Kakšen motor?
Moderator: Mipo
Kakšen motor?
Zanimam se za aerovleko in sicer bi kupir Piperja ki je na sliki. Zanima me kakšen motor mi priporočate? Ciljam med temi tremi bencici, MVVS 26 ccm in ZDZ 40 ccm ali celo ZDZ 50ccm.
- Priponke
-
- piper j3 cup.JPG (22.16 KiB) Pogledano 4706 krat
Leti vse kar dober vržeš !!
Robi iz Kopra ga je imel na MVVSja 26tko in je šel kot strela. Za tako nežno konstrukcijo razreda .60 je vse kar je več pošteno preveč. Na MVVSja 26 z resonanco pa lahko potegneš gor vse kar leze in gre (le če ni prehitro da prehiteva piperja - v tem primeru pridejo prav zavore) do mase dobrih 5 kg.
Lp, Sašo
Lp, Sašo
Hay!
Moje mnenje je, da daj gor ZDZ 40 saj je le za 200g težji od MVVS 26.
Od viška ne boli glava, saj pri vleku pomembno, da vlečni model potegne jadrilico, ne pa da vseskozi študiraš ali je dovolj moči ali je ni!!!
Lahko pa uporabiš tudi ZDZ 50, saj je zraven le dodatnih 100g.
Resonance pa nikar ne uporabi na vlečnem modelu, saj kljub svoji funkciji (povečanja moči), nikakor ne IZGLEDA!!! Pajper je leteča maketa in ne F3A model.
L.P.
Dani
P.S.: Bencinskega motorja ne kupuješ vsak dan. Glede na to, da te poznam, boš slej ko prej kupil akrobatski model. Motor pa uporabiš!!!!
Kaj pa pista???
Moje mnenje je, da daj gor ZDZ 40 saj je le za 200g težji od MVVS 26.
Od viška ne boli glava, saj pri vleku pomembno, da vlečni model potegne jadrilico, ne pa da vseskozi študiraš ali je dovolj moči ali je ni!!!
Lahko pa uporabiš tudi ZDZ 50, saj je zraven le dodatnih 100g.
Resonance pa nikar ne uporabi na vlečnem modelu, saj kljub svoji funkciji (povečanja moči), nikakor ne IZGLEDA!!! Pajper je leteča maketa in ne F3A model.
L.P.
Dani
P.S.: Bencinskega motorja ne kupuješ vsak dan. Glede na to, da te poznam, boš slej ko prej kupil akrobatski model. Motor pa uporabiš!!!!
Kaj pa pista???
... pri taki velikosti modela kot je tale piper že mvvs 26 pošteno gleda ven iz kaputaže, kaj šele ZDZ40 in naprej. Toliko o izgledu. Poglej priporočen motor za model - konstrukcija je bolj nežne namenjena letenju ne pa šlepariji. Po moje je že 26tka vrh glave moči. Na strani www.greatplanes.com najdeš tudi PDF z navodili za gradnjo, pa si lahko model tam podrobneje pogledaš. Načrt lahko dobiš pa tudi pri meni...MR. HYPE napisal/-a: Resonance pa nikar ne uporabi na vlečnem modelu, saj kljub svoji funkciji (povečanja moči), nikakor ne IZGLEDA!!! Pajper je leteča maketa in ne F3A model.
Lp, Sašo
Hay!
Mislim, da se mora Špaca najprej razjasniti, kakšne jadrilice bo zapregel v aerovleko?
Če bo to cca 3,5m in 4kg, potem bo 26MVVS dovolj močan; če pa bo šlepal kaj težjega oz. večjega mora razmisliti o drugem (večjem modelu) ter s tem tudi močnejšem motorju.
Se pa strinjam, da že glava MVVS26 fejst gleda iz kaputaže!!
L.P.
Dani
Mislim, da se mora Špaca najprej razjasniti, kakšne jadrilice bo zapregel v aerovleko?
