Že nakajkrat se mi je zgodilo da je motor DL-50 pri polnem plinu začel zgubljati vrtljaje in ugasnil, če mu ne bi pomagal z miganjem gasa. Motor ni bil prevroč, H igla pa je bila nastavljena na optimalne vrtljaje (ko je motor zgubljal vrtljaje sem probal tudi H iglo korigirati pa ni bilo odziva).
Ko motor ugasne se ga da normalno spet zalaufat do nedavnega ko ni pokazal več znakov življenja, rezultat je slika
Mi lahko kdo prosim razloži kak in zakaj je prišlo do tega
Ta ''žlindra'' na svečki je stopljena kovina trda in se je ne da odlomit od svečke!
Hvala!
Motor ugaša
Moderator: Mipo
Svečka Champion Y82 je enaka NGK CM6, tista ki jo dajo zraven DLa je pa vprašljive kvalitete, jaz sem našel svečko na Vrhniki (www.bmc.si).
lp Melly
ASP 8ccm
bom si sposodil temo da ne odpiram nove po nepotrebnem. Govora je o motorju ASP S52A. Na tleh deluje vse odlično. V zraku po nekaj min. kot da bi ga zalilo in ugasne. Na tleh smo že ustvarjali vse mogoče....V zraku pa ne uboga. Prvo sem pomislil na cevko za tankanje ampak po njej ne uhaja nič zraka. Naslednji simptom mi deluje original tank od ARF kompleta...
Kaj bi lahko bilo drugega ?
L.P.Samo
bom si sposodil temo da ne odpiram nove po nepotrebnem. Govora je o motorju ASP S52A. Na tleh deluje vse odlično. V zraku po nekaj min. kot da bi ga zalilo in ugasne. Na tleh smo že ustvarjali vse mogoče....V zraku pa ne uboga. Prvo sem pomislil na cevko za tankanje ampak po njej ne uhaja nič zraka. Naslednji simptom mi deluje original tank od ARF kompleta...
Kaj bi lahko bilo drugega ?
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
sem probal zamenjati svečko...enaka težava... sedaj sem zamenjal tank...trenutno sumim da nimam dobro nastavljene igle za "štantgas" ker določen čas dela lepo nakar začne kašljati in ugasne... tudi odzove se ne lepo na gas...ga duši... ampak prej se je lepo odzval na gas z enakimi simptomi..po določenem času začne kašljati in ugasne.... ???
L.P.
L.P.
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!