MVVS 26 ne uboga

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

MVVS 26 ne uboga

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 20 Jul 2005, 06:54

Imam zdaj že dobro utečenega MVVS-a bencinarja 26. Ima rdečo glavo dva magnetka (ta nova elektrika) in uplinjač z zaugom.
Preidimo h problemu:
Nastavitev visokih vrtljajev je kar v redu. Ko ga nestavim tako da dobi najvišje vrtljaje mi ugasne ko postavim model navpično - malo jo odprem - sicer vrtljaji kar močno padejo- in je sprejemljivo.... :-?
Nizki vrtljaji so pa druga pesem : Če zaprem mi motor ugasne ko z minimalke pohodim gas, iglo počasi odpiram ko pridem do točke kjer lepo pobira, vendar pri srednjih in nizkih vrtljajih močno zaliva pri štandgasu pa se zaganja( iz nekih 600n na 1100n in nazaj). :-k
Vse je bilo odprto prepihano, očiščeno, vodi iz rezervarja so dobro tesnjeni odvzem iz rezervarja imam od motorke. Obe igli sta približno 2,5 vrtljaja odviti.
Mogoče kdo ve kaj bi bilo za naredit........ :oops:
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 20 Jul 2005, 07:24

Preko interneta bolj malo, a sigurno je nelaj narobe, tudi v podatku o zaganjanju od 600 do 1100 obratov saj pri 600 obratih ni variante, da bi motor še delal.
Zmeniva se na letališču, pa bova že kaj pogruntala, Miskolin je izgubil živce na ultimatu jaz sem bil fertik v par minutah 8) Seveda ni nujno, da je vedno tako enostavno, a tukaj sem profi, običajno ti motorji dobro delujejo, niso zahtevni za nastavitev, a so vseeno novost za nekoga, ki je do sedaj letel na metanol. Če lahko sinu zrihtam skuter, da je lahko najhitrejši na svetu bom tudi tvoj motor, vsaj upam :-? :roll:
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 20 Jul 2005, 07:32

OK!

Se dobiva danes okoli 18.00. :lol: :lol:
Glede štangasa 600-1100 sem rekel na oko, da se lažje razume kaj se dogaja :wink:
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2747
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin » 20 Jul 2005, 16:09

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 08 Maj 2018, 08:11, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 777
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 » 20 Jul 2005, 21:40

=D> =D> =D> Dobro da vem kje naj se najavim ko bom bencinarja nabavil. =P~

Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2747
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin » 21 Jul 2005, 16:24

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 08 Maj 2018, 08:05, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 22 Jul 2005, 14:26

Nič... :-? .. na tleh ga naštelaš nekako, ko poletiš ga začne zalivati in na ful gas leti z obrati malo nad štandgasom komaj komaj :praskam: no ja mašino sem vzel z modela dol in namontiral na dilo kjer ga bom zdaj štelal in maltretiral dokler ne bo delal.. najprej bo frgazar potem štrom potem pa macola :razpaljot: pol bomo pa še vidl...................... 8-[
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 22 Jul 2005, 18:27

Če se držiš osnovnih nastavitev ne moreš kaj dosti falit, ostalo so pa nianse glede na potrebe in zahteve posameznika, Tako kot pri tebi Miškolin, pri Yaku 55 gre pa za napako, ki jo bo treba iskati pri vsakem detajlu motorja in uplinjača, to se pa ne da narediti na modelu.
Obnašanje motorja ki ni pravilno nastavljen, je vedno enako, da od sebe nekolko manj kot bi lahko, ali se slabo odziva, vendar vedno isto. Pri Yaku 55 pa je sedaj tako čez minuto pa vse drugače :grrrrrrrrrrr: v takem primeru je pa treba ugotoviti napako, šele potem se je pa vredno lotiti nastavitev :-?
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 09 Sep 2005, 15:53

Olrajdy - na ponku smo naštelal zadevo - iber iz motorja sem res v nulo zatesnil - mislim da je bil problem pri pipci na carburator, ne na karter :^o

Dodatno pa sem zatesnil (z črno tesnilno maso) še pritrditev carburatorja na motor. :wink:

Zamenjal sem tudi propeler - menz s 17-10 malo bolj se zasuče in imam občutek da mu kar paše... :)

Poizkusil sem tudi navadne alkalne 1,5 voltne baterije in dela malček bolje kot če dam NiCa... -A je mogoče že kdo probal z 5 NiCa baterijami napajat svečko??? #-o
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 09 Sep 2005, 18:43

