SAITO 180 za cap-232 1.8m
Moderator: Mipo
SAITO 180 za cap-232 1.8m
Imam hitro sestavljanko cap-232 (hangar 9), teža modela z opremo brez motorja je 4.1 kg. Američani priporočajo 4T motor 120-180 (SAITO).
Ker imam pot preko luže me zanima če ima kdo kake izkušnje s tem tipom motorjev. Cena je kar privlačna - ca 400 usd in je enaka ceni os120fx III s pumpico. 120-ka se mi zdi prešibka..
Kaj pravite?
LP, s57ra
Ker imam pot preko luže me zanima če ima kdo kake izkušnje s tem tipom motorjev. Cena je kar privlačna - ca 400 usd in je enaka ceni os120fx III s pumpico. 120-ka se mi zdi prešibka..
Kaj pravite?
LP, s57ra
Verjamem, da je motor izdelan kot švicarska ura in tako tudi deluje, čeprav sem imel priliko videti samo enga v našem društvu.
Potrebna pa je nekaj vedeti: američani uporabljajo precej višji delež nitrometana v gorivu in tako se objavljeni podatki (tudi izkušnje) navezujejo na delovanje pod takšnimi pogoji. Ko je klubskemu kolegu zmanjkalo ameriškega goriva, je motor ves čas nekaj "težil".
OS deluje normalno z 10% nitrometana.
Torej: gremo na več nitrom.! Mogoče je zavora le njegova cena in toksičnost (kancerogenost) !
Miloš
Potrebna pa je nekaj vedeti: američani uporabljajo precej višji delež nitrometana v gorivu in tako se objavljeni podatki (tudi izkušnje) navezujejo na delovanje pod takšnimi pogoji. Ko je klubskemu kolegu zmanjkalo ameriškega goriva, je motor ves čas nekaj "težil".
OS deluje normalno z 10% nitrometana.
Torej: gremo na več nitrom.! Mogoče je zavora le njegova cena in toksičnost (kancerogenost) !
Miloš
Zadnjič spremenil Mipo, dne 24 Jun 2005, 10:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Motor klubskega kolega je sedaj v pokoju, ker ni rezervnih delov. Ne vem pa zakaj jih ni: ker jih ni dobiti, ker ji ni naročil, ker so predragi,...?miskolin napisal/-a:Kaj pa rezervni deli? LP
Pa še link: http://www.rcuniverse.com/forum/searchp ... utton=+OK+
Miloš
Saito ja Saito ne
Živjo,
hvala za komentar; moj največji pomislek je cena goriva proti bencinerju. Rezervni deli - se strinjam, malo več stane poštnina..
Si bom danes zadevo pogledal v trgovini.
LP,
s57ra
hvala za komentar; moj največji pomislek je cena goriva proti bencinerju. Rezervni deli - se strinjam, malo več stane poštnina..
Si bom danes zadevo pogledal v trgovini.
LP,
s57ra
...nadaljevanje
motor je v kovcku, kako deluje pa bom sporocil ko doma sprobam..
LP, s57ra
LP, s57ra
Metanol
Hm,
Nisem vedel da se Saso bavi z zganjekuho.. se priporocam za del kolicine; samo se sinteticno olje in nitro moram poiskat.
Ja, kdaj bo za pokazat ne morem obljubit, do sobote sem se prek luze, pa kak teden za avijon skup dat, seveda pa je se carina vmes; sem nakupil toliko APCjev da bom mogoce sumljiv varnostni sluzbi. Pa se zanimivost, poslikal sem boeingov model za spijoniranje, ki je polno opremljen z elektroniko (navigacija, krmiljenje, slikanje..) in naj bi bil krmiljen z RT Java sistemom, letel naj bi lahko 15 ur, RC jim nese do 100km pogonski motor pa je podoben ca 20ccm metanolcu. Gor je kar po domace z jermenom povezan generator (verjetno brushless motor). Slike bom dal gor ko se vrnem.
LP,
s57ra
Nisem vedel da se Saso bavi z zganjekuho.. se priporocam za del kolicine; samo se sinteticno olje in nitro moram poiskat.
Ja, kdaj bo za pokazat ne morem obljubit, do sobote sem se prek luze, pa kak teden za avijon skup dat, seveda pa je se carina vmes; sem nakupil toliko APCjev da bom mogoce sumljiv varnostni sluzbi. Pa se zanimivost, poslikal sem boeingov model za spijoniranje, ki je polno opremljen z elektroniko (navigacija, krmiljenje, slikanje..) in naj bi bil krmiljen z RT Java sistemom, letel naj bi lahko 15 ur, RC jim nese do 100km pogonski motor pa je podoben ca 20ccm metanolcu. Gor je kar po domace z jermenom povezan generator (verjetno brushless motor). Slike bom dal gor ko se vrnem.
LP,
s57ra
boeing RC
Evo slike, so sicer po 500k vsaka..
http://lea.hamradio.si/~s57ra/rc/usa/IMG_1014.JPG
http://lea.hamradio.si/~s57ra/rc/usa/IMG_1012.JPG
http://lea.hamradio.si/~s57ra/rc/usa/IMG_1010.JPG
LP, s57ra
http://lea.hamradio.si/~s57ra/rc/usa/IMG_1014.JPG
http://lea.hamradio.si/~s57ra/rc/usa/IMG_1012.JPG
http://lea.hamradio.si/~s57ra/rc/usa/IMG_1010.JPG
LP, s57ra
Zadnjič spremenil s57ra, dne 11 Avg 2005, 20:59, skupaj popravljeno 1 krat.
http://www.irfanview.com/
Dol si snemi tale brezplačni program za pregledovanje in utejanje slik.
