Kraljiček
Moderator: Mipo
Kraljiček
Na kombat tekmi v Ligojni sva z D.Remihom malce klepetala in beseda je nanesla na male modele dvokrilnih avionov, ki jih je nekoč izdeloval Simprop. Seveda je to mali Kraljiček ali v originalu: Zaunkönig. Dušan jih je že nakaj izdelal, pa sem ga nagovoril, naj se spet potrudi in izdela se eno serijo. viewtopic.php?p=155521&highlight=#155521
Ni bilo dolgo, ko se je pri nas oglasil poštar in v škatlici, ki jo je prinesel, je čepel ljubek Kraljiček. Model z razpetino kril 42cm.
V nekaj dneh sem vanj namontiral dva servomotoja (2x9g) baterije GP 330mAh ter sprejemnik JETI REX 7, ker manjšega ni bilo pri roki. V nos je dobil še pogon: motor Cox Black Widow .049, kar pomeni delovne prostrnine 0,8ccm. Motor mi je dal dober bojni tovariš iz eskadrilje Čuki: Tomaž Svoljšak.
Včeraj je bil model nared. V vsej bojni opravi tehta 232g. Malce bi se dalo prihraniti še pri sprejemniku. Z bratom Markom sva se odpravila na Lijak. Najprej sem preikusil motor. To se opravi kar z ugasnjeno radijsko postajo, saj mtor nima krmiljenega uplinjača, le venturijevo cev in iglo za nastavljanje pretoka goriva. V rezervoar , ki ga nosi motor takoj za kartejem gre 10ccm goriva. Napolnil sem, pritaknil svečko (iščem še "kljukico" za Coxa, mi lahko kdo pomaga?). Motor je hitro poprijel. Z levosučnim propelerjem ga je bilo potrebno zagnati v nasprotno smer kot sem vajen, torej kable na zaganjalniku "križem": črno na rdeče. Malce igranja z iglo in motor se je gladko vrtel. To počne z enim rezervoarjem približno tri minute.
Za prvi polet sem natočil le približno polovico količine. Iz varnostnih nagibov: če bo model preveč bezljal, je že minuta lahko zelo dolga. Marko ga je spustil narahlo v zrak in: Kraljiček je bil v svojem elementu. In to kako: hiter, vendar obvladljiv. Dodaten adrenalin dodaja še misel, da se ga ne da ustaviti. Gremo, pa do konca: dokler ne zmanjka goriva ali zraka!
Žal nimam slik poleta. Danes, ko sem hotel dopolniti foto-zbirko, je pihala močna burja in ostali smo prizemljeni.
Miloš
Ni bilo dolgo, ko se je pri nas oglasil poštar in v škatlici, ki jo je prinesel, je čepel ljubek Kraljiček. Model z razpetino kril 42cm.
V nekaj dneh sem vanj namontiral dva servomotoja (2x9g) baterije GP 330mAh ter sprejemnik JETI REX 7, ker manjšega ni bilo pri roki. V nos je dobil še pogon: motor Cox Black Widow .049, kar pomeni delovne prostrnine 0,8ccm. Motor mi je dal dober bojni tovariš iz eskadrilje Čuki: Tomaž Svoljšak.
Včeraj je bil model nared. V vsej bojni opravi tehta 232g. Malce bi se dalo prihraniti še pri sprejemniku. Z bratom Markom sva se odpravila na Lijak. Najprej sem preikusil motor. To se opravi kar z ugasnjeno radijsko postajo, saj mtor nima krmiljenega uplinjača, le venturijevo cev in iglo za nastavljanje pretoka goriva. V rezervoar , ki ga nosi motor takoj za kartejem gre 10ccm goriva. Napolnil sem, pritaknil svečko (iščem še "kljukico" za Coxa, mi lahko kdo pomaga?). Motor je hitro poprijel. Z levosučnim propelerjem ga je bilo potrebno zagnati v nasprotno smer kot sem vajen, torej kable na zaganjalniku "križem": črno na rdeče. Malce igranja z iglo in motor se je gladko vrtel. To počne z enim rezervoarjem približno tri minute.
Za prvi polet sem natočil le približno polovico količine. Iz varnostnih nagibov: če bo model preveč bezljal, je že minuta lahko zelo dolga. Marko ga je spustil narahlo v zrak in: Kraljiček je bil v svojem elementu. In to kako: hiter, vendar obvladljiv. Dodaten adrenalin dodaja še misel, da se ga ne da ustaviti. Gremo, pa do konca: dokler ne zmanjka goriva ali zraka!
Žal nimam slik poleta. Danes, ko sem hotel dopolniti foto-zbirko, je pihala močna burja in ostali smo prizemljeni.
