ECO Manta
Moderatorji: KlemenR, Intruder
ECO Manta
Pozdravljeni!
S ponosom vam predstvaljam mojo najnovejšo pridobitev - Garupner ECO Manta. Gre za plovilo v razredu ECO (torej Start, Standard in Expert) s precej nenavadno obliko:
Za začetek je opremljena za razred Start:
Motor: Jamara Venti 600 HS BB
Micro servo GWS
Sprejemnik Jamara X-4
Baterije: SANYO Ni-Mh 3700 mAh, 7-cell
Regler sem kupil JETI 600 NAVY (60A), vendar ne dela, sploh se ne odzove na karkoli - moram ga reklamirat, tako da za zdaj to delo opravlja JETI JES 030 (30A). Propeler pa msilim, da je 29mm.
Imam tudi Mini ECO-ta, "navutega" z Jamara 480 BB HS in zgleda pravi počasne v primerjavi z Manto. Zaenkrat mi zadostuje, ampak že geldam za močnejšimi motorji.
Upam, da vam je všeč
LP
Gargy
S ponosom vam predstvaljam mojo najnovejšo pridobitev - Garupner ECO Manta. Gre za plovilo v razredu ECO (torej Start, Standard in Expert) s precej nenavadno obliko:
Za začetek je opremljena za razred Start:
Motor: Jamara Venti 600 HS BB
Micro servo GWS
Sprejemnik Jamara X-4
Baterije: SANYO Ni-Mh 3700 mAh, 7-cell
Regler sem kupil JETI 600 NAVY (60A), vendar ne dela, sploh se ne odzove na karkoli - moram ga reklamirat, tako da za zdaj to delo opravlja JETI JES 030 (30A). Propeler pa msilim, da je 29mm.
Imam tudi Mini ECO-ta, "navutega" z Jamara 480 BB HS in zgleda pravi počasne v primerjavi z Manto. Zaenkrat mi zadostuje, ampak že geldam za močnejšimi motorji.
Upam, da vam je všeč
LP
Gargy
LP
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Nekaj novosti - moja Manta je dobila nov motor in nove baterije:
HPI LRP Challenge 17T:
in accu Intellect 4200 mAh, 8 cell:
Motor bi naj pri 7.2V dosegel 31.000 obr/min, torej pri 9.6V še več. Moč motorja je 200W.
Imam pa eno vprašanje: na prejšnje motorju (Jamara Venti 600 HS) in 7 cell accu je bil karbonski probeler 31mm. Graupner priporoča ob močneješem motorju in 8 cell drug propeler, navedena je kataloška, venda rte kataloške niti na Graupnerjevi strani ni za najt. Ali bi moral zmanjšati eliso na 29mm?
LP
Gargy
HPI LRP Challenge 17T:
in accu Intellect 4200 mAh, 8 cell:
Motor bi naj pri 7.2V dosegel 31.000 obr/min, torej pri 9.6V še več. Moč motorja je 200W.
Imam pa eno vprašanje: na prejšnje motorju (Jamara Venti 600 HS) in 7 cell accu je bil karbonski probeler 31mm. Graupner priporoča ob močneješem motorju in 8 cell drug propeler, navedena je kataloška, venda rte kataloške niti na Graupnerjevi strani ni za najt. Ali bi moral zmanjšati eliso na 29mm?
LP
Gargy
LP
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Po dolgem, dolgem času, spet nekaj novega....
ECO Manta je s LRP HPI 17T motorjem letela precej precej dobro (seveda na 8 celic), vendar se je pojavila težava. Krtačke so se tako hudo grele, da so se kontakti razcinili (cin se topi nekeje pri 180 st. C). Po nasvetih sem menjal propeler, ki je sedaj kovinski 29mm, uravnotežen ter spodobno uredil hlajenje.
Pred tem je bilo hlajenje izvedeno s klasično spiralo, sedaj pa je po načinu "piksna" - gumijast obroč z vgrajenimi kanali, tako da voda praktično oblije motor. Prav tako so sedaj hlajene tudi krtačke. Več na spodnjih slikah:
Rezultat:
Motor se greje do nekej 30 st. C, krtačke kakšno stopinjo več. Regulator (JETI Navy 60A, vodno hlajen) skoraj nič, celice pa zmerno tople. Manta je sedaj še hitrejša in kar leti čez manjše valove. Na mirni gladini pa je "metek".
LP
Gargy
ECO Manta je s LRP HPI 17T motorjem letela precej precej dobro (seveda na 8 celic), vendar se je pojavila težava. Krtačke so se tako hudo grele, da so se kontakti razcinili (cin se topi nekeje pri 180 st. C). Po nasvetih sem menjal propeler, ki je sedaj kovinski 29mm, uravnotežen ter spodobno uredil hlajenje.
Pred tem je bilo hlajenje izvedeno s klasično spiralo, sedaj pa je po načinu "piksna" - gumijast obroč z vgrajenimi kanali, tako da voda praktično oblije motor. Prav tako so sedaj hlajene tudi krtačke. Več na spodnjih slikah:
Rezultat:
Motor se greje do nekej 30 st. C, krtačke kakšno stopinjo več. Regulator (JETI Navy 60A, vodno hlajen) skoraj nič, celice pa zmerno tople. Manta je sedaj še hitrejša in kar leti čez manjše valove. Na mirni gladini pa je "metek".
LP
Gargy
LP
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Gargy
35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)