Eco expert na 2 motorja XD

Debate o ECO colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder

Odgovori
anze19
Začetnik
Prispevkov: 22
Pridružen: 28 Mar 2009, 18:21

Eco expert na 2 motorja XD

Odgovor Napisal/-a anze19 »

Ali mogoče gdo ve kako se eco/expert (ta model mislim kupiti vendar samo odlitek) obnaša pri dveh motorjih razmislam da bi naredil projekt in vstavil 2 bk motorja (z raznimi predelavami ) uporabiti mislim tudi dvojno krmilo (tako jaz pravim) kar pomeni da bi imel 2 servo motorja vezana z Y kablom in bi imel za vsakim vijakom po 1no krmilo.
Meni se zdi da bi s tem pridobil na stabilnosti modela.

lupino bi tidi ojačal z karbonskimi vlakni.
2 taka motorja

http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=69711

in tale regulator

http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=65817

Sedaj pa vprašanja:

Ali je možno da 2 motoja ki imata 45A speljes na regulator z 150A
(ta regulator imam doma)

Nameravam uporabiti lipo 5400MAH/11,1V 20c 3s Imam doma 2 komada

Ali bi moral prednji del obtežiti da ga nebi dvignilo v zrak?

Ali je kakšna možnost da bi pri enakih motorjih motorja dobivala različno moči in bi ga vleklo iz smeri?

In kaj mislite o tem projektu?
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3221
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

Slika
Uporabniški avatar
MM
Razpravljalec
Prispevkov: 139
Pridružen: 31 Avg 2007, 17:16
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a MM »

1. Čolni za eco so premajhni za takšne eksperimente; Zakaj? Teža teh čolnov je od 1000g do max. 1300g, pri tebi bi bila samo motorja skoraj 500g.
2. Regler ki si ga navedel podpira max. 2S Lipo ali 7NiMh
3. En regler - dva motorja, ne vem če je to sploh možno, oziroma če je to pametna ideja. Skoraj nemogoče je imeti dva identična motorja oziroma še težje dve identični elisi.
Za takšen projekt si moraš omislikti kakšen večji čoln.

LP
anze19
Začetnik
Prispevkov: 22
Pridružen: 28 Mar 2009, 18:21

Odgovor Napisal/-a anze19 »

najlepsa hvala kateri coln mi priporočate?
Uporabniški avatar
Albatros
Razpravljalec
Prispevkov: 99
Pridružen: 25 Mar 2006, 20:34
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Albatros »

Kolikor sem jaz seznanjen z delovanjem bk motorjev in regulatorjev ne moraš vezati dveh motorjev na en regulator, ker regulator sklepa tokokroge glede na trenutni položaj v elektromotorju. S tem ko bi priklopu dva motorja na en regulator bi tega samo zmedu tako da ne bi funkcioniral. Rešiš se z dvema krmilnikoma.
strup se skriva v majhnih stekleničkah
anze19
Začetnik
Prispevkov: 22
Pridružen: 28 Mar 2009, 18:21

Odgovor Napisal/-a anze19 »

Hvala lepa danes sem tudi gledal lupino eco/experta in ima dosti prostora za 2 bkja in 2x regulator in lipo vglavnem prostora ima dovolj sedaj me zanima se:

Prijatelj ima doma 2 nova zapakirana motorja bk seveda.

Motor tehka 233g vendar ima 5800 obratov/V seveda je 70A vse skupaj sva napeljala na probno mizo in dodala 2x 160A regulatorja(ker drugega ni bilo pri roki)on je univ.dipl.inž.ele. po poklicu zraven sva priklopila lipo :

Tole je pisalo na škatli v kateri sta bile original zapakirane:

XCELL LIPO AKKUP 5000MAH 22,2V 30C CH 5C ( to naj bi bla kao znamka) (to pise na akumulatorju)

Spanung: 22,2 V
Kapazitat: 5000 mAh
Form: 6er
max dauerstrom: 30C
Gevicht: 764 g
Type: Lipoly

Upam da sem točno prepisal (stevilke sem samo tisto pred stevilkami ne vem ce je prav ker je v nemsčini)
:oops: :oops:

Na motorja sva pritrdila ravni elisi da sva lahko zmerila obrate:

Motor 1- prvo merjenje prisla sva nekje do 82 000 obr takrat se je razletela elisa (bila je prevelika) nato sva odsla do njegovega prijatelja ki je iz okolice ljubljane ki ima doma cnc stružnico in računalnik je izrezal novo manso eliso iz kaljenega jekla (nekaj takega) za 10 elis 13mm x 15mm mi je računal 5 eu in se pivo sem dobil ko sva spila pivo sva odšla nazaj v njegovo delavnico novo eliso namestiva na oba motorja in trdno namestiva obratomerja in pricneva z meritvami, spet sva naletela na težavo motor se je obrnil do 99 999 obr nato stop. Obratomer deluje samo do te meje :( po izracunih 5800 obr/v X 22.2 bi se moralo obrniti na 128 760 obr.

Vendar se je tudi na motorjih poznala temperatura delovanja namerila sva nekje cc 80 stopinj c.