Miloš
- Priponke
-
- Kraljiček po četrtem poletu
- HPIM5000o.jpg (77.3 KiB) Pogledano 16236 krat
-
- Kraljiček pred poletom
- HPIM4996o.jpg (123.32 KiB) Pogledano 16236 krat
Načrt obstaja. Videl sem ga nekje na medmrežju. Ima ga tudi Dušan Remih. Mislim, da mu tudi še kakšen model ostaja. Našel ga boš tu, na forumu.filius napisal/-a:Ali obstaja načrt za to, prijatelj prodaja motor cox 0,8 cm če ga bom kupil bi naredil ta model , koliko približno hitro leti ???????
Model leti hitro. Glede na velikost in gibčnost, pa je občutek hitrosti še večji. Ocenjena hitrost mojega je čez 100 km/h.
Mipo
Klubski prijatelj Sandi se je potrudil in zmontiral video poleta prejšnje nedelje. http://p-chan.prkoritu.net/rc/src/Milos_Zaukonig3.avi
Hitrost ocenite sami.
Sandi hvala .
Miloš
Hitrost ocenite sami.
Sandi hvala .
Miloš
Zadnjič spremenil Mipo, dne 22 Avg 2007, 21:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Waw!!
Ti jo pa kar hitro briše! Čestitke za lep pristanek. Moj kraljiček gre precej počasneje. Ko mi bo enkrat uspelo usposobiti motor, da bo deloval več kot 10 sekund, bom prišel na Lijak na obisk.
S pravšnjimi hodi ta model leti presenetljivo prijazno in neproblematično. Zaradi majhne mase tudi ob težjih padcih ni veliko škode.
Močan met iz roke (kot na filmu) je nepotreben in celo nevaren, ker ga ob močnem metu mimogrede po nesreči zarotiraš. Ko enkrat ugotoviš, da najlepše starta, če ga le rahlo vržeš izpod kolena, je letenje popolnoma neproblematično.
lp
A
Ti jo pa kar hitro briše! Čestitke za lep pristanek. Moj kraljiček gre precej počasneje. Ko mi bo enkrat uspelo usposobiti motor, da bo deloval več kot 10 sekund, bom prišel na Lijak na obisk.
S pravšnjimi hodi ta model leti presenetljivo prijazno in neproblematično. Zaradi majhne mase tudi ob težjih padcih ni veliko škode.
Močan met iz roke (kot na filmu) je nepotreben in celo nevaren, ker ga ob močnem metu mimogrede po nesreči zarotiraš. Ko enkrat ugotoviš, da najlepše starta, če ga le rahlo vržeš izpod kolena, je letenje popolnoma neproblematično.
lp
A
Tole me je vzpodbudilo, da sem v roke vzel moj Babe Bee in propeler z malim premerom in velikim korakom od COX-a.
Kako bi jo s tem kaj žgal Cesarjev pilonček?
Imam poškodovan Pilon 400, katerega je treba sleči, poflikati kilo na spoju s trupom, obleči na novo s folijo, (ter montirati novo prvo rebro in Cox babe bee)
Če se dobro premisli, sploh ni veliko dela....
Mitja
Kako bi jo s tem kaj žgal Cesarjev pilonček?
Imam poškodovan Pilon 400, katerega je treba sleči, poflikati kilo na spoju s trupom, obleči na novo s folijo, (ter montirati novo prvo rebro in Cox babe bee)
Če se dobro premisli, sploh ni veliko dela....
Mitja
Mitja ali si že začel preobrazbo ????Ultralajt napisal/-a:Tole me je vzpodbudilo, da sem v roke vzel moj Babe Bee in propeler z malim premerom in velikim korakom od COX-a.
Kako bi jo s tem kaj žgal Cesarjev pilonček?
Imam poškodovan Pilon 400, katerega je treba sleči, poflikati kilo na spoju s trupom, obleči na novo s folijo, (ter montirati novo prvo rebro in Cox babe bee)
Če se dobro premisli, sploh ni veliko dela....
Mitja
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
Lepo zgleda tole
Ma kje ste se najdel s tem modelom, se mi en Cox Black Widow doma valja. Edino federček za štart mu manjka. Sem pa vanj točil avtomobilsko gorivo z 20% nitrometana.
Kolikor se spomnim, je šel od kolega fun fly z 800mm razpetine v vertikalo. Še HLG Racoon je šel zelo solidno. Se v živo spomnem prvega meta. Sem za vsak primer vrgel model malo močneje, motor je pa vlekel kot norc. 3,5min motorja je blo definitivno preveč. Če ne drugega so ušesa trpela.
Ma kje ste se najdel s tem modelom, se mi en Cox Black Widow doma valja. Edino federček za štart mu manjka. Sem pa vanj točil avtomobilsko gorivo z 20% nitrometana.
Kolikor se spomnim, je šel od kolega fun fly z 800mm razpetine v vertikalo. Še HLG Racoon je šel zelo solidno. Se v živo spomnem prvega meta. Sem za vsak primer vrgel model malo močneje, motor je pa vlekel kot norc. 3,5min motorja je blo definitivno preveč. Če ne drugega so ušesa trpela.