Če bo to cca 3,5m in 4kg, potem bo 26MVVS dovolj močan; če pa bo šlepal kaj težjega oz. večjega mora razmisliti o drugem (večjem modelu) ter s tem tudi močnejšem motorju.
Se pa strinjam, da že glava MVVS26 fejst gleda iz kaputaže!!
L.P.
Dani
Hay!
Mislim, da se mora Špaca najprej razjasniti, kakšne jadrilice bo zapregel v aerovleko?
Če bo to cca 3,5m in 4kg, potem bo 26MVVS dovolj močan; če pa bo šlepal kaj težjega oz. večjega mora razmisliti o drugem (večjem modelu) ter s tem tudi močnejšem motorju.
Se pa strinjam, da že glava MVVS26 fejst gleda iz kaputaže!!
L.P.
Dani
Mislim, da se mora Špaca najprej razjasniti, kakšne jadrilice bo zapregel v aerovleko?
Če bo to cca 3,5m in 4kg, potem bo 26MVVS dovolj močan; če pa bo šlepal kaj težjega oz. večjega mora razmisliti o drugem (večjem modelu) ter s tem tudi močnejšem motorju.
Se pa strinjam, da že glava MVVS26 fejst gleda iz kaputaže!!
L.P.
Dani
MVVS 26 z resonanco bo po moje 9 kil potegnil v zrak lepo počasi in brez problemov. Kar se pa ostalih motorjev tiče, je pa moje mnenje tako. Na model, ki je predviden za 10-15 kubični motor ne moreš kar nabiti 50 kubične mrcine, da ne bo slučajno premalo vleka za šlep, dvometrski Piper menda ne bo šlepal pet ali več metrskih jadralcev. Povrhu je ZDZ 40 precej več kot 200 g težji od bencinskega MVVSa 26 .
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Ja to je zdaj vprašanje koliko je težji MVVS 26ccm od 40 ccm ZDZ-ja po proizvajalčevih podatkih je ZDZ težji 250g. Če pa ta teža drži in če to pomeni brez ali z dušilcem to pa ne vem.
Drugič- model bi vlekel 9Kg lepo počasi, to mi ni všeč kaj se lahko naredi če malo nepričakovano popiha ali slučajno pilot jadrilice naredi napakco.
Model je KIt varjanta , mogoče bi se ga dalo malo ojačati.
Ali mogoče kdo ve za kakšen podoben model KIT varjanta okrog 2,6m
Problem je ker 26 MVVS mi ne diši preveč, saj za piperja bi bil, kje ga naj pa še drugje uporabim, tu je pa pol vprašanje
Drugič- model bi vlekel 9Kg lepo počasi, to mi ni všeč kaj se lahko naredi če malo nepričakovano popiha ali slučajno pilot jadrilice naredi napakco.
Model je KIt varjanta , mogoče bi se ga dalo malo ojačati.
Ali mogoče kdo ve za kakšen podoben model KIT varjanta okrog 2,6m
Problem je ker 26 MVVS mi ne diši preveč, saj za piperja bi bil, kje ga naj pa še drugje uporabim, tu je pa pol vprašanje
Leti vse kar dober vržeš !!
Če je podatek za MVVS a 26 malo (manj kot 100g) nad kilo, je to podatek za motor z elektroniko, brez dušilca.spaca157 napisal/-a:Ja to je zdaj vprašanje koliko je težji MVVS 26ccm od 40 ccm ZDZ-ja po proizvajalčevih podatkih je ZDZ težji 250g. Če pa ta teža drži in če to pomeni brez ali z dušilcem to pa ne vem.