Ko odpreš katerokoli sliko z njim, uporabi opcijo Image-> Resize/Resample, pa poveš koliko pikslov naj bo velika.
Sicer pa zanimive slike !!
Morda ideja za tiste, ki razmišljajo kak model narediti za aerofotografijo.
Mitja
Dol si snemi tale brezplačni program za pregledovanje in utejanje slik.
Ko odpreš katerokoli sliko z njim, uporabi opcijo Image-> Resize/Resample, pa poveš koliko pikslov naj bo velika.
Sicer pa zanimive slike !!
Morda ideja za tiste, ki razmišljajo kak model narediti za aerofotografijo.
Mitja
SAITO prede...
In to kako..
Kar nekaj časa je odteklo, da je prišel na vrsto, no danes sem ga končno zagnal na (skoraj) končanem modelu cap-232. Trikrat obrnil propeler v prazno, priključil svečko, rahlo frcnil s tremi prsti spiner v kontra smer in že je zabrundal. Sliši se krasno, moči bo čez glavo za ta model.. spraznil sem dva tanka za utekanje. Če bo vse ok, bo kmalu tudi v zraku (ko bo testni pilot razpoložen).
No pa še nekaj slikc za poživitev:
Kar nekaj časa je odteklo, da je prišel na vrsto, no danes sem ga končno zagnal na (skoraj) končanem modelu cap-232. Trikrat obrnil propeler v prazno, priključil svečko, rahlo frcnil s tremi prsti spiner v kontra smer in že je zabrundal. Sliši se krasno, moči bo čez glavo za ta model.. spraznil sem dva tanka za utekanje. Če bo vse ok, bo kmalu tudi v zraku (ko bo testni pilot razpoložen).
No pa še nekaj slikc za poživitev:
Re: SAITO prede...
A ga ne bos na prvo voznjo sam peljal??s57ra napisal/-a:ko bo testni pilot razpoložen
Svoje avijone bos pa ja sam tolku
Adrenalina je kar ga hoces
CAP že v zraku
Živjo,
hm, nisem zaključil teme, res je.. Na kratko, CAP je poletel čeprav testni pilot tega ni hotel ker je burja pošteno nabijala. Sem pa rekel da ga malo popeljem po pisti, ampak ko sem rahlo dodal gas, pa še sunek vetra tako da se je kar sam odločil da gre v zrak... No, dobro se je končalo, čeprav sem mel velike težave z višino (CAP-i so na višini res pasji, imajo namreč veliko površino na višinskih krmilih) no ampak je brez poškodb prišel dol.
No od takrat ima za seboj že skurjenih ca 7L goriva...
Motor je fenomenalen, frc kontra in če si ga dobro nalil z gorivom užge takoj.
Zvok letala je fantastičen, sploh nizek prelet, frrrrrruuuuuuu .. se ne da napisat, ampak te kar strese. Vlek motorja z 18x8 eliso točno 7kg, tako da 5kg model super leti. Poraba goriva ... khm ... 4.5dcl za 15 minut letenja, recimo na 3/4 gasa... kurim 20% sintetika, 10% nitro, tudi s 5% ni bilo nobenih težav, delovanje motorja zanesljivo, četudi je center rezervoarja kakih 5cm pod vplinjačem, še nikoli motor ni crknil v zraku... skratka hvala za nasvete, 100% drži kar ste zapisali.
Sicer letim redno v divači, v nedeljo pa se verjetno na F3A v Beli krajini vidimo.
Upam da sem tokrat povedal dovolj...
Še to, letos je saito dal na trg 40ccm varianto, namreč saito 220..
žal fotke v zraku nimam, na tleh pa je nekje v tej temi:
tukaj
lp, s57ra
hm, nisem zaključil teme, res je.. Na kratko, CAP je poletel čeprav testni pilot tega ni hotel ker je burja pošteno nabijala. Sem pa rekel da ga malo popeljem po pisti, ampak ko sem rahlo dodal gas, pa še sunek vetra tako da se je kar sam odločil da gre v zrak... No, dobro se je končalo, čeprav sem mel velike težave z višino (CAP-i so na višini res pasji, imajo namreč veliko površino na višinskih krmilih) no ampak je brez poškodb prišel dol.
No od takrat ima za seboj že skurjenih ca 7L goriva...
Motor je fenomenalen, frc kontra in če si ga dobro nalil z gorivom užge takoj.
Zvok letala je fantastičen, sploh nizek prelet, frrrrrruuuuuuu .. se ne da napisat, ampak te kar strese. Vlek motorja z 18x8 eliso točno 7kg, tako da 5kg model super leti. Poraba goriva ... khm ... 4.5dcl za 15 minut letenja, recimo na 3/4 gasa... kurim 20% sintetika, 10% nitro, tudi s 5% ni bilo nobenih težav, delovanje motorja zanesljivo, četudi je center rezervoarja kakih 5cm pod vplinjačem, še nikoli motor ni crknil v zraku... skratka hvala za nasvete, 100% drži kar ste zapisali.
Sicer letim redno v divači, v nedeljo pa se verjetno na F3A v Beli krajini vidimo.
Upam da sem tokrat povedal dovolj...
Še to, letos je saito dal na trg 40ccm varianto, namreč saito 220..
žal fotke v zraku nimam, na tleh pa je nekje v tej temi:
tukaj
lp, s57ra