"Frgazer" v trupu

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Odgovori
EagleA1
Razpravljalec
Prispevkov: 195
Pridružen: 16 Nov 2004, 09:30
Kontakt:

"Frgazer" v trupu

Odgovor Napisal/-a EagleA1 »

Pozdravljeni!

Pri montaži 26 ccm motorja na piperja velikosti 1:5 sem naletel na težave. Motor je predolg in od properja do roba kaputaža je cca 2,5 cm, kar kazi izgled letala.

1. možnost je preprosto povečat kaputaž vendar potem zadeva ne bo več v merilu,

2. možnost pa je v požarno steno izrezat luknjo cca fi 4cm in vanjo "potopit" vplinjač z iglami, ki se nahaja za glavo motorja. Glede na to,da imam izkušnje samo z metanol motorji me zanima ali je vplinjač v trupu popolnoma nesprejemljiva rešitev, in če je sprejemljiva ali potrebuje tudi hlajenje ali je dovolj da hlajenje speljem samo na glavo motorja.

3. možnost, če ima kdo kakšno pametno idejo kar z besedo na dan.

Vsekakor mi je ljubša 2. možnost saj je težav pri izvedbi precej manj, vendar ne vem, če je izvedljiva.

Hvala za odgovore in lp
Uporabniški avatar
MELO
Profesor
Prispevkov: 1008
Pridružen: 16 Dec 2004, 11:47
Kraj: RADOVLJICA

Odgovor Napisal/-a MELO »

Helou!

Brez težav montiraj uplinjač v trup! Načeloma je ta rešitev še boljša kot pri varianti z bočnim uplinjačem, ker je v trupu konstantnejši tlak.

Kar se pa hlajenja tiče pa ne rabiš! Uplinjač je itak mrzu! Pri dobro nastavljenih motorjih se celo zarosi!


lp.
Newton laže!!!
Bjonde padajo hitreje!
EagleA1
Razpravljalec
Prispevkov: 195
Pridružen: 16 Nov 2004, 09:30
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a EagleA1 »

Hvala! Lukna je ze narejena :)
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Bodi brez skrbi, tudi v CAB 232 (2m) sem izrezal luknjo 6x7 cm v požarno steno. Motor dela BP, požarna stena je dovolj močna tudi za 50ccm.

Pazi, da bo dostop do igel mogoč med obratovanjem.

Še eno opozorilo. Med delom je v trupu dosti prahu, odrezkov,..... Pred zgradnjo motorka obrni model na nosi in po njem.
Navadi se, da ob ugasnjunem motorju vedno zapreš čok. Tako vsaj malo preprečiš svinjariji dostop do uplinjača.

Lp

Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o modelih z eksplozijskim pogonom