Vse kar nimam na Lipo napajam na 5 celic NiMh. Konkretno ti povem, da Kan 650 zanesljivo zadostujejo za pet 10 minutnih poletov 8)
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1427
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot » 09 Sep 2005, 20:52

Kolega je imel MVVS-a 26 ccm bencinarja, ki sva ga en teden nastavljala, pa nič. Mašina nikakor ni hotela v redu delat. Potem pa smo vzeli vplinjač narazen - pa glej ga zlomka - na vplinjaču je bila ena slepa mesingasta cevka, ni potrebna za funkcijo motorja in je bila očitno povezana z membransko pumpico. Ta cevka bi morala biti zatesnjena, bila je sicer na koncu stisnjena, ampak ne dobro. Zaradi tega membranska pumpa v fergazerju ni dobro dovajala goriva v motor, ker je del tlaka/podtlaka uhajal skozi to cevko. Ko smo tisto cevko dodatno stisnili in še na koncu zalotali, pa je zadeva končno začela delovati kot se spodobi. Ampak ne bom pozabil, koliko smo takrat šlampaste Čehe prekleli :grrrrrrrrrrr: Jaz nisem hotel slišat za MVVS še dolgo potem...

Motor je vsakič drugače deloval - kot pri tebi....mogoče si mi zdaj en :kronik: pir dolžen, hehehe

lp
lp Aleš
Acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 041 389 347

MR. HYPE
Razpravljalec
Prispevkov: 178
Pridružen: 27 Mar 2005, 15:10
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a MR. HYPE » 10 Sep 2005, 04:38

Hay!

Pred cca. enim letom sem imel podobne probleme!
Motor sem nenazadnje razdrl. Na batu (zvrha) se je verjetno zaradi nenehnega štelanja ter stem slabše mešanice zraka in goriva nabralo za slab milimeter svinjarije (nepopolno izgorevanje???). Bat sem spoliral, uplinjač razstavil ter ga očistil. Za cevko (črna) (za podtlak iz cilindra do uplinjača) sem vseskozi sumil, da ne tesni dobro. Glede na mišlenje, da se po tej cevki ne pretaka gorivo, sem le to nadomestil z debelostensko silikonsko (notranji fi 3mm) cevko, saj le ta ni občutljiva na temperaturo.
Motor sem nato zmontiral nazaj na avion, ga zalaufal - DELA PERFEKTNO! (zaenkrat)!!!

Upam, da sem kakorkoli pomagal z mojim problemom.

L.P.
Dani

MR. HYPE
Razpravljalec
Prispevkov: 178
Pridružen: 27 Mar 2005, 15:10
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a MR. HYPE » 10 Sep 2005, 04:39

Hay!

Pred cca. enim letom sem imel podobne probleme!
Motor sem nenazadnje razdrl. Na batu (zvrha) se je verjetno zaradi nenehnega štelanja ter stem slabše mešanice zraka in goriva nabralo za slab milimeter svinjarije (nepopolno izgorevanje???). Bat sem spoliral, uplinjač razstavil ter ga očistil. Za cevko (črna) (za podtlak iz cilindra do uplinjača) sem vseskozi sumil, da ne tesni dobro. Glede na mišlenje, da se po tej cevki ne pretaka gorivo, sem le to nadomestil z debelostensko silikonsko (notranji fi 3mm) cevko, saj le ta ni občutljiva na temperaturo.
Motor sem nato zmontiral nazaj na avion, ga zalaufal - DELA PERFEKTNO! (zaenkrat)!!!

Upam, da sem kakorkoli pomagal z mojim problemom.

L.P.
Dani

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 10 Sep 2005, 06:41

Pri tem motorju to ne more biti, to kar se sajavosti tiče, je preveč nov, razen tega pa tako debel nanos saj na čelu bata ni samo slabo izgorevanje, predvsem je to posledica uporabe nekvalitetnega olja :-?
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

MR. HYPE
Razpravljalec
Prispevkov: 178
Pridružen: 27 Mar 2005, 15:10
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a MR. HYPE » 11 Sep 2005, 07:43

Brane napisal/-a:Pri tem motorju to ne more biti, to kar se sajavosti tiče, je preveč nov, razen tega pa tako debel nanos saj na čelu bata ni samo slabo izgorevanje, predvsem je to posledica uporabe nekvalitetnega olja :-?

Hay!
Nisem strokovnjak za motorje, vendar menim, da je delovanje mojega motorja verjetno povezano s sajavostjo.

