm.htm
Poglej tudi kako izgledajo tovarniško naviti motorni deli:
A nimam še dovolj materiala za objavo..
Priporočam ti ogled tega linka:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_5226191/tm.htm
Poglej tudi kako izgledajo tovarniško naviti motorni deli:
- Priponke
-
- rbmodpsid.jpg (20.77 KiB) Pogledano 2480 krat
Najprej si dobte dremel z čim več brusnimi kamni potem pa na začetku osnovne port polish,flow...
To bo prineslo nekaj malega dobili pa boste občutek za delo z dremlom.
Potem pa počasi spreminjanje kanalov za kar je potrebno vedeti kaj počneš.
Pač pri teh stvareh moraš biti pripravljen da motor lahko vržeš v kanto za smeti če tega ne zmoreš pusti pri miru.Je pa to početje pomoje nesmiselno če imaš na izpuhu neko piksno lih toliko da je.
Je pa tako da nobeden dober tuner motorjev ne bo izdal tistih malih detajlov ter skrivnosti.
To bo prineslo nekaj malega dobili pa boste občutek za delo z dremlom.
Potem pa počasi spreminjanje kanalov za kar je potrebno vedeti kaj počneš.
Pač pri teh stvareh moraš biti pripravljen da motor lahko vržeš v kanto za smeti če tega ne zmoreš pusti pri miru.Je pa to početje pomoje nesmiselno če imaš na izpuhu neko piksno lih toliko da je.
Je pa tako da nobeden dober tuner motorjev ne bo izdal tistih malih detajlov ter skrivnosti.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Motor je prispel, je še v fazi utekanja, naj se malo razlaufa, popije mogoče kakšen liter dva, da bo dokaj stabilen, in bodo meritve primerljive, potem pa začnemo navijat
Drugače pa še nikoli nisem imel metanolcev tako malih kubikaž, malo me čudiji šandgas, noče pod 4500 rpm, je to mogoče normalno za take prostornine?
In pa že pri dokaj malem odprtju fergazerja ima zelo velike vrtljaje, praktično polovično odprti fergazer razvije že skoraj polne vrtljaje, kasneje ne zrasejo skoraj ali čisto nič več.
Ali je morda še zato ker ni utečen? Za sabo ima nekje eno uro delovanja, najprej je laufal 1 tank na skoraj štandgasu, potem pa malo menjavanje in šteljanje igle, pa saj veste kako to gre...
Drugače pa še nikoli nisem imel metanolcev tako malih kubikaž, malo me čudiji šandgas, noče pod 4500 rpm, je to mogoče normalno za take prostornine?
In pa že pri dokaj malem odprtju fergazerja ima zelo velike vrtljaje, praktično polovično odprti fergazer razvije že skoraj polne vrtljaje, kasneje ne zrasejo skoraj ali čisto nič več.
Ali je morda še zato ker ni utečen? Za sabo ima nekje eno uro delovanja, najprej je laufal 1 tank na skoraj štandgasu, potem pa malo menjavanje in šteljanje igle, pa saj veste kako to gre...
LP
Mitja
Mitja