V modelu čolna ECO imam krtačni motor LRP-HPI Challange 17T.
Motor se obnaša odlično, še posebej mu paše 8 cell pack. ECO leti samo po elisi in krmilu..
Pojavlja pa se mi nov problem. Namreč motor se svinjsko segreva. Vodno hlajenje je sicer narejeno, vendar se ne segreva ohišje motorja, temveč priključni terminali, kjer so krtačke, vzmeti za špananje krtačk, priključni konektorji za krtačke in nenazadnje priključni konektorji. Vročina postane tako huda, da lot spusti in se kontakti odlotajo. Verjetno ne rabim posebej razlagat, da takrat model obstane sredi reke, jezera, mlake...
Ali je imel kdo podobne težave z motorj inkako je to rešil? Razmišalm o cinanju mesing cevkice direktno čez priključni terminal, tako da še vodno hladim terminale....
HELP
LP
Gargy
Pregrevanje motorja
Moderatorji: KlemenR, Intruder
Pregrevanje motorja
LP
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Tako kot ti je jože napisal bo zmanjšalo gretje.
Glede tega motorja moreš vedet velik stvari, ker če imaš dobro nastavljenega, ne bo problema s tem.
Če se ti je motor toliko pregrel, da ti je lot dol odpadej ti priporočam da ščetke zamenjaš takoj, ker lahko pošteno poškoduješ kolektor motorja. Ko boš kupoval ščetke obvveznu kupi poltrde, ampak ne srebrnih (take ki so priložene zraven motorja). Priporočam krtačke od GM, srednje trdote, 10-25 voženj.
Obvezno hladi ščetke!!!!! Na vsak konec prilotaj medeninasto cevko 4mm in ju poveži z silikonsko cevko. Tako bodo imele stalno hlajenje.
Ker se ti je motor pregrel, moli, da je žica na navitju ustala nespremenjena. Priporočam ti, da daš kolektor postružiti. TO lahko narediš pri Dejanu Šebedarju (MB)
Št. celik ki si jih obesil na ta motor je krizno preveč. Motor je narejen za 6 akumulatorjev!!! Že 7 celic je malo veliko, ampak zdrži, ker je robusten motor.
glede propelerja. Ker se motor vrti z okoli 40000 vrtljaji na suhem in malo več kot polovico v vodi, ti priporočam malo bolj odvit propeler. Vsekakor ne gor devati plastičnega propelerja, ker se ti bo motor fajn grel. Vsekakor mora biti kovisnki in zelo dobro nabrušen.Priporočam propeeler velikosti do 31mm.
Lahko ti povem iz lastnih izkušenj, da je ta motor potrebno kar nastavljati, preden boš dobil pravi rezultat.
če te še kaj zanima, vprašaj.
lp
Gašper
Glede tega motorja moreš vedet velik stvari, ker če imaš dobro nastavljenega, ne bo problema s tem.
Če se ti je motor toliko pregrel, da ti je lot dol odpadej ti priporočam da ščetke zamenjaš takoj, ker lahko pošteno poškoduješ kolektor motorja. Ko boš kupoval ščetke obvveznu kupi poltrde, ampak ne srebrnih (take ki so priložene zraven motorja). Priporočam krtačke od GM, srednje trdote, 10-25 voženj.
Obvezno hladi ščetke!!!!! Na vsak konec prilotaj medeninasto cevko 4mm in ju poveži z silikonsko cevko. Tako bodo imele stalno hlajenje.
Ker se ti je motor pregrel, moli, da je žica na navitju ustala nespremenjena. Priporočam ti, da daš kolektor postružiti. TO lahko narediš pri Dejanu Šebedarju (MB)
Št. celik ki si jih obesil na ta motor je krizno preveč. Motor je narejen za 6 akumulatorjev!!! Že 7 celic je malo veliko, ampak zdrži, ker je robusten motor.
glede propelerja. Ker se motor vrti z okoli 40000 vrtljaji na suhem in malo več kot polovico v vodi, ti priporočam malo bolj odvit propeler. Vsekakor ne gor devati plastičnega propelerja, ker se ti bo motor fajn grel. Vsekakor mora biti kovisnki in zelo dobro nabrušen.Priporočam propeeler velikosti do 31mm.
Lahko ti povem iz lastnih izkušenj, da je ta motor potrebno kar nastavljati, preden boš dobil pravi rezultat.
če te še kaj zanima, vprašaj.
lp
Gašper
Life is too short to dance with an ugly woman
@The Edge:
Motor je narejen za celice od 7.2V do 9.6V. Torej more delat na 9.6V. Vem, da se bo zaradi tega močno grel, zato sprašuj, kako stvar hladit.
Propeler je trenutno gor K31 od Graupnerja (pač stock zraven). Na žalost v avstrije (Schweig***) nima jovinskih propelerjev, tako da bom moral poiskati kje drugje? Kje priporočaš in kakšen propeler? Mogoče 29? Koliko to pomeni pri hitrosti?
@JozeS:
Ne tekmujem z čolni, pač mi je tu čist fun stvar, da grem malo popoldne na Dravo... Tako da na koncu koncev mi je vseeno kaj je not, kolk je težko, koliko celic, etc...
LP
Gargy
Motor je narejen za celice od 7.2V do 9.6V. Torej more delat na 9.6V. Vem, da se bo zaradi tega močno grel, zato sprašuj, kako stvar hladit.
Propeler je trenutno gor K31 od Graupnerja (pač stock zraven). Na žalost v avstrije (Schweig***) nima jovinskih propelerjev, tako da bom moral poiskati kje drugje? Kje priporočaš in kakšen propeler? Mogoče 29? Koliko to pomeni pri hitrosti?
@JozeS:
Ne tekmujem z čolni, pač mi je tu čist fun stvar, da grem malo popoldne na Dravo... Tako da na koncu koncev mi je vseeno kaj je not, kolk je težko, koliko celic, etc...
LP
Gargy
LP
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Če imaš to zadevo za fun, bi si raje kupil kaki slabši motor... recimo speed 600 race, ki je skoraj neuničljiv, vzdržljiv in ima veliko moči in navora.
zaradi mene lahko gor obesiš tudi 20 celic, če hočeš, ampak motor ima najboljše karakteristike na 6 akumulatorjev! preverjeno.
Glede propa: nalo povprašaj na forumu, če kdo proda kovinski propeler za ECO-ta. V trgovini jih boš težko našel.
Aja, upam da si plastičen propeler graupner K31 obdelal!? če ga nisi je tu velik vzrok gretja.
lp
Gašper
zaradi mene lahko gor obesiš tudi 20 celic, če hočeš, ampak motor ima najboljše karakteristike na 6 akumulatorjev! preverjeno.
Glede propa: nalo povprašaj na forumu, če kdo proda kovinski propeler za ECO-ta. V trgovini jih boš težko našel.
Aja, upam da si plastičen propeler graupner K31 obdelal!? če ga nisi je tu velik vzrok gretja.
lp
Gašper
Life is too short to dance with an ugly woman
Za 8 celic na 17 ov. motor daj kako Graupner 29 propeler(kovinsko).Šlo bo dalj časa ,hitrejš gotovo in manj se bo grel.
Tist v kompletu K31 je idiotizem na 8 celic in tak motor
Z višanjem napetosti se poveča izkoristek motorja.
Tist v kompletu K31 je idiotizem na 8 celic in tak motor
Z višanjem napetosti se poveča izkoristek motorja.
kolesarjev.info...najbolša stran o vrhunskem kolesarstvu in drugih dobrih zadevah