Kraljiček
Moderator: Mipo
Napredek je! Nabavil sem primeren Cox Black Widow 049, pa Coronin 35 mhz sinth štiti kanalni miniaturni sprejemnik, pa dva 7,5 gramska MKS servomehanizma, čakam še na lipo celice ( backorder ). Balsa in ostalo tudi že je. Kmalu bo začetek gradnje. Bom vse lepo objavil, nič bat.
Iščem še orodje za reset krogelnega ojničnega zgloba na Cox-u. Saj mi je en prijazen uporabnik poslal načrt, pa je tole tako drobno, da so meni znani mojstri samo zmajali z glavo. Cox ima kar precej zračnosti na tem zglobu pa je potrebno tole popravit.
Iščem še orodje za reset krogelnega ojničnega zgloba na Cox-u. Saj mi je en prijazen uporabnik poslal načrt, pa je tole tako drobno, da so meni znani mojstri samo zmajali z glavo. Cox ima kar precej zračnosti na tem zglobu pa je potrebno tole popravit.
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Torej da ne odpiram nove teme in smetim foruma bom gradnjo mojega kraljička kar tule objavil. Končno bo nekaj časa in upam, da bom končal do konca marca.
Najprej nekaj o nabavljenih komponentah. Poganjal ga bo Cox Black Widow 049. Kupil sem ga na eBayu v USA za 36 USD, malo rabljenega, vendar res samo malo. Nima niti praske tako da je bil po mojem le utečen. Na žalost je mojster v nejm pustil gorivo in je bilo potrebno opraviti servis. Zanj imam tudi že eliso Maister Screw 6X3 in 6X4.
Tukajle pa nekaj o pripravi motorja. Najprej odvijanje glave in cilindra motorja. Motor zelo na rahlo vpnemo v primež. Za zaščito služita dve avio vezani plošči. Ne zategovat močno ker se lahko deformira ohišje motorja, ki je iz tankega aluminija!
Cilinder še zaenkrat ne snamemo. Nadalje odvijemo štiri vijake na zadnji strani rezervoarja.
Najprej nekaj o nabavljenih komponentah. Poganjal ga bo Cox Black Widow 049. Kupil sem ga na eBayu v USA za 36 USD, malo rabljenega, vendar res samo malo. Nima niti praske tako da je bil po mojem le utečen. Na žalost je mojster v nejm pustil gorivo in je bilo potrebno opraviti servis. Zanj imam tudi že eliso Maister Screw 6X3 in 6X4.
Tukajle pa nekaj o pripravi motorja. Najprej odvijanje glave in cilindra motorja. Motor zelo na rahlo vpnemo v primež. Za zaščito služita dve avio vezani plošči. Ne zategovat močno ker se lahko deformira ohišje motorja, ki je iz tankega aluminija!
Cilinder še zaenkrat ne snamemo. Nadalje odvijemo štiri vijake na zadnji strani rezervoarja.
- Priponke
-
- Razstavljen motor.
- IMG_1523.JPG (20.84 KiB) Pogledano 7780 krat
-
- Odvijanje cilindra.
- IMG_1561.JPG (32.91 KiB) Pogledano 7780 krat
-
- Odvijanje glave.
- IMG_1560.JPG (32.5 KiB) Pogledano 7780 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Silikonsko cevko, membrano, tesnilo ohišja in obročasto tesnilo je potrebno zamenjat. Membrana je še starega tipa, iz zlitine bakra in berilija. Bila je malo oksidirana in nekoliko deformirana ( nepravilno rokovanje pri razstavljanju / sestavljanju ). Membrano sem zamenjal z novo teflonsko. Z novo membrano ravnamo zelo previdno. Če jo defromiramo ni več uporabna.
Sledi odpravljanje zračnosti na krogelenem zglobu bata in ojnice. Na eBayu sem poleg rezervnih relov nabavil tudi tole specialno orodje. Bat vstavimo v podnožje, postavimo na trdo podlago. Z lahkim kladivom previdno potolčemo po orodju in ga hkrati obračamo. Zglob ne sme imeti zračnosti a se mora hkrati gibati lahkotno. Zračnost nastane med utekanjem motorja, pozneje le redko.
Sledi odpravljanje zračnosti na krogelenem zglobu bata in ojnice. Na eBayu sem poleg rezervnih relov nabavil tudi tole specialno orodje. Bat vstavimo v podnožje, postavimo na trdo podlago. Z lahkim kladivom previdno potolčemo po orodju in ga hkrati obračamo. Zglob ne sme imeti zračnosti a se mora hkrati gibati lahkotno. Zračnost nastane med utekanjem motorja, pozneje le redko.
