os 91fx

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Odgovori
Uporabniški avatar
impeler
Freak
Prispevkov: 460
Pridružen: 18 Feb 2005, 09:33
Kraj: Šentjur

os 91fx

Odgovor Napisal/-a impeler »

Kolega je montiral OS 91 fx z glavo navzdol. Vžgala sva ga z glavo navzgor ko je pokuril 3.5 dcl goriva sva ga obrnila vendar pod malimi obrati crkne (pod istimi pa v normalnem položaju deluje b.p.).
Če mu povečama prosti tek pa deluje.
Kje je finta ?
Propelerji so za LADJE!!!!
Uporabniški avatar
Roberto
Dr. Modelar
Prispevkov: 8648
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:16
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a Roberto »

Mogoče pri "pravilno" obrnjenem modelu (motor obrnjen na glavo) rezervoar ni v istem položaju glede na višino vplinjača kot pri "narobe" obrnjenem modelu (motor obrnjen normalno).
Če je to pravi razlog bo treba motor naštelati v takem položaju, ki ga bo imel med letenjem (motor obrnjen na glvo).

To je samo moje ugibanje. Mogoče ti pa pomaga ...

Robi
Uporabniški avatar
Kladu
Profesor
Prispevkov: 1306
Pridružen: 29 Mar 2005, 15:09
Kraj: Center Evrope-Šiška
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Kladu »

Probaj bolj odpreti dovod goriva, ce je motor postavljen na glavo.
Sam sem tako nastavil:
- zagon obrnjen model-motor v pravilnem polozaju
- nastavitev dovoda goriva za max. obrate v tem polozaju
- postavitev modela v pravilen polozaj - motor je obrnjen na glavo in vsaj polovicen plin
- malenkost odpreti iglo in preizkus motorja v vseh polozajih, predvsem v navpicnem. (Iz uplinjaca stalno malo sprica gorivo)
Sedaj ga lahko zazenem tudi ko je motor obrnjen na glavo. Pazi, ce je nivo rezervoarja pod nivojem uplinjaca bo stalno teklo in uplinjaca. Pomagaj si s kljukico. #-o

Srecno

Tomaz

P.S.
Se sam ne vem zakaj si te konstruktorji zmislujejo take postavitve motorja. Povzrocajo same tezave! :x
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Uporabniški avatar
impeler
Freak
Prispevkov: 460
Pridružen: 18 Feb 2005, 09:33
Kraj: Šentjur

Odgovor Napisal/-a impeler »

O.K. bomo probali.
Hvala!
Propelerji so za LADJE!!!!
Uporabniški avatar
andrejbu
Tekmovalec
Prispevkov: 385
Pridružen: 30 Sep 2003, 19:45
Kraj: Novo mesto-Otočec

Odgovor Napisal/-a andrejbu »

Jaz bi ti priporočal,da montiraš GLOW.Če ga rabiš,jih izdeluje kolega.

L.P.
Andrej
Uporabniški avatar
MC GAYVER
Profesor
Prispevkov: 1973
Pridružen: 12 Dec 2002, 01:00
Kraj: lj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a MC GAYVER »

andrejbu napisal/-a:Jaz bi ti priporočal,da montiraš GLOW.Če ga rabiš,jih izdeluje kolega.

L.P.
Andrej
Ma ja :D če pa ne bo pomagalo pa še dodaj XY?"Ä�*#¨

nastavit je treba motorček preverit rezervoar in mora pet ko urca, sicer smo se reči lotili narobe, kar pomeni ponovi postopek in ne delaj napak :o
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

Kogarkoli zajebava metanolc, naj najprej uporabi gorivo z vsebnostjo najmanj 5% nitrometana (ker vem, da modelarji s tem močno šparajo)
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
MR. HYPE
Razpravljalec
Prispevkov: 178
Pridružen: 27 Mar 2005, 15:10
Kraj: Polzela

Odgovor Napisal/-a MR. HYPE »

Hay!

Lahko poveš za kateri model gre?
Imam namreč HYPE 3D od Weston UK.
Ko je model obrnjen na glavo (motor pravilno) je dovodna cevka za gorivo cca. 1.5cm pod uplinjačem, ko model obrneš pa 1.5cm nad uplinjačem, kar pomeni, da motor vseskozi zaliva. Pozicije tanka pa ne morem spremeniti! MVVS 15ccm dela nekaj časa O.K., potem pa začne zajebavati - ugašati! Mislim, da se MVVS 15ccm pregreva, saj ima ohišje od 10ccm. Mogoče bi OS91 delal bolje! Če ja, sem vrgel 140 Euro tov skozi okno!

Kaj menite stari mački?
L.P.
Uporabniški avatar
impeler
Freak
Prispevkov: 460
Pridružen: 18 Feb 2005, 09:33
Kraj: Šentjur

Odgovor Napisal/-a impeler »

>> PIPER J3 ARF 1800 MM ROBBE , to je model na katerem ima os91fx.
Nisem še imel časa da bi sprobala vaše nasvete in pa preverila položaj tanka.
Bom poročal!
Propelerji so za LADJE!!!!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

MR. HYPE napisal/-a:Hay!

Lahko poveš za kateri model gre?
Imam namreč HYPE 3D od Weston UK.
Ko je model obrnjen na glavo (motor pravilno) je dovodna cevka za gorivo cca. 1.5cm pod uplinjačem, ko model obrneš pa 1.5cm nad uplinjačem, kar pomeni, da motor vseskozi zaliva. Pozicije tanka pa ne morem spremeniti! MVVS 15ccm dela nekaj časa O.K., potem pa začne zajebavati - ugašati! Mislim, da se MVVS 15ccm pregreva, saj ima ohišje od 10ccm. Mogoče bi OS91 delal bolje! Če ja, sem vrgel 140 Euro tov skozi okno!

Kaj menite stari mački?
L.P.

LP.

Ja vrjetno se ti res pregreva če ti prej dela povsem normalno. Nekje nazaj je že bila tema o takem ravnanju motorja. Kasneje pa so prišli do zaključka da je krivo prav pregrevanje. Probaj sneti pokrov, če ga lahko oz močno izboljšati hlajenje. Zna biti bolje.

Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o modelih z eksplozijskim pogonom