Tole preberem za en motor:
Model MX 21 MAX MF
Prostornina 3,49ccm
Moč 2,80HP
Obrati 37.000/min
Premer bata 16,26mm
Hod bata 16,80mm
Št. kanalov 7 + 2
Garnitura ABC
Obrati 37.000/min
Svečka TURBO
Teža 330g
Neverjetna moč pri tako mali kubaturi!!
Neverjetni obrati!!! Torej tu se skriva moč!
Motor je za RC avtomobil.
Kaj bi se zgodilo, če bi nanj dal propeler? Morda bi propeler že padel v področje stisljivosti zraka in bi mu efekt grozno padel.
Kaj pa če bi motor vpregli v reduktor in na reduktor dali propeler?
Reduktor sicer požre nekaj moči..a vsi avti imajo redikcijo vrtljajev če se ne motim...
kako to, da ima taka mala krota tako veliko moč...veliko specifično moč, če gledamo maso ali delovno prostornino, pa se to (izvedba cilindra in kanalov) ne uporablja na letalih, kjer specifična moč igra pomembno vlogo.
Mi lahko kdo razjasni zadevo?
LP Mitja
Motorji za avtomobile
Moderator: Mipo
zadeva je simpelj
vsa skrivnost je v obratih pri 40000 imaš pa 3 konje Tak motorček ima 10 ali 12 kanalov navrtana srajčka same luknjice
prop bi ga pa ustavil pri niskih obratih pa ni nič moči ni navora
trije taki motorji napeljani na velik zobnik so pa postavili nek rekord hitrostni pri avionih do 10 ccm torej uporaba reduktorja motorji pa na 40000 rpm pol pa gre prop ki kaj naredi
Da ne pozabim konske sile ki jih pišejo proizvajalci motorjev nimajo nikakršne realne osnove to je samo toliko da motorje istega proizvajalca lahko primerjaš med seboj
Pred par leti sta na strojni fakulteti dva delala diplomo iz merjenja motorjev in sta naredila nek "brifštand" in merila malo morje motorčkov tako letalskih kot avtomobilskuh in konjev ki jih omenjajo proizvajalci kar ni hotelo biti celo zelo veliko je manjkalo do tam
vsa skrivnost je v obratih pri 40000 imaš pa 3 konje Tak motorček ima 10 ali 12 kanalov navrtana srajčka same luknjice
prop bi ga pa ustavil pri niskih obratih pa ni nič moči ni navora
trije taki motorji napeljani na velik zobnik so pa postavili nek rekord hitrostni pri avionih do 10 ccm torej uporaba reduktorja motorji pa na 40000 rpm pol pa gre prop ki kaj naredi
Da ne pozabim konske sile ki jih pišejo proizvajalci motorjev nimajo nikakršne realne osnove to je samo toliko da motorje istega proizvajalca lahko primerjaš med seboj
Pred par leti sta na strojni fakulteti dva delala diplomo iz merjenja motorjev in sta naredila nek "brifštand" in merila malo morje motorčkov tako letalskih kot avtomobilskuh in konjev ki jih omenjajo proizvajalci kar ni hotelo biti celo zelo veliko je manjkalo do tam
Zanimivo!
Sedajle se spomnem Gajver, ko sem bil enkart pri tebi v štacuni, si ravno v enem kozarcu za vlaganje v eni tekočini izpiral nek motor za katerega si rekel, da ima okoli 40000 obratov...sem mislil da me malo nateg...š
Sem pa pravkar dobil tudi eno zanimivo razlago o moči motorjev na ZS!
Vidim, da se še kar učim....in ni videti konca
LP Mitja
Sedajle se spomnem Gajver, ko sem bil enkart pri tebi v štacuni, si ravno v enem kozarcu za vlaganje v eni tekočini izpiral nek motor za katerega si rekel, da ima okoli 40000 obratov...sem mislil da me malo nateg...š
Sem pa pravkar dobil tudi eno zanimivo razlago o moči motorjev na ZS!
Vidim, da se še kar učim....in ni videti konca
LP Mitja
Ne, ne gre se za sebičnost!miskolin napisal/-a: ...Torej to pomeni, da bos znanje obdrzal kar zase?...
So ljudje, ki se jim ne da pisati na forumu, da se izognejo neumestnim replikam in nasprotovanju nekaterih "stokovnjakov". Saj veš, kako se včasih kakšna tema sprevrže v čisto nekaj drugega, kot je prvotno bila zastavljena.
Ja, kot sem videl, ni vedno verjeti podatkom proizvajalcev, ter bolje je uporabiti motor za njegov prvotni namen za katerega je skonstruiran in "navit".
Na začetku sem si mislil le, kako hudiča da taka mala prostornina daje tako moč, zakaj ne bi zasnove in izvedbe ki daje take rezultate porabili tudi za letalski motorček.
No, že tisti odgovor, da je to za bolj za pospeševanje (no-name) in ne za trajno visoke obrate me je postavilo na trdna tla.
LP Mitja