Če je podatek za ZDZ ja 40 1400g, je to podatek za motor brez elektronike in dušilca
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
PREDLOG ŠT. 2
Piper : 440EUR
Spannweite:
2800 mm
Länge:
1800 mm
Gewicht:
ab ca 8000 gr
Motor 2 Takt
ab 45,00 ccmÂł
MOTOR: 450 EUR
Hubraum:
62,0 cmÂł
Bohrung:
47,5 mm
Hub:
35 mm
Gewicht ohne Schalldämpfer:
2040 gr
mit Serienauspuff/Luftfilter
4,30 PS
mit Resonanzrohr:
6,60 PS
In zanima me sledeče, je že dko imel ZD motorje so kvalitetni glede garancije 5let mogoče so:
Piper : 440EUR
Spannweite:
2800 mm
Länge:
1800 mm
Gewicht:
ab ca 8000 gr
Motor 2 Takt
ab 45,00 ccmÂł
MOTOR: 450 EUR
Hubraum:
62,0 cmÂł
Bohrung:
47,5 mm
Hub:
35 mm
Gewicht ohne Schalldämpfer:
2040 gr
mit Serienauspuff/Luftfilter
4,30 PS
mit Resonanzrohr:
6,60 PS
In zanima me sledeče, je že dko imel ZD motorje so kvalitetni glede garancije 5let mogoče so:
- Priponke
-
- CLP.jpg (6.7 KiB) Pogledano 3828 krat
-
- CL6500.jpg (20.08 KiB) Pogledano 3828 krat
Leti vse kar dober vržeš !!
Kolikor jaz vem so ZG motorji trpežni in poceni, a niso zadnji krik modelarske tehnike, so težki in tresejo bolj kot dobri modelarski motorji, ker so to dejansko neki industrijski motorji, prilagojeni uporabi v modelarstvu. Se mi pa zdi da so za šlep še najbolj primerni, pol kile pa 2,8 metrskemu piperju ne bo kaj prida skazilo letalnih lastnosti. Meni osebno se zdi ta varianta bistveno boljša od prejšnjih, precej bolj orenk šlep mašina bo to
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Šleper
Živijo Spaca!
Malo sem prebiral o tvojih težavah glede šleperja in motorja zanj. V kolikor še ničesar nisi nabavil, ti predlagam, da razmisliš o moji ponudbi. Imam namreč nedokončanega PA-18 od proizvajalca Marutaka, razpon kril 270 cm. Model je dokončan do šmirglanja, potem pa prekrivanje... Sam sem zanj namenil Mvvs-a 35 bencinarja, katerega sem potem uporabil na drugem modelu, šleparija pa mi nekako ne diši več. Torej....?
Brane
041-483-461
Malo sem prebiral o tvojih težavah glede šleperja in motorja zanj. V kolikor še ničesar nisi nabavil, ti predlagam, da razmisliš o moji ponudbi. Imam namreč nedokončanega PA-18 od proizvajalca Marutaka, razpon kril 270 cm. Model je dokončan do šmirglanja, potem pa prekrivanje... Sam sem zanj namenil Mvvs-a 35 bencinarja, katerega sem potem uporabil na drugem modelu, šleparija pa mi nekako ne diši več. Torej....?
Brane
041-483-461
35 MHZ, Ch 76
Jaz imam 2 ZG-ja- motorji so zelo kvalitetno narejeni in robustni ter sigurno najbolj zanesljivi motorji za modele - zaradi magnetnega vžiga in krmiljenja sesanja z batom, ne z zaslonkami in ventili.spaca157 napisal/-a:
In zanima me sledeče, je že dko imel ZD motorje so kvalitetni glede garancije 5let mogoče so:
Kot pa je Brane omenil, se precej tresejo (razen bokserja ZG 80, ki teče zelo mirno), so težki in brez resonance ne dajo od sebe taprave moči (za kakega 3d akrobata) za šlep mašino pa je moči vseeno več kot dovolj. V bistvu so predelani motorji za motorne žage, ki jih serijsko štancajo. Ampak za Piperja in podobne šlep mašine pa so idealna zadeva - dolgo držijo, ni vzdrževanja, ne rabiš vsakič polniti celic za vžigalno elektroniko, itd....
lp
Ales
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358