Pozdravljeni
zanima me kakšno-katero gorivo uporabljate in če ga mešate sami bi mogoče kdo zaupal recept.Sam se trudim in poizkušam z raznimi dodatki ali razmerji ampak motorje,ki po papirjih s priporočeno eliso obrnejo 18000u/min spravim največ na 15000u/min.
L.P.Vlado
Gorivo
Moderator: Mipo
Vlado,
približno vem kaj misliš. Skrivnost ni v gorivu. Deklarirane številke so velikokrat gornje vrednosti, ki jih motorji dosegajo ob idealnih pogojih. Za to pa so včasih potrebni tudi posegi v motorje same.
Ker si tudi sam poganjal motorje MVVS, veš kakšna je med njimi razlika. Tako iz "surovega" MVVS 2,5 lahko ob elisi 8x4 iztisneš slabih 14.000 vrtljajev, ob srečni roki pri nakupu in dobrem vtekanju pa 16.000+ rpm brez kakršnihkoli posegov. Se pa da"surov" motor zelo približati tej "srečni" izbiri z nekaj nezahtevnimi posegi. Mislim, da sem sam opravi 14 posegov na vsakem motorju predno sem začel z vtekanjem. Tako so štirje od petih dosegli zavidljive karakteristike, ki so bile blizu tistim v deklaraciji.
Gorivo pa je ostalo: 18% ricinus, 5% mitrometan.
Miloš
približno vem kaj misliš. Skrivnost ni v gorivu. Deklarirane številke so velikokrat gornje vrednosti, ki jih motorji dosegajo ob idealnih pogojih. Za to pa so včasih potrebni tudi posegi v motorje same.
Ker si tudi sam poganjal motorje MVVS, veš kakšna je med njimi razlika. Tako iz "surovega" MVVS 2,5 lahko ob elisi 8x4 iztisneš slabih 14.000 vrtljajev, ob srečni roki pri nakupu in dobrem vtekanju pa 16.000+ rpm brez kakršnihkoli posegov. Se pa da"surov" motor zelo približati tej "srečni" izbiri z nekaj nezahtevnimi posegi. Mislim, da sem sam opravi 14 posegov na vsakem motorju predno sem začel z vtekanjem. Tako so štirje od petih dosegli zavidljive karakteristike, ki so bile blizu tistim v deklaraciji.
Gorivo pa je ostalo: 18% ricinus, 5% mitrometan.
Miloš
Lahko našteješ vsaj nekatere od teh 14 "zapovedi" Miloš ? Al pa kakšen link na friziranje? Pilo imam, voljo pa tudi.
LP, Tom
LP, Tom
==============================================================
Drugovi !!! Meni je važno samo jedno, a to su dve stvari: rad, red i disciplina !!!
==============================================================
Drugovi !!! Meni je važno samo jedno, a to su dve stvari: rad, red i disciplina !!!
==============================================================
Tomaž,
bom poizkusil malce pofotografirati za lažje razumevanje. V grobem so to trije sklopi:
1. Čiščenje motorja (odstranitev opilkov in igel)
2. Odpravljanje izvedbenih napak (neujemanje posameznih sestavnih delov)
3. Optimiranje pretoka mešanice skozi motor (odpravljanje nepotrebnih robov - nekateri so potrebni)
Miloš
bom poizkusil malce pofotografirati za lažje razumevanje. V grobem so to trije sklopi:
1. Čiščenje motorja (odstranitev opilkov in igel)
2. Odpravljanje izvedbenih napak (neujemanje posameznih sestavnih delov)
3. Optimiranje pretoka mešanice skozi motor (odpravljanje nepotrebnih robov - nekateri so potrebni)
Miloš
Zadnjič spremenil Mipo, dne 05 Feb 2005, 17:31, skupaj popravljeno 1 krat.
HI, Miloš
Lepo prosim da si vzameš čas, bo poučno za marsikoga, ki ima podobne probleme in težnje kot jaz.
Sej za normalno letenje še nekako gre, na tekmi pa so razlike med motorji tako očitne, da mi je včasih že kar nerodno. Predvsem je aktualna predelava MVVS 3,5 ccm, za "znanost" sem pripravljen kakšnega tudi uničiti. Tako ne gre več.
LP, Tom
Lepo prosim da si vzameš čas, bo poučno za marsikoga, ki ima podobne probleme in težnje kot jaz.
Sej za normalno letenje še nekako gre, na tekmi pa so razlike med motorji tako očitne, da mi je včasih že kar nerodno. Predvsem je aktualna predelava MVVS 3,5 ccm, za "znanost" sem pripravljen kakšnega tudi uničiti. Tako ne gre več.
LP, Tom
Tomaž,
moje izkušnje na MVVS 3,5 so zelo omejene. (en lasten motor, pa nekaj posegov "pri konkurenci", v čast si štejem, da sem ga daljnjega leta 2000 štelal tudi Holgerju Bothmarju http://aces.flugmodellbau.de/ampelmaennchen/hobo.html, nemškemu državnemu prvaku in vodji Aicombat sekcije pri nemški modelarski zvezi DMFV; pa še bolje je delal potem )
Miloš
moje izkušnje na MVVS 3,5 so zelo omejene. (en lasten motor, pa nekaj posegov "pri konkurenci", v čast si štejem, da sem ga daljnjega leta 2000 štelal tudi Holgerju Bothmarju http://aces.flugmodellbau.de/ampelmaennchen/hobo.html, nemškemu državnemu prvaku in vodji Aicombat sekcije pri nemški modelarski zvezi DMFV; pa še bolje je delal potem )
Miloš
Zaklepam temo
Vlado je temo "Gorivo" načel v dveh forumih. Zaradi preglednosti sta sedaj obe v forumu: Splošni pogovori o modelih z eksplozijskim pogonom.
Da ne bo podvojevanja, eno od obeh (http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=3623) zaklepam. Debata se nadaljuje na temi z istim naslovom:
http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=3622
Miloš
Da ne bo podvojevanja, eno od obeh (http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=3623) zaklepam. Debata se nadaljuje na temi z istim naslovom:
http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=3622
Miloš