motorji na metanol- Webra
Moderator: Mipo
motorji na metanol- Webra
Prosim, povejte o vaših izkušnjah s temi motorj. Kubatura ni važna!
Flori a malo kuriš?
Sam sem imel webro 70 (11,5 ccm), z dynamix vplinjačem. Nisem bogve koliko letel, z motorjem pa sem bil zelo zadovoljen. Lepo je vžigal, vrtel kot nor, dobra odzivnost in prehod med različnimi režimi. V zraku mi je crknil 1x.
Sam sem bil zadovoljen, kolega je imel pa slabe izkušnje z 20 kubično webro, a to je že druga zgodba.
LP Samo
Sam sem imel webro 70 (11,5 ccm), z dynamix vplinjačem. Nisem bogve koliko letel, z motorjem pa sem bil zelo zadovoljen. Lepo je vžigal, vrtel kot nor, dobra odzivnost in prehod med različnimi režimi. V zraku mi je crknil 1x.
Sam sem bil zadovoljen, kolega je imel pa slabe izkušnje z 20 kubično webro, a to je že druga zgodba.
LP Samo
Zdravo!
Na F3A Matadorju imam že 8 let Webro 10 ccm dolgohodno (Longstroke) z Dynamix fergazerjem. Prvo leto mi je crkovala. Potem sem dokupil originalno pumpo in ni crknila nikoli več. Trenutno čez 300 poletov. Prvi dnevni vžig zahteva nekaj več obratov, ker mora popucati olje (afterun), ki ga vedno po končanem letenju nalijem. Vsi naslednji vžigi so v enem flipu v kontra smer. Prej 4 obrate pod čokom in nato 4 obrate v prazno, svečka in brrr.
Po zadnjem poletu spraznim rezervoar, iztaknem cevko in vžgem, da pokuri gorivo v karterju. Nalijem za malo žličko olja in to je to. Pred zimo eno veliko žlico olja, da ne korodira.
Suče prop 12,5x9, 12x10, 12x11.
Enkraten motorček!
Lp
Igor
Na F3A Matadorju imam že 8 let Webro 10 ccm dolgohodno (Longstroke) z Dynamix fergazerjem. Prvo leto mi je crkovala. Potem sem dokupil originalno pumpo in ni crknila nikoli več. Trenutno čez 300 poletov. Prvi dnevni vžig zahteva nekaj več obratov, ker mora popucati olje (afterun), ki ga vedno po končanem letenju nalijem. Vsi naslednji vžigi so v enem flipu v kontra smer. Prej 4 obrate pod čokom in nato 4 obrate v prazno, svečka in brrr.
Po zadnjem poletu spraznim rezervoar, iztaknem cevko in vžgem, da pokuri gorivo v karterju. Nalijem za malo žličko olja in to je to. Pred zimo eno veliko žlico olja, da ne korodira.
Suče prop 12,5x9, 12x10, 12x11.
Enkraten motorček!
Lp
Igor
webra
Aloha!
Pred enim letom sem kupil WEBRO 36GT. Kao hudo (6ccm 1,5PS masa pod 300g ). Moja prva webra. Po enem letu se odločim, do jo bom ulaufu. Zrihtam vse v nulo, operem motor po dolgem in po čez, pa valda tud not , zmontiram obratomer, 20% ricinusa 0% nitro. S feneom prej pogrejem motor (pa ne na 300C, ampak na dobrih 50), da ja ne bo kaj narobe. Pržigem (nekako) in pr ful gasu iglo prvijam do nekje 10.000rpm (bogati 2-T režim). Propeler 10x6 (priporočeni 10x6,10x8,11x6). Mašina laufa zelo čudno v presledkih (na vsakih 10 sek. je sledila faza 2-3 sek. kot bi jo nekaj morilo). Glava vroča ampak ne na polno. Skurm pol litra goriva in grem testirat oz gledat kaj se kej dogaja po batu in srajčki. Katastrofa - ŠPURE po celi srajčki, v glavnem pa ob vertikalnih robovih kanalov pa na gor. Vzamem ven garnituro, oba vskočnika na mestu. Probam porint bat do vrha, da vidim do kje pride. Z uporabo zmerne sile je bat skoz padu . Haloooo?!?:evil:
Zdej pa mene zanima a sem kej bogato zaj.... al je pa webra u buli.