Sedaj me zanima naslednje ker je prijatelj privolil v sodelovanje v ta projekt z mano in bo daroval motorje in regulatorje prav tako lipo akumolatorjev ( on bo lastnik modela vendar bova oba podpisana kot izumitelja).

Sedaj me zanima naslednje:

Ker se je motor po 5 min segrel na tako temperaturo, ali obstaja kakšen specialni kit za hlajenje ker bi ga po 10 min "razneslo" ?

(razmisljala sva da bi izdelala napravo fast freeze in bi uporabila tekoči dušik skozi katerega bi potekala aluminijasta cevka in hladila motor seveda bi bila v cevki tekočina) in me zanima katera tekočina ima najnižjo točko ledišča tako da bi tekoči dušik tekočino hladil na nekje 5-10 stopinj c? ( cevka iz aluminija bi imela stene debele nekje 3mm in 3-4 mm notranjega premera skupaj nekje 9-10mm debela cevka. Imela bi 6-7 ovojev okoli motorja!

Slika pove več
Slika

Ce ne dela klikni:
http://www.shrani.si/f/a/ns/18PYKSPL/nacrt-hlajenja.png

Sedaj bom pa vsa vprašanja povzel ven in jih še malo dodal:

Ali obstaja kaksen kit za hlajenje motorja ki bi nižal temperaturo do sprejemljivega?

Ali imate kakšnje izkušnje z tekočim dušikom?

Kako deluje če bi ga v modelu hranil pod pritiskom zaradi porabe le njega?

Katera tekočina bi bila ustrezna ali katera tekočina ima najnižje ledišče ražmišljal sem čisti nitro vedar je gotovo kaj bolj odporno prodi zmrzali (da nebi zmrznilo v cevkah?

Kateri kalup čolna mi priporočate da bi zdržal pritisk ?

Ali bi bilo bolje da ga sam vlijem?



Če bo hlajenje delovalo je naslednji lipo v modelu:

TOPFUEL LIPO AKKUP. 5000MAH/25,9V 30C HA (na tej pa to piše)

Spanung:-25,9 V
Kapazitat:-5000 mAh
Form:-7er
max dauerstrom:-30C
Type:-Lipoly

(kar pomeni 5800 obr/v X 25.9 bi se moralo obrniti na 150 220 obr)
Ali je to sploh možno?

Ali jaz pravilno računam obrate?

Če se bo to obneslo za 25.9v kar dvomim pride:

FLIGHTPOWER EVO28 NF 4950MAH/37V LONG ( to naj bi bla kao znamka) (to pise na akumulatorju)

Spannung:-37 V
Kapazitat :-4950 mAh
Form:-10er
max. dauerstrom:-28C
Type:-Lipoly

Da o obratih sploh ne govorim :evil: 214 600 obr [-o< ko bi vsaj to delal [-o< vendar vem da nebo samo malo povem kaj bi prislo vse na zalogi pri prijatelju :D

Aja če bo pa vse delal tko ka more pol pa pride lipo ka pomoje sploh ni lipo ampak tempirana bomba!!!!!!!!!!!!

FLIGHTPOWER EVO28 NF 4950MAH/44,4V LONG (na tej pa to piše)

Spanung:-44,4 V
Kapazitat:-4950 mAh
Form:-12er
max dauerstrom:-28C
Type:-Lipoly

Da nau ta edin ka nima napisanih obratov mi na kalkulatorju napiše (A GREŠ V VESOLJE) malo heca napise 257 520 obr.



Ali mi priporocate kaksne varnostne ukrepe?

Ali gdo ve kje bi lahko to reč sprobal sem razmisljal da bi odšel na morje probat?

Ali obstaja kasnje vrste tekmovanj kamor bi se lahko udeležil s tem modelom?



KUPIM RC ODDAJNIK FUTABA MEGATECH T3PKS(B)II 2,4GHZ ALI NEKAJ V TEM CENOVNEM RAZREDU!!! PONUDBE NA ZS
anze19
Začetnik
Prispevkov: 22
Pridružen: 28 Mar 2009, 18:21

Odgovor Napisal/-a anze19 »

Aja vse to je ze pri prijatelju doma stro od 1 leta po do 2 tednov :D

Samo se oddajnik pa sprejemnik pa sestavt :D
Uporabniški avatar
plohl
Freak
Prispevkov: 509
Pridružen: 19 Maj 2007, 15:23

Odgovor Napisal/-a plohl »

Pozdravljeni

Za to kategorjio imaš sigurno pretežak motor in prevelike obrate! Obrati naj se gibljejo cca 3600, odvisno od baterij čez 4000 pa ni šans, rabiš tudi dva reglerja, najboljše vodno hlajena, ki pa sta skupaj povezana z Y kablom na sprejemnik, če pa se ne motim pa s everjetno dajo narediti kaki mixi na komandah, namesto y kabla?? Vendar bi tudi lahko ta dva pogona imel za smer, levi motor pa desni, bi reguliral smer z obrati motorja, no imaš več možnosti, vendar je vse skupaj zelo zakomplicirano, raje bi naredil normalen čoln kot treba pa bo tudi hiter,LP
Sovražnik tvojega sovražnika je tvoj prijatelj!
Uporabniški avatar
mimi01
Freak
Prispevkov: 590
Pridružen: 16 Sep 2005, 15:27
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a mimi01 »

