problem konektorji
Moderatorji: KlemenR, Intruder
problem konektorji
konektor ki povezuje baterijo z reglerjem se mi je na kontaktih + stopil. kaj bi lahko bil vzrok.regler se segreje malo baterije pa zelo. uporabljam naslednji setup:
-motor speed 600 race 7,2V
-prop K34 (model dosega najvišjo hitrost)
baterije Xcell 3,6A 8,4V
regler SUN 3002+
hvala za odgovore
-motor speed 600 race 7,2V
-prop K34 (model dosega najvišjo hitrost)
baterije Xcell 3,6A 8,4V
regler SUN 3002+
hvala za odgovore
Telstar 2M
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Aerotank
Eco by MM
-----------------
tale motorček pije veliko toka (okoli 20A), zato baterije dosti segrejejo
sam imam tudi tak problem, zato sem razmišljal o vodnem hlajenju še za baterije (poleg motorja in regulatorja)
če se ti je konektor stopil, daj malo boljšega (za večji tok)
pa kable daj debelejše, da se ne bodo preveč greli
sam imam tudi tak problem, zato sem razmišljal o vodnem hlajenju še za baterije (poleg motorja in regulatorja)
če se ti je konektor stopil, daj malo boljšega (za večji tok)
pa kable daj debelejše, da se ne bodo preveč greli
Doing nothin' is not an option!
konektorji mislim da so "japan sticker" oz. take kot ma original baterija xcell gor. kekcev na baterijah nimam ker ne bi rad razdiral novega paketa sicer pa polnim baterijo z 2 ali 2,5A in jo pred vsakim polnjenjem spraznim s polnilcem (mam intelli control v2.0). kabli so original od baterije in reglerja in mislim da bi morali zdržat.
Telstar 2M
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Aerotank
Eco by MM
-----------------
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Še boljši pa 3.5 mm banance, MPJET 3.5, itd..
http://www.elektromodellflug.de/hochstr ... tecker.htm
http://www.elektromodellflug.de/hochstr ... tecker.htm
www.lipo.si
na spoju med motorjem in reglerjem že imam multiplexov konektor.bom tudi na tej strani naštimal.
imam ECO. baterije zdržijo nekje 3min do konca gasa vse skupaj 6min. sem probal z K31 vendar je šlo počasnejše pri času se pa ni tako dosti poznalo.da teden bom probal K29.imam tudi K33 obdelan na 29 in odstanjena "dvojna vijačnica"(če pogledam s strani propeler ne vidim 4 robe propa ampak 2) imam vendar tudi s tem propelerjem ni hitrosti in čas vožnje je majhen.
hvala vsem za odgovore
imam ECO. baterije zdržijo nekje 3min do konca gasa vse skupaj 6min. sem probal z K31 vendar je šlo počasnejše pri času se pa ni tako dosti poznalo.da teden bom probal K29.imam tudi K33 obdelan na 29 in odstanjena "dvojna vijačnica"(če pogledam s strani propeler ne vidim 4 robe propa ampak 2) imam vendar tudi s tem propelerjem ni hitrosti in čas vožnje je majhen.
hvala vsem za odgovore
Zadnjič spremenil fast, dne 19 Avg 2007, 12:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Telstar 2M
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Aerotank
Eco by MM
-----------------
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 262
- Pridružen: 12 Mar 2005, 14:09
problem konektrorji
Pozdravljeni, dragi fast!
Če nebi bil toliko hiter in bi poiskal nekaj objav Mihe Holca v preteklosti, bi našel ogromno pametnih nasvetov.
Sam si ugotovil koliko minut si vozil z 34 mm vijakom. Na žalost moraš razdeliti energijo na 6 minut ali 8 minut, odvisno od kategorije.
Potem ugotovi, koliko Ah (amper ur) imajo tvoji akumulatorji in boš ugotovil, koliko lahko porabiš A za tvoj celotni tek, če boš to delil z časom teka.
Seveda je to približno, vendar te postavi na realna tla. Če pa misliš, da lahko prevoziš zadosti krogov v treh minutah, si zmagovalec.
Za tok do 40 A so popolnoma dobri MPX zeleni konektorji, ker če prispajkaš na konektorju označeni "+" rdečo žico ter na naprotni pol črno in se ne zmotiš, ne bo nikoli prišlo do napake. Čeprav nekaterim tudi to uspe.
Peter Burkeljc
Če nebi bil toliko hiter in bi poiskal nekaj objav Mihe Holca v preteklosti, bi našel ogromno pametnih nasvetov.
Sam si ugotovil koliko minut si vozil z 34 mm vijakom. Na žalost moraš razdeliti energijo na 6 minut ali 8 minut, odvisno od kategorije.