Ce mi ve kdo kej povedat, bi bil zlo vesel. Hvala.
Prilagam slikco, ker zgleda res fletno... (eloksirat sem dal sam)
Pred enim letom sem kupil WEBRO 36GT. Kao hudo (6ccm 1,5PS masa pod 300g ). Moja prva webra. Po enem letu se odločim, do jo bom ulaufu. Zrihtam vse v nulo, operem motor po dolgem in po čez, pa valda tud not , zmontiram obratomer, 20% ricinusa 0% nitro. S feneom prej pogrejem motor (pa ne na 300C, ampak na dobrih 50), da ja ne bo kaj narobe. Pržigem (nekako) in pr ful gasu iglo prvijam do nekje 10.000rpm (bogati 2-T režim). Propeler 10x6 (priporočeni 10x6,10x8,11x6). Mašina laufa zelo čudno v presledkih (na vsakih 10 sek. je sledila faza 2-3 sek. kot bi jo nekaj morilo). Glava vroča ampak ne na polno. Skurm pol litra goriva in grem testirat oz gledat kaj se kej dogaja po batu in srajčki. Katastrofa - ŠPURE po celi srajčki, v glavnem pa ob vertikalnih robovih kanalov pa na gor. Vzamem ven garnituro, oba vskočnika na mestu. Probam porint bat do vrha, da vidim do kje pride. Z uporabo zmerne sile je bat skoz padu . Haloooo?!?:evil:
Zdej pa mene zanima a sem kej bogato zaj.... al je pa webra u buli.
Ce mi ve kdo kej povedat, bi bil zlo vesel. Hvala.
Prilagam slikco, ker zgleda res fletno... (eloksirat sem dal sam)
- Priponke
-
- W2.jpg (48.44 KiB) Pogledano 4077 krat
Po mojih uzkušnjah je pa tako da so stare Webre dobre novejše so pa bolj jajc
10 let stara mašina dela ko ura nova pa največkrat ne ali pa slabo ali se brez razloga olupi srajčka kratko malo jajc
Ker gre za moje mnenje ki temelji na mojih izkušnjah si ne želim raznoraznih prepričevanj kako nimam prav
ps
skozi roke sem dal 8 Weber 2 stari 6 novih
10 let stara mašina dela ko ura nova pa največkrat ne ali pa slabo ali se brez razloga olupi srajčka kratko malo jajc
Ker gre za moje mnenje ki temelji na mojih izkušnjah si ne želim raznoraznih prepričevanj kako nimam prav
ps
skozi roke sem dal 8 Weber 2 stari 6 novih
Pozdravljen Gusti0!
Namesto da čutiš pretirano pripadnost Webri, bi te prosil, da mi konstruktivno pojasniš, kaj sem narobe počel pri utekavanju, da je do tega prišlo. Napisal sem pa točno to, kar se mi je zgodilo, ker ne čutim nobene potrebe in ne vidim smisla, da bi blatil lasten motor.
Tvoj način komunikacije se mi zdi docela nezrel, ker debata teče o izkušnjah z Webra motorji. Če boš malo bolj prebral moj prispevek, boš videl, da nisem izključil svoje napake.
Verjamem, da imas dobre izkušnje z Webra motorji. Vesel sem zate in ne bom rekel, da so tvoje besede za lase privlečene. Imaš pač dobre izkušnje, super. Jaz imam pa slabe, smola. Bom pa z veseljem prebral kakšno tvojo dobro izkušnjo oz. komentar.
Z večih koncev sem slišal o slabih izkušnjah z novimi Webrami in dobrih s starimi in me zanima vsako nasprotno (konstruktivno) mnenje.
PS.: Namen tele teme, je verjetno izmenjava izkušenj, ne pa obmetavanje. Z modelarstvom se ukvarjam zato, da uživam in ne zato, da bi se kregal po forumu.
Pa brez zamere!
Namesto da čutiš pretirano pripadnost Webri, bi te prosil, da mi konstruktivno pojasniš, kaj sem narobe počel pri utekavanju, da je do tega prišlo. Napisal sem pa točno to, kar se mi je zgodilo, ker ne čutim nobene potrebe in ne vidim smisla, da bi blatil lasten motor.
Tvoj način komunikacije se mi zdi docela nezrel, ker debata teče o izkušnjah z Webra motorji. Če boš malo bolj prebral moj prispevek, boš videl, da nisem izključil svoje napake.
Verjamem, da imas dobre izkušnje z Webra motorji. Vesel sem zate in ne bom rekel, da so tvoje besede za lase privlečene. Imaš pač dobre izkušnje, super. Jaz imam pa slabe, smola. Bom pa z veseljem prebral kakšno tvojo dobro izkušnjo oz. komentar.
Z večih koncev sem slišal o slabih izkušnjah z novimi Webrami in dobrih s starimi in me zanima vsako nasprotno (konstruktivno) mnenje.
PS.: Namen tele teme, je verjetno izmenjava izkušenj, ne pa obmetavanje. Z modelarstvom se ukvarjam zato, da uživam in ne zato, da bi se kregal po forumu.
Pa brez zamere!
Re: webra
Novih Weber ne poznam in tudi ne vem, kaj piše v navodilih (sem z njimi zaključil leta 1980, pa ne zato, ker bi z njimi imel slabe izkušnje). So pa moje izkušnje take, da se to (špure) zgodi pri vtekanju motorja pri prenizki temperaturi (prebogata zmes). Zakaj? Zato, ker se cilinder ne segreje ne delovno temperaturo in "stiska" bat. Delovanje na prenizki temperaturi pomeni veliko (prekomerno) obrabo ABC motorjev.gorki napisal/-a:Pržigem (nekako) in pr ful gasu iglo prvijam do nekje 10.000rpm (bogati 2-T režim). Propeler 10x6 (priporočeni 10x6,10x8,11x6). Mašina laufa zelo čudno v presledkih (na vsakih 10 sek. je sledila faza 2-3 sek. kot bi jo nekaj morilo). Glava vroča ampak ne na polno. Skurm pol litra goriva in grem testirat oz gledat kaj se kej dogaja po batu in srajčki. Katastrofa - ŠPURE po celi srajčki, v glavnem pa ob vertikalnih robovih kanalov pa na gor.
Sam vtekam ABC motorje tako, da jih čim hitreje segrejem na delovno temperaturo (za marsikoga na previsokih vrtljajih). Pustim jih teči le kratek čas (prvič manj kot minuto), potem počakam, da se nekoliko ohladijo in zadevo ponovim za kakošno minuto dalj. Tako to ponavljam dokler niso visoki obrati "gladki" in enakomerni.
Seveda imamo vsak svoj recept za vtekanje, glede na zahteve, ki jih do motorjev imamo.
Gorki, kaj pravijo navodila, ki jih danes prilaga Webra?
Mipo
Re: webra
Novih Weber ne poznam in tudi ne vem, kaj piše v navodilih (sem z njimi zaključil leta 1980, pa ne zato, ker bi z njimi imel slabe izkušnje). So pa moje izkušnje take, da se to (špure) zgodi pri vtekanju motorja pri prenizki temperaturi (prebogata zmes). Zakaj? Zato, ker se cilinder ne segreje ne delovno temperaturo in "stiska" bat. Delovanje na prenizki temperaturi pomeni veliko (prekomerno) obrabo ABC motorjev.gorki napisal/-a:Pržigem (nekako) in pr ful gasu iglo prvijam do nekje 10.000rpm (bogati 2-T režim). Propeler 10x6 (priporočeni 10x6,10x8,11x6). Mašina laufa zelo čudno v presledkih (na vsakih 10 sek. je sledila faza 2-3 sek. kot bi jo nekaj morilo). Glava vroča ampak ne na polno. Skurm pol litra goriva in grem testirat oz gledat kaj se kej dogaja po batu in srajčki. Katastrofa - ŠPURE po celi srajčki, v glavnem pa ob vertikalnih robovih kanalov pa na gor.
