MVVS ne ugasne zlepa...

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

Odgovori
Uporabniški avatar
dh
Tekmovalec
Prispevkov: 307
Pridružen: 26 Okt 2003, 20:30
Kraj: vamo tamo

MVVS ne ugasne zlepa...

Odgovor Napisal/-a dh »

Pozdravljeni,

po konkretnem krešu sem moral razstaviti cel motorček, ga očistiti, pravtako pa sem zamenjal tudi iglo, ker je umrla...

Gre za motor MVVS 6.5 ccm, ki pa me sedaj malo jezi pri nastavljanju... sprva ga nikakor nisem mogel pravilno nastaviti, po prostem teku in prehodu v polni plin je ugasnil (je to prebogata zmes, preveč goriva?)...

Sedaj mi je to nekako uspelo popraviti, nastaviti ga kar ok, prehod je dokaj zvezen, problem, ki se je pojavil, pa naslednji: MOTOR NE UGASNE!!! #-o

tudi ko popolnoma zaprem fergazer, še vedno laufa cca 10 sekund... probal sem odprtimo pokriti s prstom, pa ni pomagalo, morda sem jo malo površno pokril (propeler je zelo blizu in spomnim se kako boli)...

Sklepam, da nekje še vsrkava zrak, vendar ni na motorju nobene razpoke, ničesar vidnega...

Ali ima kdo kak dober nasvet?

hvala, lp,

Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3303
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

Praviš, da si ga nekako nastavil. Pa poizkušaj najprej naslednje:
1. Segrej motor (~ 1/2 minute delovanja na polnem plinu)
2. znižaj vrtljaje na zanesljiv minimum
3. stisni cevko za dovod goriva

Če vrtljaji narastejo in motor nato ugasne, je zmes prebogata (pripri iglo za minimum).
V primeru, da motor hitro ugasne (kaj je to hitro? :-k ), je mešanica preredka (goriva premalo).
V primeru, da ugasne po enakomernem delovanju >10s (odločil sem se, da je to meja :wink: ), potem je motor na "spodnjem koncu" pravilno nastavljen. Sam ponavadi začnem pri "premastnem" in s pripiranjem igle prehajam do enakomernega delovanja. Tako se izognem gornji dilemi).

Če motor tudi sedaj ne ugaša, pri popolnoma zaprtem uplinjaču, je razlog v puščanju zraka v motor:
1. ob grlu uplinjača (o-tesnilo)
2. ob igli (navij nitko na navoje)
3. ob glavni gredi (posledica slabega ležaja-> opletanje gredi -> povečanje izvrtine v ohišju -> puščanje), nekaj reši menjava ležaja, ne pa vsega.
4. ob vrtečem cilindru uplinjača; rešitve za to ne poznam

Miloš

P.S.: včeraj sem po tem postopku nastavljal O.S. FT 1.60; izgledalo je BP. Bomo videli, kaj bo ob spremembi vremena (na lepše).
Uporabniški avatar
dh
Tekmovalec
Prispevkov: 307
Pridružen: 26 Okt 2003, 20:30
Kraj: vamo tamo

Odgovor Napisal/-a dh »

@Miloš

hvala, bom probal takoj, ko najdem cajt... [-o<

sicer sem pa našel še eno knjižico, Nastavljanje uplinjačev ali nekaj podobnega, avtor je Rafael Cajhen...
=D>
Moram še to preštudirat...

bom sporočil, ko ugotovim, kaj je (bilo)...
:o
lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 »

Vsekakor so mi vsi s katerimi sem govoril in so imeli MVVS-e metanolce znali povedati, da potrebujejo dolgo vtekalno dobo.
Kolega je kupil (tega bo 5 let) MVVS +-6ccm, ni in ni delalo enaki problemi :praskam: kot si jih opisal - potem ko sva porabila brez heca 5 litrov goriva sva, povdarjam, novemu motorju zamenjala vplinjač. Delalo je nekaj ducat minut potem je blokiral. :grrrrrrrrrrr:
Nauk je da kupi OS in mogoče ti bo delal (tudi če je malo dražji mislim da se izplača) 8)
Seveda pa ti nočem zbijati morale veliko jih poznam, ki so preleteli ogromno prijetnih uric z MVVS-i prav - vsi pa so imeli kar nekaj težav z nastavitvami. :lol:
Ou jeahhh!!
Uporabniški avatar
dh
Tekmovalec
Prispevkov: 307
Pridružen: 26 Okt 2003, 20:30
Kraj: vamo tamo

Odgovor Napisal/-a dh »

Morda sem pozabil, da so se spremembe pojavile po krešu, pred tem sem ga gnal kar nekaj časa, cca 2-3 ure na tleh, pa ni bilo nobenih težav...

Lepo je delal, uplinjač je bil dobro nastavljen, prehod brez kašljanja in ugašanje takoj po zaprtju uplinjača...

Sedaj pa je nov samo nosilec igle in igla... ki sta "na pogled" popolnoma enaka kot stari...

lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Uporabniški avatar
Yak 55
Tekmovalec
Prispevkov: 365
Pridružen: 08 Mar 2005, 08:57
Kraj: Ob Lipnci

Odgovor Napisal/-a Yak 55 »

Si omenil .. :lol: , to je moja izkušnja z MVVS-i

Vztrajaj bo že zalaufov... :) Res je dober nasvet, da preglej če vse dobro tesni. Ob udarcu je možno da se je kaj pokrivilo in vleče fuš zrak - pri tesnenju ti pomaga tesnilna masa ki jo dobiš v trgovini z avtodeli ponavadi je rdeče lahko tudi črne barve....
Ou jeahhh!!
Uporabniški avatar
dh
Tekmovalec
Prispevkov: 307
Pridružen: 26 Okt 2003, 20:30
Kraj: vamo tamo

Odgovor Napisal/-a dh »

aha, sem pozabil napisat, da sem ga uspel nastavit... :oops:

zgolj v informacijo...

napake, da se je to dogajalo:

- zadnji pokrov, strgan tesnilni obroček
- igla NI enaka originalni, igla za prosti tek je sedaj odprta dvakrat bolj, kot priporočajo v navodilih #-o

sedaj gre OK, hvala vsem za namige... =D>

lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Odgovori

Vrni se na Splošni pogovori o modelih z eksplozijskim pogonom