Potem ugotovi, koliko Ah (amper ur) imajo tvoji akumulatorji in boš ugotovil, koliko lahko porabiš A za tvoj celotni tek, če boš to delil z časom teka.
Seveda je to približno, vendar te postavi na realna tla. Če pa misliš, da lahko prevoziš zadosti krogov v treh minutah, si zmagovalec.
Za tok do 40 A so popolnoma dobri MPX zeleni konektorji, ker če prispajkaš na konektorju označeni "+" rdečo žico ter na naprotni pol črno in se ne zmotiš, ne bo nikoli prišlo do napake. Čeprav nekaterim tudi to uspe.
Peter Burkeljc
čoln gre v polnem gasu kar lepo. sprednji konec je lepo dvignjen in voda lepo šprica. valovi so samo tisti ki jih povzroča moj čoln. sicer pa ta čoln je moj prvi in narejen bolj na 24. naslednji ki ga delam in bo tudi za tekmovanja bo lažji in manjši.
zdajšni čoln:d-62cm, š-15cm, t-1,6kg narejen je iz lesa
nov čoln:d-44cm, š-15cm, t-pod 1kg narejen iz steklenih vlaken
baterija, motor in os ostanejo isti (nov motor in os)
mislim da bo baterija zdržala 8min
zdajšni čoln:d-62cm, š-15cm, t-1,6kg narejen je iz lesa
nov čoln:d-44cm, š-15cm, t-pod 1kg narejen iz steklenih vlaken
baterija, motor in os ostanejo isti (nov motor in os)
mislim da bo baterija zdržala 8min
Telstar 2M
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Aerotank
Eco by MM
-----------------
bom kar tukaj vprašal. živim v bližini vogrščka kjer bo 30.septembra tekma. zanima če se lahko udeležim te tekme in kaj bi bilo za to potrebno. čoln s katerim bi tekmoval na žalost ni še narejen vendar bo do septembra končan.tekmoval bi v ECO start. sem lahko prijavljen v modelarski klub ventus ki je za letala. čoln bo ustrezal pravilom navige.
hvala za odgovore
hvala za odgovore
Telstar 2M
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Mislim, da sem enkrat spomladi videl na Vogrščku dva taka modela kot si opisal svojega. Večinoma sta samo plavala na vodi pa zelo malo vozila in eden od modelarjev je nekaj govoril o segrevanju. Sem prav videl?
Tak model ni primeren za na tekmo, ker je predolg in pretežak pa še zelo počasen bo, če boš hotel odpelajti 8 minut.
Kar je napisal P. Burkeljc čisto drži za tvoj model in ustreza tvojim odgovorom na moja vprašanja. Korajžno naprej z novim modelom.
Za začetnika pa je najbolje, da začne z rabljenim modelom "iz druge roke", ker se tako najhitreje seznani z vsemi osnovami in zakonitostmi.
LP,
Jože
Tak model ni primeren za na tekmo, ker je predolg in pretežak pa še zelo počasen bo, če boš hotel odpelajti 8 minut.
Kar je napisal P. Burkeljc čisto drži za tvoj model in ustreza tvojim odgovorom na moja vprašanja. Korajžno naprej z novim modelom.
Za začetnika pa je najbolje, da začne z rabljenim modelom "iz druge roke", ker se tako najhitreje seznani z vsemi osnovami in zakonitostmi.
LP,
Jože
seveda bom tekmoval samo z novim modelom. star je samo za učenje vožnje in da malo utečem novo baterijo. s kašnim modelom si bil na vogrščku. morda pa si nas res videl takrat nisem še imel hlajenja zato nisem preveč tiščal gasa.
lp
P.S.: upam da se še kdaj vidimo (če ne prej pa na tekmi)
lp
P.S.: upam da se še kdaj vidimo (če ne prej pa na tekmi)
Telstar 2M
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Aerotank
Eco by MM
-----------------
-
- Tekmovalec
- Prispevkov: 262
- Pridružen: 12 Mar 2005, 14:09
problem konektorji
Dragi fast,
Ko pride bodoči modelar v trgovino in mi razloži, da želi sam izdelati tekmovalni model čolna, mu povem, da če želi brati ali računati, mora znati abecedo in poštevanko. Isto je z modeli tekmovalnih čolnov.
Zato ti je g. Jože Seljak pravilno pojasnil, da je veliko ceneje začeti s kupljenim, tudi rabljenim modelom, ki pa mora biti primeren za tekmovanje.
Tvoje napovedi o bodočem modelu so verjetno preuranjene, saj nimaš še dovolj znanja.
