Najmanjši diesel motor???
Moderator: Mipo
Najmanjši diesel motor???
Slučajno kdo pozna kakšen link ali proizvajalca diesel motorjev, ki bi bili tako majhni, da bi še bili primerni za modelarsko uporabo?
Teh je pa kar nekaj. Začneš lahko z MVVS, nadaljuješ s pregledom Angležev, Rusov,...
Za pokušino MVVS: http://www.mvvs.cz/dieselove%20motory.html,
pa še .40 review: http://www.davisdieseldevelopment.com/g ... mvvs40.htm
Mipo
Za pokušino MVVS: http://www.mvvs.cz/dieselove%20motory.html,
pa še .40 review: http://www.davisdieseldevelopment.com/g ... mvvs40.htm
Mipo
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
alesb, saj dizel motorčki naj bi lavfali na dizel vendar ne samo na dizel polek so še dodatki npr. eter pa kakšno ustrezno mazivo verjetno kakšno sintetično olje. Nevem trenutno na pamet vendar pa je napisano v neki starejši knjižici od brodarskega modelarstva kjer se nafta priporoča za ulavfavanje novega motorčka, menda se da to tudi potem vendar z drugačnim razmerjem seveda pa bo izpuh masten, sajast, uglavnem črna brozga(ja bi moral imeti zraven še čistilo za čistiti model). Aja delujejo pa menda šekar lepo tudi z mešanico v kombinaciji z bio dizlom(prvotno je petrol).
Edit: Načel filemček z opisom v infobox-u
Edit: Načel filemček z opisom v infobox-u
Evo zvone, nekaj takega aneZvone napisal/-a:Slika mojega ena oseminštirideset kubični tako imenovano disel.Ni še nikoli bil vpogonu. Me pa ima da bi naredu model (ukontrol).To smo učasih furali do onemoglosti.
Narejen popolnoma iz gajbic!!
- Priponke
-
- ucontrol 2.jpg (48.72 KiB) Pogledano 6721 krat
-
- ucontrol1.jpg (43.61 KiB) Pogledano 6721 krat
I was so broke growing up...if I wasn`t a boy...I`d have nothing to play with!
lp Nejc
lp Nejc
Zdravo
Se bom še jaz vrnil v zgodovino. Za tak motor (s katerim sem se jaz ukvarjal pred pol stoletja) sem zmešal eter, nafto in ricinusovo olje. Že takrat sem eter nabavljal v lekarni, za kar sem moral imeti potrdilo, da ne bom počel kaj drugega in vžiganje je bila bolj muka kot užitek, dokler nisem ujel položaja nadbata.
Težava tega motorja je tudi v tem, da ni bilo mogoče spreminjati števila obratov. Deloval je le na full.
Če ne misliš poustvarjati zgodovine in obujati spominov, se ti po moje s tem motorjem ne splača ukvarjati. Zabij en žebelj v steno in obesi motor nanj kot trofejo.
LP Niko
Se bom še jaz vrnil v zgodovino. Za tak motor (s katerim sem se jaz ukvarjal pred pol stoletja) sem zmešal eter, nafto in ricinusovo olje. Že takrat sem eter nabavljal v lekarni, za kar sem moral imeti potrdilo, da ne bom počel kaj drugega in vžiganje je bila bolj muka kot užitek, dokler nisem ujel položaja nadbata.
Težava tega motorja je tudi v tem, da ni bilo mogoče spreminjati števila obratov. Deloval je le na full.
Če ne misliš poustvarjati zgodovine in obujati spominov, se ti po moje s tem motorjem ne splača ukvarjati. Zabij en žebelj v steno in obesi motor nanj kot trofejo.
LP Niko
Najbol problematičen je ravno eter! V lekarnah mislim, da ga ne bos dobil, vprasaj v KEFO.
Je pa tako kot je ze zgoraj napisano ta motorček je kar zahtevno zagnati! Če si izgubljal živce pri metanol motorjih, ti odsvetujem vziganje dizla
Je pa tako kot je ze zgoraj napisano ta motorček je kar zahtevno zagnati! Če si izgubljal živce pri metanol motorjih, ti odsvetujem vziganje dizla
I was so broke growing up...if I wasn`t a boy...I`d have nothing to play with!
lp Nejc
lp Nejc
Dvotaktni modelarski dizli so delali na mešanico 1/3 etra, 1/3 metanola in 1/3 ricinusovega olja. Nikoli nismo probavali metanol zamenjati z nafto . Kot je že Niko navedel vžig je bila bolj sreča kot pa teoretična priprava motorja na delovanje .