- Priponke
-
- Resetiranje zgloba
- IMG_1564.JPG (19.78 KiB) Pogledano 8238 krat
-
- Odstranjen cilinder, glava in bat.
- IMG_1563.JPG (20.15 KiB) Pogledano 8238 krat
-
- Nova membrana, silikonska cevka, tesnilo ohišja in obročasto tesnilo
- IMG_1524.JPG (19.75 KiB) Pogledano 8238 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Torej čez vikend je bilo ponovno na razpolago nekaj časa. Motor je prenovljen in skupaj z propelerjem tehta 68 g. RV komponente so slednje: dva 8 gramska servomehanizma, štiri kanalni miniaturni sinth 35 MHz sprejemnik Corona, voltage booster in Lipo akumulatorček 240 mAh/3,7 v. Teža 32 g. Ciljna teža modela je pod 250 g kar mi bo pri takih komponentah z lahkoto uspelo. Za konstrukcijo ne računam več kot 100 - 115 g.
- Priponke
-
- IMG_1572.JPG (27.61 KiB) Pogledano 8097 krat
-
- Pogonska grupa
- IMG_1571.JPG (24.97 KiB) Pogledano 8097 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Pričnem z izdelavo reber. Fotokopiram načrt v merilu 1:1, izrežem iz načrta rebro, nalepim na vezano ploščo, podstavim še eno vezano ploščo, izvrtam dve luknji in nataknem na navojni palici. Žagam, brusim in dobim šabloni za rebra. Med šabloni nataknem balso za rebra in ponovno hoblam ter pilim. Dobim 32 kom reber.
Nato zlepim krila. Razpored narišem kar na prazen papir ker sem razpon povečal na 440 mm.
Nato zlepim krila. Razpored narišem kar na prazen papir ker sem razpon povečal na 440 mm.
- Priponke
-
- In še...
- IMG_1574.JPG (29.43 KiB) Pogledano 8087 krat
-
- Lepljenje krila
- IMG_1575.JPG (28.79 KiB) Pogledano 8087 krat
-
- Piljenje reber
- IMG_1570.JPG (31.25 KiB) Pogledano 8087 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
No trup je tudi že zlepljen. Paziti je treba na naklon požarne stene in simetrijo trupa. Trup je sicer klasičen škatlast in precej trden. Le vmesni del, ki je zgoraj in spodaj odprt se precej zvija na torzijo. Zato sem dodal dve vzdolžni ojačitvi pod zgornje in nad spodnje krilo. Slednjih v načrtu ni.
- Priponke
-
- Lepljenje vzdolžnih - torzijskih ojačitev
- IMG_1577.JPG (27.71 KiB) Pogledano 8082 krat
-
- Lepljenje ojačitve spredaj
- IMG_1576.JPG (27.7 KiB) Pogledano 8082 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Torej rezanja, brušenja, lepljenja bo konec. Sledi izdelava linkov in oblačenje. Krilo sem ojačal z dvema okroglima letvicama premera 3 mm. Krilna polovica se je namreč precej zvijala na torzijo, luknje v rebrih pa so že bile od izdelave le teh. Moram reči, da je krilo težje samo 3 g ampak precej trdnejše.
Zaenkrat je skupna teža 202 g komplet z motorjem, propom in RV komponentami. Računam da bo folija, gumice in linki ca 20 g. Torej skupna teža pred uravnoteženjem nekje 220 - 225 g. Tokrat sem kar dobro planiral.
Ima kdo kakšno klupico za vžig Coxa viška? Sicer bom spet moral obiskat eBay
Zaenkrat je skupna teža 202 g komplet z motorjem, propom in RV komponentami. Računam da bo folija, gumice in linki ca 20 g. Torej skupna teža pred uravnoteženjem nekje 220 - 225 g. Tokrat sem kar dobro planiral.
Ima kdo kakšno klupico za vžig Coxa viška? Sicer bom spet moral obiskat eBay
- Priponke
-
- Teža 102 g
- IMG_1583.JPG (30.77 KiB) Pogledano 7821 krat
-
- Krila in trup pred preoblačenjem
- IMG_1580.JPG (28.35 KiB) Pogledano 7821 krat
-
- Lepljenje krilnih parov
- IMG_1579.JPG (26.19 KiB) Pogledano 7821 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
http://mibomodeli.si/trgovina/index.php ... ts_id=2369
Ali misliš to?
Ali misliš to?