- KolarModelar
- Freak
- Prispevkov: 994
- Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
- Kraj: Letuš
Težko v Sloveniji. COX je že "oldtajmer". Samo kakšenega rabljenega mogoče...KolarModelar napisal/-a:lp
Zanima me kje bi se dalo dobiti takšen COXov motor po možnosti v Sloveniji?
Ali imajo tudi takšne z regulacijo plina?
COX nima regulacije vrtljajev. Nekatere variante so imele regulacijo vrtljajev narejeno s pomočjo pripiranja izpušnih odprtin.
več o COX motorjih:
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/cox_bees.htm
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/cox_medallions.htm
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/cox_teedees.htm
http://www.mh-aerotools.de/airfoils/cox ... ngines.htm
LP Mitja
- Priponke
-
- Moji motorčki...najstarejši je star 35 let!!!
- COX 0,8ccm.jpg (41.26 KiB) Pogledano 10569 krat
-
- Moj najboljši model na COX motor.
- vgradnja COX 049.jpg (28.42 KiB) Pogledano 10565 krat
Eko tudi sam sem začel graditi kraljička. Danes so nastala vsa rebra za krilo. Začel sem sestavljati in zgornje krilo je že skoraj končano. Potrebno ga je samo še obrusiti v pravo obliko.
Model bo poganjal motor GP 7 1ccm, ki ima že krmljene vrtlaje motorja. Velikost motorja je enaka kakor 0,8 ccm cox, vendar da cox še nima izpuha.
Model bo poganjal motor GP 7 1ccm, ki ima že krmljene vrtlaje motorja. Velikost motorja je enaka kakor 0,8 ccm cox, vendar da cox še nima izpuha.
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
Na dveh nogahMipo napisal/-a:Filius . Kje si?
Model je že kar dolgo dokončan, in čaka krstni polet, ker pa je trava trenutno zelo velika tukaj pri nas bom še malo počakal ker če zdajle pade v travo ga nebom našel oz. zelo težko.
Malo podatkov.
Razpetina 42 cm
teža 340 g
servo 3x ciriius 9 g
celice GP 330 mah 4,8 v
motor GP 7 1ccm
rezeroar 0,35 dl
sprejemnik futaba R-3606 2,4 ghz 9 g
pred prekrivanjem
kraljiček-zgoraj
kraljiček-spodaj
spodnje krilo in servo
pogled na vgrajen sprejemnik in celice
Servo za plin ter višino
RTF samo še gas
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
Danes sem odšel (končno ) letet z zaukenigom. Na začetku z nekaj težavami z motorjem, ki sem jih potem odpravil in model je bil nared za polet. Ze takoj po prvem metu se je dalo ugotoviti da je model zelo hiter, in ti hitro " spizdi" izpred oči. Po približno 1 min leta je začel motor trkokirati in na koncu je crknil anpak ni bilo težav model sem lepo prijadral do tal. Potem pa so se začele težave, motor ni in ni hotel sodelvati. Če je motor bil hladen je vžgal in deloval takoj in zelo dobro, po kakšni minuti ko je postal vroč pa je začel trokirati ter crkovati. Sedaj pa sem se odločil da bo model zamenjal motor in sicer gor bom dal cox-a (samo še dubit ga morm )
Sedaj pa iščem cox-a 0.8 ccm če ga ima kdo za prodat, naj me kontaktira na ZS
Sedaj pa iščem cox-a 0.8 ccm če ga ima kdo za prodat, naj me kontaktira na ZS
Mladost je norost, ki skače čez jarek tam kjer je most!
Danes sem dobil Kraljička od Dušana Remiha v "Slovenskih" barvah .
Oprema bo:
- motor: Cox Black Widow z integriranim tankom
- elisa: graupner nylon 6x3
- servoti: 2x Graupner C-261.
- sprejemnik bo Shulze 540W
- baterije pa 250mAh (4 celice).
Prazen tehta 115g, "RTF" pa pričakujem okoli 250g
Zanima me kakšne imate kaj nastavljene odklone višinskega in krilnih stabilizatorjev (aleronov) ter kje je najprimernejše težišče?
Prvi štart je najbolj problematičen, še posebej, če ni vse nastavljeno kot mora biti, motorja pa se ne da ustaviti ...
Hvala vsem za odgovore
Slike sledijo:
Oprema bo:
- motor: Cox Black Widow z integriranim tankom
- elisa: graupner nylon 6x3
- servoti: 2x Graupner C-261.
- sprejemnik bo Shulze 540W
- baterije pa 250mAh (4 celice).
Prazen tehta 115g, "RTF" pa pričakujem okoli 250g
Zanima me kakšne imate kaj nastavljene odklone višinskega in krilnih stabilizatorjev (aleronov) ter kje je najprimernejše težišče?
Prvi štart je najbolj problematičen, še posebej, če ni vse nastavljeno kot mora biti, motorja pa se ne da ustaviti ...
Hvala vsem za odgovore
Slike sledijo: