Kolega je montiral OS 91 fx z glavo navzdol. Vžgala sva ga z glavo navzgor ko je pokuril 3.5 dcl goriva sva ga obrnila vendar pod malimi obrati crkne (pod istimi pa v normalnem položaju deluje b.p.).
Če mu povečama prosti tek pa deluje.
Kje je finta ?
os 91fx
Moderator: Mipo
Mogoče pri "pravilno" obrnjenem modelu (motor obrnjen na glavo) rezervoar ni v istem položaju glede na višino vplinjača kot pri "narobe" obrnjenem modelu (motor obrnjen normalno).
Če je to pravi razlog bo treba motor naštelati v takem položaju, ki ga bo imel med letenjem (motor obrnjen na glvo).
To je samo moje ugibanje. Mogoče ti pa pomaga ...
Robi
Če je to pravi razlog bo treba motor naštelati v takem položaju, ki ga bo imel med letenjem (motor obrnjen na glvo).
To je samo moje ugibanje. Mogoče ti pa pomaga ...
Robi
Probaj bolj odpreti dovod goriva, ce je motor postavljen na glavo.
Sam sem tako nastavil:
- zagon obrnjen model-motor v pravilnem polozaju
- nastavitev dovoda goriva za max. obrate v tem polozaju
- postavitev modela v pravilen polozaj - motor je obrnjen na glavo in vsaj polovicen plin
- malenkost odpreti iglo in preizkus motorja v vseh polozajih, predvsem v navpicnem. (Iz uplinjaca stalno malo sprica gorivo)
Sedaj ga lahko zazenem tudi ko je motor obrnjen na glavo. Pazi, ce je nivo rezervoarja pod nivojem uplinjaca bo stalno teklo in uplinjaca. Pomagaj si s kljukico.
Srecno
Tomaz
P.S.
Se sam ne vem zakaj si te konstruktorji zmislujejo take postavitve motorja. Povzrocajo same tezave!
Sam sem tako nastavil:
- zagon obrnjen model-motor v pravilnem polozaju
- nastavitev dovoda goriva za max. obrate v tem polozaju
- postavitev modela v pravilen polozaj - motor je obrnjen na glavo in vsaj polovicen plin
- malenkost odpreti iglo in preizkus motorja v vseh polozajih, predvsem v navpicnem. (Iz uplinjaca stalno malo sprica gorivo)
Sedaj ga lahko zazenem tudi ko je motor obrnjen na glavo. Pazi, ce je nivo rezervoarja pod nivojem uplinjaca bo stalno teklo in uplinjaca. Pomagaj si s kljukico.
Srecno
Tomaz
P.S.
Se sam ne vem zakaj si te konstruktorji zmislujejo take postavitve motorja. Povzrocajo same tezave!
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Hay!
Lahko poveš za kateri model gre?
Imam namreč HYPE 3D od Weston UK.
Ko je model obrnjen na glavo (motor pravilno) je dovodna cevka za gorivo cca. 1.5cm pod uplinjačem, ko model obrneš pa 1.5cm nad uplinjačem, kar pomeni, da motor vseskozi zaliva. Pozicije tanka pa ne morem spremeniti! MVVS 15ccm dela nekaj časa O.K., potem pa začne zajebavati - ugašati! Mislim, da se MVVS 15ccm pregreva, saj ima ohišje od 10ccm. Mogoče bi OS91 delal bolje! Če ja, sem vrgel 140 Euro tov skozi okno!
Kaj menite stari mački?
L.P.
Lahko poveš za kateri model gre?
Imam namreč HYPE 3D od Weston UK.
Ko je model obrnjen na glavo (motor pravilno) je dovodna cevka za gorivo cca. 1.5cm pod uplinjačem, ko model obrneš pa 1.5cm nad uplinjačem, kar pomeni, da motor vseskozi zaliva. Pozicije tanka pa ne morem spremeniti! MVVS 15ccm dela nekaj časa O.K., potem pa začne zajebavati - ugašati! Mislim, da se MVVS 15ccm pregreva, saj ima ohišje od 10ccm. Mogoče bi OS91 delal bolje! Če ja, sem vrgel 140 Euro tov skozi okno!
Kaj menite stari mački?
L.P.
MR. HYPE napisal/-a:Hay!
Lahko poveš za kateri model gre?
Imam namreč HYPE 3D od Weston UK.
Ko je model obrnjen na glavo (motor pravilno) je dovodna cevka za gorivo cca. 1.5cm pod uplinjačem, ko model obrneš pa 1.5cm nad uplinjačem, kar pomeni, da motor vseskozi zaliva. Pozicije tanka pa ne morem spremeniti! MVVS 15ccm dela nekaj časa O.K., potem pa začne zajebavati - ugašati! Mislim, da se MVVS 15ccm pregreva, saj ima ohišje od 10ccm. Mogoče bi OS91 delal bolje! Če ja, sem vrgel 140 Euro tov skozi okno!
Kaj menite stari mački?
L.P.
LP.
Ja vrjetno se ti res pregreva če ti prej dela povsem normalno. Nekje nazaj je že bila tema o takem ravnanju motorja. Kasneje pa so prišli do zaključka da je krivo prav pregrevanje. Probaj sneti pokrov, če ga lahko oz močno izboljšati hlajenje. Zna biti bolje.
Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!