LP, Nejc
35 Mhz,64 kanal
2,4 Ghz - futaba
35 Mhz,64 kanal
2,4 Ghz - futaba
Zdravo!
Danes sem poskušal prvič vžgati cox-a, in ker mi nikakor ni hotel vžgati imam nekaj vprašanj za vas. Na koliko obratih igle (če jo do konca zaprem in odpiram) je približno največja možnost da bo motor vžgal (kje motor najhitreje vžge). Nekak mi je uspelo da je skozi "izpuh" pršilo gorivo. Če na motor priklopim segrevanje svečke se mora cilinder kaj segreti zaradi tega?
Ker po nešteto poskusih ni sodeloval z mano, sem vzel multimeter in pomeril kakšna je "prevodnost" med svečko in cilindrom. Rezultat je bil nula, kot da bi meril prevodnost lesa....
Zanima me če je svečka mrtva in koliko morem odpreti iglo.
Hvala za vse odgovore!
Lp!
Miha
Danes sem poskušal prvič vžgati cox-a, in ker mi nikakor ni hotel vžgati imam nekaj vprašanj za vas. Na koliko obratih igle (če jo do konca zaprem in odpiram) je približno največja možnost da bo motor vžgal (kje motor najhitreje vžge). Nekak mi je uspelo da je skozi "izpuh" pršilo gorivo. Če na motor priklopim segrevanje svečke se mora cilinder kaj segreti zaradi tega?
Ker po nešteto poskusih ni sodeloval z mano, sem vzel multimeter in pomeril kakšna je "prevodnost" med svečko in cilindrom. Rezultat je bil nula, kot da bi meril prevodnost lesa....
Zanima me če je svečka mrtva in koliko morem odpreti iglo.
Hvala za vse odgovore!
Lp!
Miha
Vžiganje Cox-a
Fido napisal/-a:Zdravo!
Danes sem poskušal prvič vžgati cox-a, in ker mi nikakor ni hotel vžgati imam nekaj vprašanj za vas. Na koliko obratih igle (če jo do konca zaprem in odpiram) je približno največja možnost da bo motor vžgal (kje motor najhitreje vžge). Nekak mi je uspelo da je skozi "izpuh" pršilo gorivo. Če na motor priklopim segrevanje svečke se mora cilinder kaj segreti zaradi tega?
Ker po nešteto poskusih ni sodeloval z mano, sem vzel multimeter in pomeril kakšna je "prevodnost" med svečko in cilindrom. Rezultat je bil nula, kot da bi meril prevodnost lesa....
Zanima me če je svečka mrtva in koliko morem odpreti iglo.
Hvala za vse odgovore!
Lp!
Miha
Pri mojemu black widowu je bila igla nekje 3 obrate proti urinemu kazalcu od popolnoma zaprte / uvite lege.
Delovanje svečke najlažje preveriš v temnem, ko na batu vidiš oranžen odsev (skozi izpušne odprtine), če svečka žari, ali pa jo preprosto odviješ z cilindra in natakneš kleme.
Sam sem svojega vedno vžigal tako, da sem mu z brizkalko z iglo dal nekaj kapljic goriva skozi izpušne odprtine in nato štartal z vzmetjo. To ponavljaš toliko časa dokler ne potegne goriva iz tanka in zaštarta... Na slednjem filmčku mojega Kraljička je demonstracija: http://p-chan.prkoritu.net/rc/src/Zaunk ... 4.7.08.wmv
Pozdravljen Fido. Sorry, sem bil te dni zaseden in nič na forumu zato nekoliko zakasnel odgovor. Potrebuješ balso debeline 0.8 mm, 1.0 mm, 2.0 mm, 2.5 mm in 3.0 mm. Če pogledaš kosovnico je pozicija A iz balse debeline 2.0 mm, B iz 2.5 mm debeline ter C in D iz 3.0 mm debeline. Krili sta od zgoraj prekriti ( srednji del ) z oplato debeline 1.0 mm in od spodaj z 0.8 mm.
Glede motorja pa jaz še svojega novega Coxa nisem vžigal, v starih časih pa sem Tee Deeja zaganjal enako, kot ti je opisal MC.
Glede motorja pa jaz še svojega novega Coxa nisem vžigal, v starih časih pa sem Tee Deeja zaganjal enako, kot ti je opisal MC.
- Priponke
-
- Kosovnica
- Kosovnica.jpg (28.43 KiB) Pogledano 9645 krat
LP!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!
Iztok
Leti vse, kar ima dovolj močan motor!