Začetnik-ECO

Debate o ECO colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder

Uporabniški avatar
Albatros
Razpravljalec
Prispevkov: 99
Pridružen: 25 Mar 2006, 20:34
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Albatros »

sej ni treba da bi blo nevem kok toplotno prevodno
namen piksne je da voda hladi motor
drugače pa lahko v roke vzameš brus pa malo pobrusiš barvo dol pa je (sej ne vem če sploh kej ustavlja toplotno prevodnost) :D

če boš delal iz aluminija boš moral cevki nanj pritrditi z epoxijem ali podobno, ker cin ne prime na aluminij. samo opomnim :wink:
strup se skriva v majhnih stekleničkah
Uporabniški avatar
iguana
Razpravljalec
Prispevkov: 122
Pridružen: 31 Jul 2006, 20:40

Odgovor Napisal/-a iguana »

ohišje motorčka je direktno v stiku z vodo
pločevinka bo zgornji "ovoj" piksne
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

ampak moj motor ma lukne v ohišju zato moram dat najprej eno plast aluminija okol, al ne??
Uporabniški avatar
iguana
Razpravljalec
Prispevkov: 122
Pridružen: 31 Jul 2006, 20:40

Odgovor Napisal/-a iguana »

aja, ja, potem pa moraš dat okol najprej plast aluminija
kaj pa, če bi ovil motorček v toplotno prepustno folijo?
pomoje bi šlo

drugače pa barva na pločevinki ne igra velike vloge pri zadrževanju toplote
zelo malo
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

ga lahko zavijem v ALU-folijo??

al bo prekrhko??
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

Zalepi jih z epoxy lepilom.
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

pol bo lepilo steklo v motor, kar nebo glih vredu!!

kaj pa če ga obvijem z PVC-folijo?? ali bi ga stem samo izoliral??

Matey
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

Zdravo!

Zanima me če bi mi hotel kdo skup spajkat akumulatorje?

Če je treba tud plačam.

LP Matey
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

ker ni kakšnega pravega odziva na moje prejšnje vprašanje, me zanima kako se skup spajka akumulatorje?

pa še o krmilu:

rekli ste da bo 25x10mm za začetek kr v redu. se potem velikost kej spremeni??

LP Matey
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

Spajka se juh s spajkalnikom :lol: zaporedna vezava :)
LP Blaž :)
Uporabniški avatar
Jaro
Freak
Prispevkov: 722
Pridružen: 20 Maj 2003, 10:48
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Jaro »

Matey napisal/-a:ampak moj motor ma lukne v ohišju zato moram dat najprej eno plast aluminija okol, al ne??
Na motor najprej nalepi nalepko ali samolepilno folijo, nato pa namontiraj piksno.

Kar se pa lotanja tiče, najprej poleg svojega imena napiši lokacijo pa se bo morda oglasil kdo iz tvoje okolice in ti to naredil...
Lep pozdrav,

Jaro

___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

Zdravo!

Imam en o vprašanje.
Kaj naj naredim če je os predolga, krajše pa ne morem dobit?
imam od MP jet os ki je dolga 155mm (če ji izmeriš z metrom ima 165mm), krajše pa v mibotu nimajo.

Prosil bi za vaše nasvete.

LP Matey
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

Odžagaš z žago za kovine na tisti strani kjer NI navoja potem pa malo spiliš da je ravno pa zaobliš robove, da niso zelo ostri.

PS: ne krajšaj toliko da bo os manjša od cevke.
LP Blaž :)
Uporabniški avatar
mobil11
Freak
Prispevkov: 535
Pridružen: 15 Feb 2004, 14:30
Kraj: Bizeljsko

Odgovor Napisal/-a mobil11 »

Imam tudi jst podoben problem, samo da je pri meni tudi cevka predolga :x Razmišljel sem da bi cevko prerezal nekje na sredini, odrezal kar je viška, spojil pa tako da bi na spoju dal nekoliko debelešo cevko.
Bi bil ta način vredu?
LP (G)(Z)oran
http://www.gorankroselj.com/
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

Jaz sem to rešil tako: Namesto orig. cevke sem dal medeninasto cevko primerne dolžine in zunanjega premera 5mm, tak da je os 4mm fajn not pasala, ni tak dobro kot z orig cevko, dela pa :wink:
LP Blaž :)
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

Jst sem dal kar celo os not (Nisem je nič krajšal) pa me zanima čeje kaj narobe če motor leži na dnu čolna, zato tudi nebi vgradil nosilca motorja.

