Vžig motorja z notranjim izgorevanjem

Splošna debata o motorjih in modelih z eksplozijskim pogonom

Moderator: Mipo

bodrum
Razpravljalec
Prispevkov: 105
Pridružen: 30 Okt 2006, 13:37

Odgovor Napisal/-a bodrum » 01 Nov 2006, 13:07

Doma sem iz Poljčan (okolica Slov. Bistrice), če je kakšen modelar, ki ima s temi motorji izkušnje, bi ga res prosil za pomoč, saj mi ta motor res veliko pomeni.[/b]
Zadnjič spremenil bodrum, dne 01 Nov 2006, 14:47, skupaj popravljeno 1 krat.

dremih
Tekmovalec
Prispevkov: 396
Pridružen: 08 Jan 2004, 20:22
Kraj: kočevje

Vžig motorja

Odgovor Napisal/-a dremih » 01 Nov 2006, 14:02

Pozdrav
Mislim, da sem imel prav,ko sem predvideval ,da gre za starejšo,ali eno prvih verzij FP motorjev kateri niso imeli priključka za nadtlak iz izpušnega lonca v rezervar.Ti motorji res malo težko "vžigajo"(delajo pa kot nori-ko jih shecaš) zatorej se drži pravila o postavitvi rezervarja,katerega so ti predstavili fantje v prejšnjih postih.Na rezervarju pa uporabiš samo cevko za napajanje vplinjača(v samem rezervarjuje podaljšana na "gumijasto" cev z utežjo).Obe ostali cevki iz rezervarja pa v tem primeru ne igrata vloge.Vendar mora biti vsaj ena nezamašena zaradi izenačevanja tlakov(oz. da ne nastane podtlak-vakuum v rezervarju)
Nujno poišči nekoga ,ki ti bo pokazal kako se tej reči streže,drugače imaš majhne možnosti.Ne poznaš osnov delovanja motorjev(svečko si podlagal z papirjem),veliko je pa napisanega v starih prispevkih,pa v literaturi...samo ti bi rad hitro in takoj pa še brez muke....Tako ne bo šlo brez posledic za motor,v kolikor jih ni povzročil že tvoj predhodnik.
Lep pozdrav Dušan
tudi trske spadajo zraven

Uporabniški avatar
JKSniper
Dr. Modelar
Prispevkov: 3612
Pridružen: 02 Sep 2005, 12:38
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a JKSniper » 01 Nov 2006, 14:08

No moram vam povedat, da ta motor na izpušnem loncu nima možnosti priključka za cevko, rezervoar pa ima 3 izhode, enega ravnega in dva zavita, jaz sem na ravnega priključil cev za gorivo, kaj pa naj z ostalima dvema pa ne vem. Zanima me če ima kdo kakšen zaganjač za prodat, ker me že neznosno boli roka, ali kakšno idejo kako bi ga naredil sam.

- torej imaš pritisk speljan pod batom, torej, na ta priključek napelji cevko do tistega "izhoda" na rezervoarju, ki ima zvito cevko gor, torej "pod strop" rezervoarja.

- Ko se boš naučil motor prižigat in imel naštudiran, bo kresnil takoj... sicer pa malo treninga roke... (...za čase ko te zapusti punca :lol: :lol: )

A je nujno, da je filter na rezervoarju, zakaj se uporabljajo ročne črpalke ali motorne?

- Filter imam jaz samo za pumpico, vendar nekaj smeti sigurno pride notri. Pri naslednjih (4t pro motorjih) bom uporablal dva filtra na liniji od kestla do motorja.

- ročne ali motorne črpalke se uporabljajo za napolnitev kestla iz flaše z metanolom - saj zastopiš?


Na motorčku je samo oznaka 10, O.S., max, 1107, za kakšen model gre nimam pojma vrjetno pa za kakšnega starejšega.

-Motor je skoraj ziher nekje med 1.5 in 2ccm

A iz šeleshamerja se da naredit tesnilo med svečko in celindrom?

- je povedal ultralajt - obroček podoben bakrenem

Motor ima samo iglo za štelanje obratov, razdrl sem ga, vendar ne vem kako naj iz njega dobim bat?

- zakaj ga razdiraš? , iglo na začetku čisto zapri, nato odpri tam za 2-3 obrate (Magnum priporoča v navodilih 3 na začetku)

Hvala vsem za pomoč!

- ni problema, če ti le lahko pomagamo!


LP!
Jure

Uporabniški avatar
Odisej
Freak
Prispevkov: 506
Pridružen: 06 Jul 2005, 17:00
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Odisej » 01 Nov 2006, 14:13

Če smem za začetek reči, da ni treba pisati v bold, se da tut normalno prebrat. :wink:

Hmm, razstaviš ga v malo potrpljenja... Če ga boš res razdrl, poglej za vsak slučaj, če ima ojnica (del ki povezuje bat in vztrajnik) kaj "lufta" ki se pojavi zaradi obrabe pri (pre)visokih obratih. Sva morala že pred leti eno menjat, ker sva letela na premajhnem propelerju. Sej je šlo noro, sam nekega lepega dne pa ni več vžgal :(

lp

Peter

Uporabniški avatar
MATJAŽ
Freak
Prispevkov: 879
Pridružen: 19 Sep 2005, 20:16
Kraj: KAMNIK

Odgovor Napisal/-a MATJAŽ » 01 Nov 2006, 14:18

ZDRAVO!

Tak motorček imam jaz doma to je 1.76ccm.imaš tudi iglo za zrak in sicer na nasprotni strani kakor je za štelanje obratov .imaš pa tudi iglo za nastavitev štandgasa ta je pa navpična na frgazar. in meni zelo lepo poje . in vžge mi na roke v prve.
modelarstvo je ta bol'\:D/

Uporabniški avatar
Odisej
Freak
Prispevkov: 506
Pridružen: 06 Jul 2005, 17:00
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Odisej » 01 Nov 2006, 14:26

No, tukaj si malo poglej navodila... So sicer za neko novejšo serijo, samo princip je pa isti.

rtopolov
Razpravljalec
Prispevkov: 67
Pridružen: 03 Feb 2006, 14:19
Kraj: POLJČANE
Kontakt:

Oglasi se

Odgovor Napisal/-a rtopolov » 01 Nov 2006, 21:08

Živijo
Končno negdo,ki je v moji bližini in bi rad modelaril.
Oglasi se na Laporski 2 (za trgovino Tuš) in bova vse porihtala.
Robert

Odgovori

Vrni se na