Sam vtekam ABC motorje tako, da jih čim hitreje segrejem na delovno temperaturo (za marsikoga na previsokih vrtljajih). Pustim jih teči le kratek čas (prvič manj kot minuto), potem počakam, da se nekoliko ohladijo in zadevo ponovim za kakšno minuto dalj. Tako to ponavljam dokler niso visoki obrati "gladki" in enakomerni.
Seveda imamo vsak svoj recept za vtekanje, glede na zahteve, ki jih do motorjev imamo.
Gorki, kaj pravijo navodila, ki jih danes prilaga Webra?
Mipo
Zadnjič spremenil Mipo, dne 26 Avg 2005, 07:53, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozdravljen Mipo!
Navodila za utekanje pravijo sledeče:
*uporabi propeler z manjšim korakom in večjim premerom kot običajno
*gorivo 80% metanol in 20% ricinus
*nastavi luknjo v uplinjaču na 2-3mm
*glavna igla 2-3 obrate
*zakurblaš mašino
*pustiš svečko priklopljeno cca 30 sek.
*pričneš privijat iglo, da motor preide iz "4-T" režima v bogati 2-T
*nastaviš prosti tek na nekje 4000rpm
*laufaš 30min. in pri tem konstantno menjavaš med nastavljenim prostim tekom in maksimumom (4000-10000rpm)
*prešraufaš v avion in počasi priteguješ iglo
bolj natančno na: http://www.webra-austria.at/download/motor_e.pdf
Pojavil se pa je namreč še en problem, za katerega pa ne vem, če je na rezultat vplival ali ve:
Ko sem montiral propeler, je med normalnim (zmerna upraba sile) privijanjem matice, nekaj blago počilo oz preskočilo. Opazil sem, da se motor vrti malo težje, zato sem odvil propeler, trenje se pa še ni izgubilo. Zato sem z osi potegnil nased propelerja in rahlo odmaknil medeninasti samozaporni konus. Nato sem previdno privil nazaj propeler in vse je bilo OK. Podobno izkušnjo sem imel na Super Tigre X.25, ko sem po razdiranju pozabil na os natakniti dodatno podložko, ki je uravnavala razdaljo med ležajema. Zdej pa ne vem, a sta se pri tem mogoče poškodovala ležaja in so iz njih kakšni delčki prišli v garnituro... Ležaji pa tečejo še vedno zelo gladko in BP, tako da dvomim v to. Sploh mi pa ni jasno kako se je ta pripetljaj s privijanjem zgodil (tolerance?).
Lep pozdrav!
Navodila za utekanje pravijo sledeče:
*uporabi propeler z manjšim korakom in večjim premerom kot običajno
*gorivo 80% metanol in 20% ricinus
*nastavi luknjo v uplinjaču na 2-3mm
*glavna igla 2-3 obrate
*zakurblaš mašino
*pustiš svečko priklopljeno cca 30 sek.
*pričneš privijat iglo, da motor preide iz "4-T" režima v bogati 2-T
*nastaviš prosti tek na nekje 4000rpm
*laufaš 30min. in pri tem konstantno menjavaš med nastavljenim prostim tekom in maksimumom (4000-10000rpm)
*prešraufaš v avion in počasi priteguješ iglo
bolj natančno na: http://www.webra-austria.at/download/motor_e.pdf
Pojavil se pa je namreč še en problem, za katerega pa ne vem, če je na rezultat vplival ali ve:
Ko sem montiral propeler, je med normalnim (zmerna upraba sile) privijanjem matice, nekaj blago počilo oz preskočilo. Opazil sem, da se motor vrti malo težje, zato sem odvil propeler, trenje se pa še ni izgubilo. Zato sem z osi potegnil nased propelerja in rahlo odmaknil medeninasti samozaporni konus. Nato sem previdno privil nazaj propeler in vse je bilo OK. Podobno izkušnjo sem imel na Super Tigre X.25, ko sem po razdiranju pozabil na os natakniti dodatno podložko, ki je uravnavala razdaljo med ležajema. Zdej pa ne vem, a sta se pri tem mogoče poškodovala ležaja in so iz njih kakšni delčki prišli v garnituro... Ležaji pa tečejo še vedno zelo gladko in BP, tako da dvomim v to. Sploh mi pa ni jasno kako se je ta pripetljaj s privijanjem zgodil (tolerance?).
Lep pozdrav!