Najmanjši diesel motor???
Moderator: Mipo
-
- Začetnik
- Prispevkov: 14
- Pridružen: 25 Dec 2010, 21:59
- Kraj: bregana Hrvatska
pozdrav imam ovaj diesel motor. tesko je naci eter pri nas. jel postoji koja zamena za eter? http://www.youtube.com/watch?v=7arGXXJHOXw
- Priponke
-
- motor diesel.jpg (6.99 KiB) Pogledano 2641 krat
Gospodje,
nekaj pojasnil:
- dizel je način vžiga zmesi v zgorevalnem prostoru ne pa vrsta goriva, ki ga motor uporablja. Pri tem tipu motorja pride do vžiga zaradi tlaka v prostoru nad batom.
- modelarski dizel motorji so uporabljali za gorivo mešanico: eter-petrolej-ricinusovo olje v razmerji 1-1-1
Zagon je potrebno izvesti na roko, nikakor ne s štarterjem, ker obstaja velika možnost loma delov motorja.
Potrebno je odviti protibat in iglo, "nasesati" gorivo in s počasnim vrtenjem elise in privijanjem protibata, doseči pravo kompresijo. Ta je za zagon mnogo manjša kot za polno delovanje, zatem s hitrim obratom elise poskusimo zagnati motor. Ves čas opazujemo kaj se dogaja in poskušamo z rahlim privijanjem ali odvijanjem protibata in igle doseči pogoje za vžig. K motor prime - vžge nastavimo maximalne vrtljaje z rahlim privijanjem protibata in igle, izmenično toliko časa da motor "zapoje" lepo in enakomerno.
To niso motorji ravno za vsakega še posebej ne za začetnika, kajti en napačen gib, prevelika kompresija preveč goriva in prevelika sila s katero obrnemo eliso lahko motor nepopravljivo poškoduje.
Lp,Janez
nekaj pojasnil:
- dizel je način vžiga zmesi v zgorevalnem prostoru ne pa vrsta goriva, ki ga motor uporablja. Pri tem tipu motorja pride do vžiga zaradi tlaka v prostoru nad batom.
- modelarski dizel motorji so uporabljali za gorivo mešanico: eter-petrolej-ricinusovo olje v razmerji 1-1-1
Zagon je potrebno izvesti na roko, nikakor ne s štarterjem, ker obstaja velika možnost loma delov motorja.
Potrebno je odviti protibat in iglo, "nasesati" gorivo in s počasnim vrtenjem elise in privijanjem protibata, doseči pravo kompresijo. Ta je za zagon mnogo manjša kot za polno delovanje, zatem s hitrim obratom elise poskusimo zagnati motor. Ves čas opazujemo kaj se dogaja in poskušamo z rahlim privijanjem ali odvijanjem protibata in igle doseči pogoje za vžig. K motor prime - vžge nastavimo maximalne vrtljaje z rahlim privijanjem protibata in igle, izmenično toliko časa da motor "zapoje" lepo in enakomerno.
To niso motorji ravno za vsakega še posebej ne za začetnika, kajti en napačen gib, prevelika kompresija preveč goriva in prevelika sila s katero obrnemo eliso lahko motor nepopravljivo poškoduje.
Lp,Janez