ECO Manta

Debate o ECO colnih.

Moderatorji: KlemenR, Intruder

Odgovori
Uporabniški avatar
Gargy
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 19 Jan 2006, 17:27
Kraj: Maribor (okolica)

ECO Manta

Odgovor Napisal/-a Gargy »

Pozdravljeni!

S ponosom vam predstvaljam mojo najnovejšo pridobitev - Garupner ECO Manta. Gre za plovilo v razredu ECO (torej Start, Standard in Expert) s precej nenavadno obliko:

Slika

Slika

Slika

Za začetek je opremljena za razred Start:

Motor: Jamara Venti 600 HS BB
Micro servo GWS
Sprejemnik Jamara X-4
Baterije: SANYO Ni-Mh 3700 mAh, 7-cell

Regler sem kupil JETI 600 NAVY (60A), vendar ne dela, sploh se ne odzove na karkoli - moram ga reklamirat, tako da za zdaj to delo opravlja JETI JES 030 (30A). Propeler pa msilim, da je 29mm.

Imam tudi Mini ECO-ta, "navutega" z Jamara 480 BB HS in zgleda pravi počasne v primerjavi z Manto. Zaenkrat mi zadostuje, ampak že geldam za močnejšimi motorji.

Upam, da vam je všeč

LP
Gargy
LP
Gargy

35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Uporabniški avatar
VoO
Začetnik
Prispevkov: 18
Pridružen: 27 Jul 2006, 21:35
Kraj: 21
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a VoO »

Kolko dnara tak pride?
Uporabniški avatar
Gargy
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 19 Jan 2006, 17:27
Kraj: Maribor (okolica)

Odgovor Napisal/-a Gargy »

Brez elektronike (torej motor, servo, sprejmnik in regler) je cena 155€.

V kompletu pa je že zmontirana os, propeler, nosilec za motor, krmilo, zajem vode, cevi, hladilna spirala za motor velikosti 600 ter stojalo.

LP
Gargy
LP
Gargy

35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Uporabniški avatar
Gargy
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 19 Jan 2006, 17:27
Kraj: Maribor (okolica)

Odgovor Napisal/-a Gargy »

Nekaj novosti - moja Manta je dobila nov motor in nove baterije:

HPI LRP Challenge 17T:

Slika

in accu Intellect 4200 mAh, 8 cell:

Slika

Motor bi naj pri 7.2V dosegel 31.000 obr/min, torej pri 9.6V še več. Moč motorja je 200W.

Imam pa eno vprašanje: na prejšnje motorju (Jamara Venti 600 HS) in 7 cell accu je bil karbonski probeler 31mm. Graupner priporoča ob močneješem motorju in 8 cell drug propeler, navedena je kataloška, venda rte kataloške niti na Graupnerjevi strani ni za najt. Ali bi moral zmanjšati eliso na 29mm?

LP
Gargy
LP
Gargy

35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Uporabniški avatar
blaž berden
Profesor
Prispevkov: 1510
Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
Kraj: Murska Sobota - Maribor

Odgovor Napisal/-a blaž berden »

:jumpjump: Lep čoln! =D> =D>
Zanima me kje se da dobiti tak motorček (v kateri trgovini)? :-k
LP Blaž :)
Uporabniški avatar
Gargy
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 19 Jan 2006, 17:27
Kraj: Maribor (okolica)

Odgovor Napisal/-a Gargy »

Motorček sem dobil v trgovini Schweighofer, Deutchlandsberg v Avstriji. Maš še kar nekaj drugih precej zmogljivih motočkov.

Cena tega mojega je pa 56€.

LP
gargy
LP
Gargy

35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Uporabniški avatar
FLISK
Tekmovalec
Prispevkov: 232
Pridružen: 19 Nov 2004, 20:18
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a FLISK »

Kje pa si kupil manto?
Modelarstvo je zakon
dlopstp
Razpravljalec
Prispevkov: 133
Pridružen: 03 Feb 2006, 21:12
Kraj: Mežica

Odgovor Napisal/-a dlopstp »

Klemen dlopst

HPI baja 5b
Giles 202 3D
Uporabniški avatar
Hy2
Profesor
Prispevkov: 1057
Pridružen: 18 Nov 2001, 01:00
Kraj: Krasnja 77
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Hy2 »

Na tole bi pasal kovinski prop 29mm graupner in seveda povsem obdelan! 8 celic bo kar raketa :D
kolesarjev.info...najbolša stran o vrhunskem kolesarstvu in drugih dobrih zadevah
Uporabniški avatar
Gargy
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 19 Jan 2006, 17:27
Kraj: Maribor (okolica)

Odgovor Napisal/-a Gargy »

Po dolgem, dolgem času, spet nekaj novega....

ECO Manta je s LRP HPI 17T motorjem letela precej precej dobro (seveda na 8 celic), vendar se je pojavila težava. Krtačke so se tako hudo grele, da so se kontakti razcinili (cin se topi nekeje pri 180 st. C). Po nasvetih sem menjal propeler, ki je sedaj kovinski 29mm, uravnotežen ter spodobno uredil hlajenje.
Pred tem je bilo hlajenje izvedeno s klasično spiralo, sedaj pa je po načinu "piksna" - gumijast obroč z vgrajenimi kanali, tako da voda praktično oblije motor. Prav tako so sedaj hlajene tudi krtačke. Več na spodnjih slikah:

Slika

Slika

Slika

Rezultat:

Motor se greje do nekej 30 st. C, krtačke kakšno stopinjo več. Regulator (JETI Navy 60A, vodno hlajen) skoraj nič, celice pa zmerno tople. Manta je sedaj še hitrejša in kar leti čez manjše valove. Na mirni gladini pa je "metek".

LP
Gargy
LP
Gargy

35 MHz / kanal 66
Maribor z okolico (v zraku in na vodi)
Uporabniški avatar
widmar
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 11 Feb 2007, 11:45
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a widmar »

dobro si zrihtal čoln =D> =D> =D>

prilepi še kakšen posnetek [-o< [-o<
Uporabniški avatar
widmar
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 11 Feb 2007, 11:45
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a widmar »

kaj imaš tisti pack navadnih batarij na boku pritrjenih #-o
Uporabniški avatar
Hy2
Profesor
Prispevkov: 1057
Pridružen: 18 Nov 2001, 01:00
Kraj: Krasnja 77
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Hy2 »

dobr tole =D> ...eliso lahk še obdelaš.Pa sprejemniške je dobr met manjše (50-150mAh Sanyo,Gp,....) :P
kolesarjev.info...najbolša stran o vrhunskem kolesarstvu in drugih dobrih zadevah
DEICIDE
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 28 Mar 2008, 15:11
Kraj: velenje

Odgovor Napisal/-a DEICIDE »

tudi jaz imam probleme z kontrolnikom (jes 600 navy- je nov) priklopim ga in vse vendar ne dela ne motor ne servo......kako si rešil ta problem?????
Odgovori

Vrni se na ECO