ULTIMATE!!!
ULTIMATE!!!
Lp.
Včeraj sem kupil omenjeno letalo. Gre za 153 cm, razpona in teže praznega letala 4 kg. Stvar je zelo preprosta koliko močan motor naj dam gor. Omenim naj še to da je model zelo lepo in močno narejen.Rad pa bi da letalo TRGA. Torej da se ne bo vleklo po zraku.
Hvala lepa.
Lp,KLemen
Včeraj sem kupil omenjeno letalo. Gre za 153 cm, razpona in teže praznega letala 4 kg. Stvar je zelo preprosta koliko močan motor naj dam gor. Omenim naj še to da je model zelo lepo in močno narejen.Rad pa bi da letalo TRGA. Torej da se ne bo vleklo po zraku.
Hvala lepa.
Lp,KLemen
- Priponke
-
- IMG_0138.JPG (76.21 KiB) Pogledano 8457 krat
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Zaradi aerodinamike!
"Podtlačna" turbolenca spodnjega krila ni ujeta v kanal med gornjim in spodnjim krilom. Pri starejših dvokrilcih z kriloma enim nad drugim, sta se podtlačni zračni tok spodnjega in nadtlačni zračni tok gornjega krila lepo povezala in ustvarila izdaten zračni upor, ki je zadrževal in destabiliziral letalo.
lp
Sašo
"Podtlačna" turbolenca spodnjega krila ni ujeta v kanal med gornjim in spodnjim krilom. Pri starejših dvokrilcih z kriloma enim nad drugim, sta se podtlačni zračni tok spodnjega in nadtlačni zračni tok gornjega krila lepo povezala in ustvarila izdaten zračni upor, ki je zadrževal in destabiliziral letalo.
lp
Sašo
Sedaj ko sem spoznal kako dela mitopur 45, bom pante lepil samo še s tempeugeot1 napisal/-a:Lp.
Torej z katerim lepilom naj zalepim pante? Do sedaj sem uporabljal sekundno lepilo pa je blo ok. Katera lepila pa za to uporabljate drugi.
LP,KLemen
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Z zamik kril posledično vpliva na medsebojne vpadne kote kril in od tod na stabilnost, oziroma na akrobatske sposobnosti modela (predvsem na snap figure). Če te zanima kaj več, lahko nadaljujem čez vikend, ko bom imel več časa (če ne bom na mitingu v Škofji Loki). Pravkar sem prišel s poti in jutri nadaljujem.peugeot1 napisal/-a: Približno 33%!!! Zakaj pa sprašuješ???
Mipo
UUUUU lepo tole.
No pa še današnji krvav davek , ki se je zgodil v Crngrobu . Letim z hariccanom , ga gonim vse povprek in nato ko je bilo treba pristati sem se optično zmoti l in zapeljav drevo. Mislil sem da sem že čez grmovje pa sem se zmotil. Zanimivo pa je to ker mi je odbilo nosilec motorja, ampak ne iz požarne stene ampak ga je razklalo na pol. Ponavadi je to ostalo celo. Model se bo lahko popravil.
OPOZORILO: Pazite pri pristajanju, da se še drugim ne zgodi kaj takega.
Drugače je pa steza, ki je travnata zelo lepo urejena in dobra.
LP,Klemen
No pa še današnji krvav davek , ki se je zgodil v Crngrobu . Letim z hariccanom , ga gonim vse povprek in nato ko je bilo treba pristati sem se optično zmoti l in zapeljav drevo. Mislil sem da sem že čez grmovje pa sem se zmotil. Zanimivo pa je to ker mi je odbilo nosilec motorja, ampak ne iz požarne stene ampak ga je razklalo na pol. Ponavadi je to ostalo celo. Model se bo lahko popravil.
OPOZORILO: Pazite pri pristajanju, da se še drugim ne zgodi kaj takega.
Drugače je pa steza, ki je travnata zelo lepo urejena in dobra.
