Ericksonmotors
Moderator: Mipo
No sej je kr dobr razloženo v priloženem gradivu. Zadeva je tehnološko zelo zahtevna za izdelavo (poglej ceno), veliko je drsnih elementov in vstopnih kanalov, ki se morajo točno pokrivati, čez čas ko pride do večjih ohlapnosti v ležajih, bi si upal trditi da performans močno pade in točne nastavitve bi bile zelo težke.
Pri klasičnem batnem motorju ti zaradi ohlapnosti v ležajih performans ne pada (pri obeh govorim o obdobju normalnega delovanja) v bistvu še malo narašča...
Ko pri klasičnem batnem motorju pride do obrabe zamenjaš batni obroč, bat ali srajčko - to je vse releativno poceni - pri tem motorju bolje da ne razmišljaš o generalni...
To bi opisal kot še eno varijanto poigravanja z mehaniko in prenosi, ki ima za specifičen namen lahko odlične lastnosti za široko uporabo pa ne pride v upštev.
Pri klasičnem batnem motorju ti zaradi ohlapnosti v ležajih performans ne pada (pri obeh govorim o obdobju normalnega delovanja) v bistvu še malo narašča...
Ko pri klasičnem batnem motorju pride do obrabe zamenjaš batni obroč, bat ali srajčko - to je vse releativno poceni - pri tem motorju bolje da ne razmišljaš o generalni...
To bi opisal kot še eno varijanto poigravanja z mehaniko in prenosi, ki ima za specifičen namen lahko odlične lastnosti za široko uporabo pa ne pride v upštev.
Ou jeahhh!!
...variacija na temo Wanklovega motorja.... preveč zakomplicirano... vendar daje najbrž dobre rezultate (moč glede na težo in velikost) - dokler se ne obrabi, dosti je tesnil in drsnih ploskev med gilbljivimi in mirujočimi deli - to ne deluje obetavno.
Obraba tesnil je tudi pri Wanklu problem.
lp
Obraba tesnil je tudi pri Wanklu problem.
lp
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358