Katero olje uporabljaš?
Jaz sem do sedaj imel TTS, pred dnevi pa sem kupil IPON STROKE 2R RACING (100% sintetika). Je to O.K.???

Kolega uporablja "MUTOL" olje. Kaj je boljše??

L.P.
Dani

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2747
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin » 11 Sep 2005, 16:45

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 08 Maj 2018, 08:06, skupaj popravljeno 1 krat.

MR. HYPE
Razpravljalec
Prispevkov: 178
Pridružen: 27 Mar 2005, 15:10
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a MR. HYPE » 11 Sep 2005, 17:10

Hay!

Za ulavfavanje 3,5 %, sedaj pa 2% mešanico. Uporabljam pa 98 oktanski bencin. Ali je 98 boljše kot 95 oktanski???

L.P.
Dani

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 11 Sep 2005, 20:47

MR. HYPE napisal/-a:
Brane napisal/-a:Pri tem motorju to ne more biti, to kar se sajavosti tiče, je preveč nov, razen tega pa tako debel nanos saj na čelu bata ni samo slabo izgorevanje, predvsem je to posledica uporabe nekvalitetnega olja :-?

Hay!

Jaz sem do sedaj imel TTS,

Kolega uporablja "MUTOL" olje. Kaj je boljše??

L.P.
Dani
Samo to sem čakal da boš rekel da uporabljaš Castrol TTS. To olje je primer za olje ki je drago in povzroča sajavost kot najcenejše sorte olja. Najbolj žalostno je, da imajo njihovi uradni predstavniki takooooo :^o :^o butaste razlage zakaj je temu tako.
Vsekakor, je to zelo slabo olje.
Jaz uporabljam Motul 800 2T, to je vrhunsko olje, ki ga uporabljamo tudi na dirkah, do sedaj še nisem bil razočaran =D> =D> =D>
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1427
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot » 11 Sep 2005, 21:15

olje Castrol TTS: pa ne samo, da povzroča sajavost, ampak čez čaz tudi postane lepljivo, ko se zasuši na modelu, kot kak nagravžen ricinus.

Jaz tudi uporabljam MOTUL 800 in je zakon. Enkrat sem silom prilike (ko mi je zmanjkalo Motula) moral na silo kupiti na bencinski črpalki Castrol olje - pa je bilo 1. in zadnjič!! [-X [-X

lp
lp Aleš
Acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 041 389 347

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 12 Sep 2005, 11:31

Hvala za tisto z mesngastim rorčkom bom zacinu :wink: - za pivo itak :kronik:

Olje - mam hard enduro - TTS me je stal bat ko sem motor teral po cesti mi je blokiral - odkar uporabljam (branetov) motul se mi to ni zgodilo (ne pri ta zelenem in ne pri ta rdečem, ne vem če je kakšna bistvena razlika - teral sem ga z obema vrstama olja)

No v MVVS-u od začetka uporabljam motul in mu gre zaupati aja mešanica 2- 3 procenta :D

Upam, da bom danes uspel mašino montirat na avion baterijo bom moral pa še eno najdt, da jo pricinm zraven...
A ma kdo kan 650 za prodat 1 kos....
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 11 Nov 2005, 12:02

Dost sem imel tega mlinčkanja in sem si prvoščil tole... 8) 8)
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 11 Nov 2005, 12:09

Ups kje so pa slike???¸Že predolg nisem tega delal .... :cry:

Zdej bo pa anti uspelo... =D>
Priponke
jak 006.jpg
jak 006.jpg (58.13 KiB) Pogledano 2819 krat
jak 002.jpg
jak 002.jpg (58.74 KiB) Pogledano 2819 krat
jak 001.jpg
jak 001.jpg (55.24 KiB) Pogledano 2819 krat
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 11 Nov 2005, 12:14

Za svečko sem namontiral 5 x 750 mili A-A baterij - iskra taka da se kar kreše...
Mašina pa dela :o :o :o vleka ima :o :o :o propeler 18 8 suče z lahkoto
- če bo kdo kupoval 26 kubarja naj pozabi na vse raznorazne smetišnice in cowl auspuhe .. resonanca obvezna !!! :wink: :wink:
Ou jeahhh!!

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 11 Nov 2005, 12:50

Kdaj bomo pa probal v praksi :wink: vreme je danes prav super =D> edino :roll: ne vem če je v Lescah tudi :-? če pogledam dol je videti megla precej blizu :-?
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 » 11 Nov 2005, 13:55

Danes težko - tud baterije so še za nafilat - jutri bo pa že čas !! :wink:
Ou jeahhh!!

Odgovori

Vrni se na