Morda bi probal s štarterjem?
Lp
Tomaž
Morda bi probal s štarterjem?
Lp
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Pozdravljeni!
Da se še jaz malo vmešam v debato!
Tudi jaz sem lastnik diesel motorčka. In sicer z imenom JUNIOR. Rad bi ga usposobil, vendar nimam izpuha.
A je kakšna verjetnost med vami da komu morda doma leži kakšen odslužen motorček te znamke? Potreboval bi namreč kot sem že zgoraj omenil izpuh.
Pa še to: vidim U kontrolca. Še kdo med vami vozi to? Z modelarjem iz Celja sva že debatirala da bi to poizkusil tudi jaz. On pa seveda vozi to že zelo dolgo in seveda obvlada to v nulo!
Da se še jaz malo vmešam v debato!
Tudi jaz sem lastnik diesel motorčka. In sicer z imenom JUNIOR. Rad bi ga usposobil, vendar nimam izpuha.
A je kakšna verjetnost med vami da komu morda doma leži kakšen odslužen motorček te znamke? Potreboval bi namreč kot sem že zgoraj omenil izpuh.
Pa še to: vidim U kontrolca. Še kdo med vami vozi to? Z modelarjem iz Celja sva že debatirala da bi to poizkusil tudi jaz. On pa seveda vozi to že zelo dolgo in seveda obvlada to v nulo!
Kladu napisal/-a:Dvotaktni modelarski dizli so delali na mešanico 1/3 etra, 1/3 metanola in 1/3 ricinusovega olja. Nikoli nismo probavali metanol zamenjati z nafto . Kot je že Niko navedel vžig je bila bolj sreča kot pa teoretična priprava motorja na delovanje .
Morda bi probal s štarterjem?
Lp
Tomaž
Narobe
Nikoli ni bil v gorivu metanol ali nafta.Temveč petrolej. Torej :eter,petrolej in ricinzus v osnovni mešanici 1:1:1.Z različnimi razmerji se je povečevalo št .vrtljajev,stem pa tudi težave pri vžigu
Ti motorji niso imeli možnosti regulacije plina med letom ,ampak samo osnovno nastavitev pred startom z pomočjo igle in protibata.
Dosegajo "ohoho" vrtljaje pri pravem razmerju goriva,so bili idealni za hitrostne modele (seveda U- control- vezane modele)
Tedaj ni bilo el. starterjev in so šle marsikatere usnjene rokavice v "franže".Motor zna "hudirjevo" vsekati nazaj
-proti vžig-Metanolec se lahko skrije.So bili pa omejeni z kubaturami tja do nekako 4 ccm.
Zanimivi so bili zračni boji,ko sta bila hkrati v krogu dva tekmovalca.Polmer kroga pa je bil nekako 27 m(če me spomin ne vara -starost pač)
Me veseli ,da je v Sloveniji še kakšen pilot ,ki obvlada to stvar.
Kot zanimivost:Obstojali so tudi "hidro" modeli,kateri pa pri "letu" niso smeli biti v zraku več kot le določen kot kroga,ampak na vodi.
Sem pa lastnik kakšnih dvajsetih takšnih motorjev.Eter dobim pri veterinarjih(ga uporabljajo pri uspavanju-narkozi konj)
Lep pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven
Diesel
Pozdrav!križnikm napisal/-a:Pozdravljeni!
Da se še jaz malo vmešam v debato!
Tudi jaz sem lastnik diesel motorčka. In sicer z imenom JUNIOR. Rad bi ga usposobil, vendar nimam izpuha.
A je kakšna verjetnost med vami da komu morda doma leži kakšen odslužen motorček te znamke? Potreboval bi namreč kot sem že zgoraj omenil izpuh.
Pa še to: vidim U kontrolca. Še kdo med vami vozi to? Z modelarjem iz Celja sva že debatirala da bi to poizkusil tudi jaz. On pa seveda vozi to že zelo dolgo in seveda obvlada to v nulo!
Tedaj ti motorji niso imeli izpuha Glasnost oz . zvočno onasneževanje ni bila pomembno.Vse je šlo "lepo v Luft" Še motor MVVS iz leta 1985-88 ga nima.
Lep pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven