Stran 2 od 2

Re: Sbach 342 phoenix

Objavljeno: 13 Maj 2014, 18:46
Napisal/-a mircy
Ker mi nitro motor ne diši več sem se po dolgem premisleku odločil letalo predelati na elektro pogon in sicer motor turnigy sk3 5055 430kv in regulator red brick 100A in pa 6S baterija. Zdej me samo še muči kakšen propeler naj uporabim? Za elektro predelavo ni bilo nobenih težav saj je v kitu letala prišel tudi nosilec za elektro motor.

Re: Sbach 342 phoenix

Objavljeno: 16 Maj 2014, 07:16
Napisal/-a NoD
Pozdravljen!
Motor ima dovolj moči, da lahko vrti propelerje velikosti 17 in 18 col na 6S. Vrjetno si omejen z razdaljo od osi do tla, kar sicer lahko rešiš tudi s povečanjem premera koles.
Po podatkih ima motor pri elisi 14x7E porabo toka 41A, vleka okoli 3100g. Poizkusi z elisami 14x8 ali 14x10 oziroma 15x6 ali 15x8. Večji premer boljša vertikala, večji korak večja hitrost.
LP

Re: Sbach 342 phoenix

Objavljeno: 18 Maj 2014, 07:13
Napisal/-a mircy
NoD napisal/-a:Pozdravljen!
Motor ima dovolj moči, da lahko vrti propelerje velikosti 17 in 18 col na 6S. Vrjetno si omejen z razdaljo od osi do tla, kar sicer lahko rešiš tudi s povečanjem premera koles.
Po podatkih ima motor pri elisi 14x7E porabo toka 41A, vleka okoli 3100g. Poizkusi z elisami 14x8 ali 14x10 oziroma 15x6 ali 15x8. Večji premer boljša vertikala, večji korak večja hitrost.
LP
Ja res sem omejen z razdaljo do tal zato bom za začetek uporabil 15 colski propeler.

Re: Sbach 342 phoenix

Objavljeno: 18 Maj 2014, 11:04
Napisal/-a AlesZ
Po podatkih ima motor pri elisi 14x7E porabo toka 41A
Motor druge znamke enakih mer in vrtljajev....elisa 15x8 cca 40A 4,2 kg

Re: Sbach 342 phoenix

Objavljeno: 18 Maj 2014, 11:31
Napisal/-a mircy
AlesZ napisal/-a:
Po podatkih ima motor pri elisi 14x7E porabo toka 41A
Motor druge znamke enakih mer in vrtljajev....elisa 15x8 cca 40A 4,2 kg
Kar bi zadoščalo za moj model saj bo teža modela z baterijami cca 3200g

Re: Sbach 342 phoenix

Objavljeno: 05 Jun 2014, 19:08
Napisal/-a lukasmuka
za tak model je to skoraj na spodnji meji za moč