LRP 17T fix timing

Debate o ECO colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder

Odgovori
Vintar
Razpravljalec
Prispevkov: 108
Pridružen: 16 Jun 2005, 21:56
Kraj: Haloze - Zasavje

LRP 17T fix timing

Odgovor Napisal/-a Vintar »

Glede na to da v standardu vozite omenjene motorje, lahko na hitro izdam nekaj informacij kako iz motorja dobiti več- seveda če koga zanima. Omenjeni motor- LRP 17x2 je soliden, že precej skomercializiran, a vseeno dober. Je pa dejstvo da več kot se jih proda, bolj zanikrno je navita žica na rotorju. Kolikor se spomnim je v Avstriji pa tudi pri nas in na Hrvaškem bilo nekaj primerov, ko navitje enostavno odpove, zaradi slabe pritrditve. x2 je delan namensko. No k bistvu: max. kar je bilo možno dobiti iz motorja po preizkušanju in testiranju s pro-masterjem mi je uspelo naslednje: 196W in okrog 31500 obr/min pri 7,2V .

Podložka na spodnji strani rotorja; meso kolektorja postruženo skoraj do navitja, na + polu na roke malenkost zvit feder. Timing fix. To načeloma velja za vse motorje, je pa + 10W takoj pridobljenih. Po postruženem kolektorju priporočam še to, da se spolira z navadnim A4 listom. "Ulaufanje" motorja naredim z dodatnim navadnim 540 mabuchijem oz. kakšnim podobnim klonom pritrjen na pacienta z navadno odrezano gumico-cevko za hlajenje, motorja pa pritrdim z navadnima vijakoma brez glave, privijačena en v drugega. Na 2V 15 min v eno stran, nekaj minut kontra in nekaj minut zopet v pravo smer. To je to.

V primeru, da dobite rotor 17x1; v švej..gu... je bil nekaj časa za ugodno ceno dobavljiv klon reedya 17X1 rotor priporočam slednjega. Iz povsem vzdržljivostnih razlogov. Uporabite ga lahko v LRP-jevem ohišju, pobrusite zob na riti, nastavite timing; ohišje 17ke LRP je po mojih izkušnjah boljše od rotorja.

L.p.

Boštjan Vintar
Uporabniški avatar
Hy2
Profesor
Prispevkov: 1057
Pridružen: 18 Nov 2001, 01:00
Kraj: Krasnja 77
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Hy2 »

Neki časa nazaj sem nabavil LRP Rally motorje ki so bili zapertlani.19*2ovojni in ko si ga predelal da si timing lahko naštelal je bil to zmagovalni motor za 3.000sit! Pa kroglične ležaje je dobr met :D
Naviti so pa bolj kilavo LRPji samo uni ta veliki Hydro ali ECO se vidi da so rošno naviti.Za Hydro super ima trojne ovoje in zalotano žico na kolektor!
kolesarjev.info...najbolša stran o vrhunskem kolesarstvu in drugih dobrih zadevah
Uporabniški avatar
The Edge
Profesor
Prispevkov: 1021
Pridružen: 10 Jan 2004, 20:59
Kraj: Senovo

Odgovor Napisal/-a The Edge »

Zdravo!

hja... lahk bi se oglasu na začetku sezone, da bi se ljudje lahko orentirali. :D

jst mam ta motor notr že drugo leto, pa lahk sam rečem =D> . Prvo leto sem vozil s dvojovojnim rotorjem, potem sem pa dobil enovojnega. Slednjis e je obnesel bolje, saj ima moč ra7zporejeno po celotnem rasterju, kar dvoovojni ni imel. Seveda ob pravi kombinaciji krtačk in fedrov. Tako Sem sestavil vrhunski motoe, ki se je kosal s BK. :D

zdaj se je pa pojavil problem, ker ne morem nikjer dobiti 17x1 rotorja. Prosil bi, če kdo ve, kje bi ga lahko dobil, naj mi sporoči.

lp

Gašper
Life is too short to dance with an ugly woman
Uporabniški avatar
Hy2
Profesor
Prispevkov: 1057
Pridružen: 18 Nov 2001, 01:00
Kraj: Krasnja 77
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Hy2 »

Lahk ga sam naviješ :D
kolesarjev.info...najbolša stran o vrhunskem kolesarstvu in drugih dobrih zadevah
Uporabniški avatar
The Edge
Profesor
Prispevkov: 1021
Pridružen: 10 Jan 2004, 20:59
Kraj: Senovo

Odgovor Napisal/-a The Edge »

:D

če ne bo šlo, te pokličem.
Life is too short to dance with an ugly woman
Odgovori

Vrni se na ECO