MVVS 7,5 ccm + tuned pipe

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Uporabniški avatar
ALEKSANDER
Razpravljalec
Prispevkov: 158
Pridružen: 22 Nov 2004, 22:53
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a ALEKSANDER » 02 Okt 2005, 22:36

P.S.: Aleksander a imaš mogoče krila narobe?
Krila niso narobe.
Letalo TIM 40 je narejeno po načrtu iz revije Tim. V začetku je imelo krilo v-lom.

Na sliki pa je končna verzija, ki pa v dveh letih doživela kar nekaj predelav:
- v-lom zmanjšan na 0 stopinj,
- vpadni kot zmanjšan (za priblizno 1,5 mm),
- Krilo sem spustil za 20 mm niže.
- z novo postajo FX 18 sem preizkušal flaperone.
Masa letala je 2400 g (brez goriva),

Sandi

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3044
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo » 03 Okt 2005, 06:44

Dubi napisal/-a: Se da tle kej štelat?? Zdi se mi da nimava iste "rezonance" v mislih.
Ta izpušna cev ("resonanca") je uglašena na vrtljaje nekje med 14.000 in 16.000 rpm (točnega podatka ne poznam, njenih dimenzij pa tudi nimam). Torej ne moreš od nje pričakovati kaj prida učinka pri nižjih (ali višjih) vrtljajih.

Sicer pa je bilo že veliko modelarjev razočaranih, ker od resonančne cevi niso dobili učinka, ko so jo nataknili na motor. Resonančno cev je potrebno nastaviti na primerno dolžino in šele takrat lahko od nje pričakujemo tisto kar obljublja (za več deset procentov povečana moč motorja).

Mipo

Dubi
Tekmovalec
Prispevkov: 203
Pridružen: 25 Maj 2005, 08:13
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Dubi » 03 Okt 2005, 07:33

Resonanca ki sem jo jaz uporabil ja za MVVS Quickie 6.5 ccm (ki dejansko zavrti do 16000 obratov). Sam zdej mi ni čisto jasno ali sem naročil pri trgovcu točno to, ali tisto za motorje do 8 ccm. Ker so različne v dimenzijah dolžina/premer. :praskam: Verjetno si trgovec sam sebi laže.

Uporabniški avatar
gorki
Tekmovalec
Prispevkov: 227
Pridružen: 25 Jun 2005, 14:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gorki » 03 Okt 2005, 17:24

Če so mi stvari vsaj približno jasne, potem je mišljeno pod nastavljanje resonančnega izpuha, v tem primeru neka poenostavljena verzija, premikanje celega lonca stran in k motorju. K motorju za višje vrtljaje in od motorja za nižje vrtljaje. To pa po moje lahko izvajaš v eno smer z vstavljenjem koncev cevk (enak notranji premer kot krivina) med lonec in samo krivino s pomočjo daljše silikonske cevke. Kar teoretično sicer ni najbolj optimalno, zaradi robov, ki nastanejo pri tem načinu. V drugo smer pa ostane le opcija krajšanja krivine. Glede na konstrukcijo tegale "rorčka", ki ga imam doma in sem si ga dodobra ogledal, bi rekel, da je njegovo optimalno delovanje v dokaj ozkem režimu vrtljajev. :roll: Ta sistem poznamo iz začetkov zgodovine 2-T motorjev. V nasprotju s pravimi resonančnimi izpuhi tale "rorček" nima dveh konusov. V glavnem, da ne bom preveč pameten: http://www.prestwich.ndirect.co.uk/tunedpipetheory2.htm Zelo poučno branje.

Odgovori

Vrni se na