V decembru sem kupil eno staro, vendar solidno ohranjeno visokokrilno letalo z 6.5 ccm nitro motorjem. Motor je star cca 30 let, italijanske izdelave (ime firme mi je ušlo iz glave.. pogledam naknadno doma), vendar presenetljivo dobro štarta.
Zamenjal sem svečko, celoten tank, vse cevi (dodal filtre).
Motor brez problema štarta, ne glede na pozicijo zgornje igle.
Če imam odprto zgornjo iglo za 1,5 obrata, se vidi kako gorivo šprica iz frgazarjeve zgornje odprtine za zrak. Prav tako gorivo šprica pri spoju med cilindrom in izpuhom.
Če pri teh nastavitvah odprem gas do konca, deluje mogoče par sekund, potem ga pa čisto zamori.
Če zaprem zgornjo iglo na samo polovico odprtega obrata, ravno toliko je odprto da motor še štarta.... iz frgazarja res več ne pljuva goriva, pri spoju med cilindrom in izpuhom pa še vedno prši... Mislim da izpuh ni dobro fiksiran, oziroma ne tesni.
V takem primeru pa motor deluje samo na cca 30% gasa... takoj ko odprem več, ga zamori in tudi crkne.
Motor sem delno razstavil in vse izgleda ok, nikjer nič zapacano, igla v dobrem stanju...
Druge igle ne znam nastavljati..oziroma ne poznam njene funkcije... kaj mi še priporočate da poizkusim? S čim bi najbolje zatesnil izpuh med cilindrom? S kakšno posebno dihtngo ali pa obstaja kakšen kit?
Še nekaj slik:






Hvala za pomoč, Tilen