Model tekmovalnega čolna je obvezno izdelan iz epoksidnih materialov. Zato potrebuješ pramodel, iz njega izdelaš kalup, čoln preizkusiš, popraviš, izdelaš ponovno kalup, vsaj za spodnji del in ponovno preizkusiš. To se lahko še ponovi.
Da pridobiš osnovno znanje je dobro, da prideš na tekme, kjer si boš ogledal modele in se pogovoril s "pravi"tekmovalci, ki ti bodo pravilno svetovali. To na forumu ne moreš doživeti ob "tekmovalcih", ki se skrivajo za psevdonimi.
Model, ki zelo "šprica" pri hitri vožnji ni dober, ker se enegija izgublja s pršenjem vode.
O rezanih vodnih vijakih - iz 33 na 29 - zakaj si ga porezal, si ga tudi stanjšal, si spremenil korak, si ga uravnotežil. Mislim, da je Graupnerjev 29 mm vijak ustrezen za tvoj čoln.
Še o besedi "set up", ki se sliši pomembno in "in". Imamo lepo slovensko " bom ali sem vgradil" v model.
Nisem ti hotel uničiti voljo do modelarstva, pač pa preprečiti, da bi te neuspeli poizkusi odbili od tega lepega športa.
Tudi jaz sem pri 15 letih -leta 1955- izdelati kot prvi leteči model tedaj moderni bombnik B-17, vendar sem ostal pri načrtih in izdelal jadralni model letala. Tako še danes modelarim.
Lep pozdrav
Peter Burkeljc
Ko pride bodoči modelar v trgovino in mi razloži, da želi sam izdelati tekmovalni model čolna, mu povem, da če želi brati ali računati, mora znati abecedo in poštevanko. Isto je z modeli tekmovalnih čolnov.
Zato ti je g. Jože Seljak pravilno pojasnil, da je veliko ceneje začeti s kupljenim, tudi rabljenim modelom, ki pa mora biti primeren za tekmovanje.
Tvoje napovedi o bodočem modelu so verjetno preuranjene, saj nimaš še dovolj znanja.
Model tekmovalnega čolna je obvezno izdelan iz epoksidnih materialov. Zato potrebuješ pramodel, iz njega izdelaš kalup, čoln preizkusiš, popraviš, izdelaš ponovno kalup, vsaj za spodnji del in ponovno preizkusiš. To se lahko še ponovi.
Da pridobiš osnovno znanje je dobro, da prideš na tekme, kjer si boš ogledal modele in se pogovoril s "pravi"tekmovalci, ki ti bodo pravilno svetovali. To na forumu ne moreš doživeti ob "tekmovalcih", ki se skrivajo za psevdonimi.
Model, ki zelo "šprica" pri hitri vožnji ni dober, ker se enegija izgublja s pršenjem vode.
O rezanih vodnih vijakih - iz 33 na 29 - zakaj si ga porezal, si ga tudi stanjšal, si spremenil korak, si ga uravnotežil. Mislim, da je Graupnerjev 29 mm vijak ustrezen za tvoj čoln.
Še o besedi "set up", ki se sliši pomembno in "in". Imamo lepo slovensko " bom ali sem vgradil" v model.
Nisem ti hotel uničiti voljo do modelarstva, pač pa preprečiti, da bi te neuspeli poizkusi odbili od tega lepega športa.
Tudi jaz sem pri 15 letih -leta 1955- izdelati kot prvi leteči model tedaj moderni bombnik B-17, vendar sem ostal pri načrtih in izdelal jadralni model letala. Tako še danes modelarim.
Lep pozdrav
Peter Burkeljc
hvala za odgovore bom upošteval vaše nasvete.
P.S.: nov čoln je narejen iz epoksidnih materialov, pomagal mi je včitelj modelarstva ki ima veliko izkušenj. naredil sem ga sam ker sem se tako nekaj naučil (oz. veliko) in vem da sem ga sam naredil. če pa ne bo za tekmovanja bom vozil pa po reki s prijateljem. da model vodo "šprica" nisem mislil da vodo meče 1m v zrak.model jo lepo izoblikuje. na tekmo pa vsekakor pridem s čolnom ali brez.
P.S.: nov čoln je narejen iz epoksidnih materialov, pomagal mi je včitelj modelarstva ki ima veliko izkušenj. naredil sem ga sam ker sem se tako nekaj naučil (oz. veliko) in vem da sem ga sam naredil. če pa ne bo za tekmovanja bom vozil pa po reki s prijateljem. da model vodo "šprica" nisem mislil da vodo meče 1m v zrak.model jo lepo izoblikuje. na tekmo pa vsekakor pridem s čolnom ali brez.
Telstar 2M
Aerotank
Eco by MM
-----------------
Aerotank
Eco by MM
-----------------