LP Matey
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

Narobe ni ravno, prav pa tudi ne ravno :lol:
Težko bo narediti hlajenje, motor se ti bo vrtel skupaj z osjo ipd.
Motor dvigni vsaj 5mm od dna, pa naredi tak nosilecda bo motor nizko
LP Blaž :)
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

Motor je fiksiran na os (Os je od MP jet-a, zato ima že sklopko in nosilec).
Motor pa z hlajenjem vred leži na dnu (Piksno sem že prej izdelal).

LP Matey
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

Če prav razumem drži cevka od osi na mestu tudi motor? Tak bi mogoče šlo, bo treba sprobat :D
LP Blaž :)
Uporabniški avatar
Krofek
Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: 21 Apr 2006, 21:20
Kraj: Ivanjkovci

Odgovor Napisal/-a Krofek »

Pozdravljen!

Ti samo lepo naredi nosilec, ker če ga neboš se bo najverjetneje motor vrtel okoli osi, ki pa bo primiru.
"Kdor nikdar ni storil napake, ni nikdar poizkusil nič novega."-Albert Einstein
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

Zdravo!

mene zanima kaj naredite če potopni kanal ne dela oz. če se čoln ne postavi nazaj ko se prevrne??

ali se da povečati hod ročice na servotu, da bi se zavrtela za več stopinj??

Zanima pa me še, če je 522g veliko za (končan) mini eco??

LP Matey
Uporabniški avatar
tit
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 04 Jul 2001, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a tit »

A poplavni ne dela v smislu da se ne natoči voda notri, ali čeprav se napolni z vodo ševedno ni dovolj, da se čoln obrne??

Če se ne nafila z vodo je treba naresti luknje v dno čolna, da gre zrak ven, in na vrh čisto ob steno poplavnega, da lahko voda takoj not steče.

Če se nafila, pa ševedno ne obrne pa probaj vse komponente (regler, sprejemnik, baterije) postaviti bolj na levi bok.

Servotu pa lahko na križu pomakneš zglob bolj na ven, ali pa na križu od krmila bolj na not.
Matey
Razpravljalec
Prispevkov: 162
Pridružen: 19 Mar 2007, 17:17
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Matey »

Kanal se napolne samo se ne prevrne nazaj!

Če bom dal komponente na levo stran se bo s tem spremenilo tud težišče, pol bo pa zavijal u eno smer, al ne??

kaj pa če povečaš luknjo na zadku čolna??

LP Matey
Uporabniški avatar
tit
Freak
Prispevkov: 658
Pridružen: 04 Jul 2001, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a tit »

Če povečaš luknjo se bo samo voda hitreje ven iztekla. S spreminjanjem težišča se bo seveda vožnja čolna spreminjala. Je pač kompromis treba najdet. Ali pa, da zvišaš pokrov od čolna.
Uporabniški avatar
vrtovec
Razpravljalec
Prispevkov: 106
Pridružen: 15 Apr 2005, 18:02
Kraj: Vipavska dolina

Odgovor Napisal/-a vrtovec »

Poplavni kanal deluje tako, da ti, ko se napolni z vodo, prenese težišče na levo stran (če je poplavni kanal seveda na levi). Ker so baterije tudi na levi strani in so težke, bo to povzročilo, da se bo čoln zasukal. Sploh ni važno, koliko vode se natoči v poplavca, važno je le, da se težišče čolna prenese dovolj blizu baterij.
Za tvoje probleme imaš torej 3 rešitve: Prva je, da poskusaš s premikanjem komponent doseči, da se bo težišče premaknio na levo Pri tem moraš biti previden, saj razporeditev komponent kompenzira "kontra" navor motorja in bo v primeru, da boš dal stvari preveč na levo, čoln postal nestabilen in slabše vodljiv. Druga rešitev je da povečaš poplavi kanal proti sredini, vendar to pomeni ogromno dela in ponovne težave s težiščem (baterije bodo bolj proti sredini). Tretja rešitev, ki je tudi najbolj zanesljiva je, da povečaš "kupolo" pokrova. Najprej poskušaj s stiroporjem, da vidiš, koliko visoko moraš dvigniti pokrov. Potem lahko odliješ nov pokrov, ali pa samo naplepiš kak dodatek gor.
LP, Rok Vrtovec
Odgovori

Vrni se na ECO