uporabnost??
Moderator: Mipo
uporabnost??
mene zanima, za kaj bi bilo tole uporabno?
kakšno župo kuri?
mislim pa da je 1,5 ali 2,5 ccm
kakšno župo kuri?
mislim pa da je 1,5 ali 2,5 ccm
- Priponke
-
- motor3.jpg (34.7 KiB) Pogledano 6498 krat
-
- motor2.jpg (31.02 KiB) Pogledano 6498 krat
-
- motor1.jpg (26.71 KiB) Pogledano 6498 krat
Lp Matic
Re: uporabnost??
Če hočeš scale letalo si lahko narediš Katano Tdigonzo napisal/-a:mene zanima, za kaj bi bilo tole uporabno?
Pameti je na svetu vedno enaka količina, število ljudi se pa povečuje.
Dolgo časa nazaj je moj ata pruleku en motor iz rusije. Zadeva je mela zelo podobno mešanco ; ricinus, petrolej, eter. Ko si se pa spravu to na roke kurblat si star ratal. In ko je to vžgal za tiste 2 min delovanja si bil ves srečen. Vsaj jaz
Kar se tiče etra v lekarni je to čisti eter. In je predober in predrag. Pokliči v Chemo in podobne trgovine kjer ga tudi prodajajo.
Vem da sem v Chemotu enkrat dobil eno zadevo, ki je mela en izotop višje kot metanol. Nekaj sem testiral, da bi dobil drugačno gorivo za pozimi.
BTW: nič mi ni ratal
Kar se tiče uporabnosti. Motor lepo skuhaj v metanolu, ga očisti z medeninasto ščetko, da se bo posvetil, naredi kocko iz pleksi stekla in ga noter zapri! Bo lepa skulptura.
Kar se tiče etra v lekarni je to čisti eter. In je predober in predrag. Pokliči v Chemo in podobne trgovine kjer ga tudi prodajajo.
Vem da sem v Chemotu enkrat dobil eno zadevo, ki je mela en izotop višje kot metanol. Nekaj sem testiral, da bi dobil drugačno gorivo za pozimi.
BTW: nič mi ni ratal
Kar se tiče uporabnosti. Motor lepo skuhaj v metanolu, ga očisti z medeninasto ščetko, da se bo posvetil, naredi kocko iz pleksi stekla in ga noter zapri! Bo lepa skulptura.
S5-DSM
Tema je bila razdeljena. Izločena je bila tema:
Čiščenje motorjev z notranjim izgorevanjem
viewtopic.php?t=7130
Moderator Mipo
Čiščenje motorjev z notranjim izgorevanjem
viewtopic.php?t=7130
Moderator Mipo
Ja dobri stari dizli
V glavnem so se uprabljali za U-kontrolce ali pa celo RC modele. Ni bilo kake možnosti regulacije vrtljajev.
Vžigali smo ga tako, da se je iskalo razmerje med gorivom in kompresijo. ko je motorček prijel si mu malo povečal kompresijo.
Znalo je pa trajati kar nekaj časa da si ga naštudiral. Nekateri motorčki so imeli pred propelerjem še majhen vstrajnik s utorom. Na njega si dal zanko vrvi in vlekel.................
Ja to so bili lepi časi, ko smo model še delali iz lipe in smreke (predvsem U-kontrolce)
To so res primerki za SOS ( Sobotno Obujanje Spominov) in to je vse.
Škoda časa in denarja, da se sploh še vžigaš te motorčke. Moč ni pretresliva, le glavobol lahko fašeš od etra.
Lp
Tomaž
V glavnem so se uprabljali za U-kontrolce ali pa celo RC modele. Ni bilo kake možnosti regulacije vrtljajev.
Vžigali smo ga tako, da se je iskalo razmerje med gorivom in kompresijo. ko je motorček prijel si mu malo povečal kompresijo.
Znalo je pa trajati kar nekaj časa da si ga naštudiral. Nekateri motorčki so imeli pred propelerjem še majhen vstrajnik s utorom. Na njega si dal zanko vrvi in vlekel.................
Ja to so bili lepi časi, ko smo model še delali iz lipe in smreke (predvsem U-kontrolce)
To so res primerki za SOS ( Sobotno Obujanje Spominov) in to je vse.
Škoda časa in denarja, da se sploh še vžigaš te motorčke. Moč ni pretresliva, le glavobol lahko fašeš od etra.
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Saj te samo malo dražim.
Izotopi so običajno radioaktivne različice elementov. Naprimer vodikova izotopa sta devterij in tritij, zelo uporabno pri izdelavi vodikove bombe .
Verjetno na flaši piše kaj v stilu izopropil.... Ne vem sicer zakaj bi pozimi uporabljal gorivo z višju temperaturo vnetišča....
lp Jože
Izotopi so običajno radioaktivne različice elementov. Naprimer vodikova izotopa sta devterij in tritij, zelo uporabno pri izdelavi vodikove bombe .
Verjetno na flaši piše kaj v stilu izopropil.... Ne vem sicer zakaj bi pozimi uporabljal gorivo z višju temperaturo vnetišča....
lp Jože
U - kontrolc
U-kontrolc, le tega imam doma v original stanju ... enkrat se bo že našel čas za restavriranje, rabil pa bi en tak motor za piko na i ...
lp Damjan
lp Damjan
- Priponke
-
- U-kontrol
- DSCF0001.jpg (80.7 KiB) Pogledano 4796 krat
Uporabnost
Motorji z proti batom "kompresijskim batom"so se uporabljali pred Glow plug motorji in so kurili eter (za vžig) ricinus (za mazanje) in petrolej ( za "moč") Osnovno razmerje je bilo 1:1:1.Posamezni modelarji so seveda stvari mešali po svoje glede na potrebe.Ti motorji so se še dolgo uporabljali pri hitrostnih vezanih modelih "U-control".Za letenje v paru z takšnim modelom pa tudi ni mačji kašelj (tudi solo ne)kajti modeli letijo na 27,4 m dolgih paralelnih parih jeklenih(včasih celo tri žice)v krogu in izvajajo natem radiusu samo določene like.Smerno krmilo je odklonjeno za 1-2 stopinji navzvenda vleče model vedno navzven.Obstajale so tudi tekme v hidro avionih kjer model v enem krogu ni smel leteti (oz biti v zraku)več kot tretjino kroga)Jaz imam kakšnih 12 komadov motorjev v svoji zbirki,Pogrešam pa motorje i Modelarskega centra Beograd to so bili motorji AERO 250 in AERO 150.Vsi ti motorji (sedaj imenovani DIZLAŠI )so imeli male kubature Tja do 4 ccm.Njihov užig je precej zahteven,in radi vrnejo nepazlivost z proti udarcem po prstu,in to precej bolečim.Kot zanimivist-Čehi-konkretneje MVVS še vedno izdelujejo te motorje v kubaturi 2,5 ccm.Pozdrav (eter kupujem pri veterinarjih-pri nas v lekarni ga ne držijo več)
Dušan
Dušan
tudi trske spadajo zraven
Re: U-kontrol
Genesis napisal/-a:Imam u-kontrol akrobata 6.5ccm. Z njim odpeljem kompletni akro program. Zanima me, če še kdo v Sloveniji leti u-kontrole? Ali je sploh še kaj interesa za F-2-B F-2-D Combat?
Lp Roman
O tej zadevi bom povprašal Matjaža, kolikor se spomnim sem celoten program akro in kombata videl na enem od naših mitingov v Moškajncih.
lp Damjan