Anze19, ne mešaj slona in mravlje. Eco modeli niso in ne bodo nikoli namenjeni za takšno motorizacijo, kot jo očitno nameravaš uporabiti ti.
Že v naprej ti povem, da zadeva ne bo delovalo tako kot bi se spodobilo.
Ta motor pod nobenim pogojem ni primeren za eco expert, še najmanj pa dva. Da se o uporabi celic sploh ne pogovarjamo.
Pri izbiri teh komponent se tvoj čoln sploh ne bi premaknil, nasprotno bi se že zaradi tako velike mase najvrjetneje potopil.
Obrati na osi bi bili v tem primeru tako veliki, da bi popokale vse osi in propelrji, ki bi jih uporabil.

Ni čudno, da se ti je motor tako segrel. Najvrjetneje sploh ni narejen za takšne napetosti. Drugo kot drugo pa se BK motorjev ne sme "gnat" v prostem teku, še posebaj ne tako dolgo, ker jim to zelo škodi.

Tekoči dušik v eco modelu. Za hlajenje motorjev v čolnarskem modelarstvu uporabljamo kar vodo.

Vem, da si še začetnik in malo poskušaš odkrivati toplo vodo. Predlagam ti, da je ne, ker je to bilo že kar precej stestirano.

Za takšen model ne obstaja nobenega tekmovanja.

Predlagam ti, da si umisliš nek eco expert model, daš noter kak dober BK motor z maso nekje 140- 180g in nekje 3300-5000 obratov, kak 70A regler ter 2s lipo paket, ali 3s paket ter motor z malo manj obrati.
Zagotavljam ti, da bo v tem primeru šel model precej hitreje kot s komponentami, ki jih nameravaš uporabit ti.

L.P. Simon :D
Nur ein bischen Boote fahren!
Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 3221
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ »

Že kar nekaj let uporabljam za hlajenje motorja v mono 1 mešanico dušika in še nekaj plinov.Zadeva se je pokazala vredu, sploh ker je ta mešanica plinov v kateri je približno 42% dušika zelo poceni in lahko dobavljiva, ter ne povzroča vlage v čolnu........

dušik (78,082687%),
kisik (20,945648%),
argon (0,933984%),
ogljikov dioksid (spremenljivo, vendar približno 0,034999%),
neon (0,001818%),
helij (0,000524%),
metan (0,000170%),
kripton (0,000114%),
vodik (0,000055%) in
Sem zgrešil dušika je bistveno večskoraj sigurno se bo kaj podražilo....
Zadnjič spremenil AlesZ, dne 19 Apr 2009, 14:52, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
anze19
Začetnik
Prispevkov: 22
Pridružen: 28 Mar 2009, 18:21

Odgovor Napisal/-a anze19 »

AlesZ napisal/-a:Že kar nekaj let uporabljam za hlajenje motorja v mono 1 mešanico dušika in še nekaj plinov.Zadeva se je pokazala vredu, sploh ker je ta mešanica plinov v kateri je približno 42% dušika zelo poceni in lahko dobavljiva, ter ne povzroča vlage v čolnu........
Kje pa se da to mešanico kupit in kako se ji reče?
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

AlesZ napisal/-a:Že kar nekaj let uporabljam za hlajenje motorja v mono 1 mešanico dušika in še nekaj plinov.Zadeva se je pokazala vredu, sploh ker je ta mešanica plinov v kateri je približno 42% dušika zelo poceni in lahko dobavljiva, ter ne povzroča vlage v čolnu........

:lol: :lol: :lol: :lol: [-o< :-# jaz imam 100% dušik okoli motorja :lol: haha

Jao anze, kako si kompliciraš življenje :lol: kupi en BKmotor in regler, daj ga v to lupino, en kovinski prop, 2s lipoje, vodno hlajenje motorja (reglerja) pa ne izumljat tople vode #-o :lol:
LP Blaž :)
Uporabniški avatar
JG
Razpravljalec
Prispevkov: 73
Pridružen: 02 Nov 2006, 14:34
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a JG »

Smo izvajali eksperimente z hlajenjem elektro motorja kjer smo ga hladili z suhim ledom ter čistim tekočim dušikom.
Suhi led(cca. -70C) smo sprobali na približno tvoj način kot si narisal. Uporabili smo aceton (ki zmrzne pri približno -100C, če se prav spomnim). Na tak način zadeva deluje zelo zelo slabo saj ga ne spraviš po cevčici. Se pa da lepo obložiti okoli motorja vendar 44g suhega ledu po sublimaciji zavzame prostornino 25L.
LP Jan
Vintar
Razpravljalec
Prispevkov: 108
Pridružen: 16 Jun 2005, 21:56
Kraj: Haloze - Zasavje

Odgovor Napisal/-a Vintar »

Zanima me, pri koliko obratih bodo razpadli magneti BK ja. Me čudi, da še niso. Si jih z Neostikom nalepil?
Odgovori

Vrni se na ECO