LP,Klemen
Zadnjič spremenil peugeot1, dne 22 Jul 2005, 17:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Koleno za izpuh je narejeno, in motor vsaj doma še nenastavljen dela zelo dobro. Upam da bo tudi potem pri letenju.
lp
Naj gre vse u p.m.. Takole je blo . Grem zjutraj letet in zlomim prop . Ker nisem imel nobenega več grem do kolega ki mi ga je posodil . Greva v crngrob in nastaviva motor. Dela v vseh položajih tudi navpično . Nato poletim . Po nekaj metrih leta začne motor kašljati . Ga zapiram in odpiram pa nič . No in tako je vse skupaj padlo na tla. Imam pa srečo saj sem odbil podvozje in samo malo folije . Vse ostalo je ok. P*****ti metanolarji . Model bom danes začel popravljati no saj ni vse skupaj nič. Jezi me pa ko hudič . Delaš cev teden ker je miting- ki je kasneje odpovedan , nato pa še tole. Še dobro da mam dobre živce..
LP,Klemen
lp
Naj gre vse u p.m.. Takole je blo . Grem zjutraj letet in zlomim prop . Ker nisem imel nobenega več grem do kolega ki mi ga je posodil . Greva v crngrob in nastaviva motor. Dela v vseh položajih tudi navpično . Nato poletim . Po nekaj metrih leta začne motor kašljati . Ga zapiram in odpiram pa nič . No in tako je vse skupaj padlo na tla. Imam pa srečo saj sem odbil podvozje in samo malo folije . Vse ostalo je ok. P*****ti metanolarji . Model bom danes začel popravljati no saj ni vse skupaj nič. Jezi me pa ko hudič . Delaš cev teden ker je miting- ki je kasneje odpovedan , nato pa še tole. Še dobro da mam dobre živce..
LP,Klemen
Zadnjič spremenil peugeot1, dne 06 Jun 2005, 13:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
To je bil patent g. Pittsa in je bil uporabljen na istoimenskih letalih, pravi pa približno takole: zgornje krilo je nameščeno pred spodnjim, ki ima prijemališče vzgona za težiščem letala. Ko pride do prevlečenja letala, se najprej prevleče krilo, ki je v smeri leta bolj spredaj (zgornje), krilo, ki pa je za težiščem in bolj zadaj nameščeno (spodnje), pa še ni prevlečeno. Ker je prijemališče vzgona za težiščem, se ustvari iz nasprotno delujočih sil (teža - vzgon) in razdalje med težiščem in prijemališčem vzgona moment, ki takrat omogoči, da letalo ne pade takoj v sveder, ampak se nos letala najprej povesi proti tlom in letalo tako lahko spet samodejno nabere hitrost (seveda če ga potem še dodatno ne prevlečemo). Zadeva deluje na trebuhu, kot tudi na hrbtu letala. Skratka, krilo, ki je bolj zadaj, in kjer je prijemališče vzgona za težiščem, rešuje letalo pred nenadnim (nenamernim) padanjem v sveder, če so hitrosti letala nizke in vpadni koti kril preveliki.miskolin napisal/-a:Zakaj ima Ultimat, in pa se nekateri dvokrilci, zgornje krilo bolj naprej kot spodnje. Ce kdo kaj ve od tega povedat bi prosil.
Ce se moderatorju zdi, da tema ne spada sem jo lahko z veseljem premakne na pravo mesto.
Ja, brez tega bi bili akro dvokrilci ala Pitts še bolj za.....ni za letet Stvar v praksi tako tudi deluje, sem probal na mojem modelu. Zaradi tega so ti dvokrilci zelo stabilni po višini. Je pa problem, če človek takrat doda malo smernega.......namreč toliko, kot je Pitts stabilen po višini, je občutljiv po smeri (in tudi nagibu) zaradi kratkega trupa, takrat pa gre zadeva hitro v sveder......
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Lp.
Danes je šel Ultimat, drugič v zrak. Prvič se ni končalo dobro saj je v zraku odpovedal motor in je padlo na tla. Nekaj škode je bilo a ne veliko.
Danes pa ponovno grem letet, pa ga nikakor nisem mogel umirit . Sicer se lepo vleče po zraku kaže pa se preslaboten motor, ki je sicer mvvs 25. Ni mi dalo miru zakaj se vsa moč motorja ki je bila na tleh kar velika, nekako hitro izgubi. Pridem domov, prej sem uspešno spravil model na tla, ter ga bam na vago. Najprej sem mislil da narobe kaže, vendar je kazala čisto točno: z praznim tankom CELIH 7.5 kg. Kar pomeni 8kg povno opremljen za let. . Vendar ni panike. Toliko časa ga bom rihtal da bo letel!!!!! Res se kaže da je pretežek. Spet pa sem naredil napako ki je ne bom nikoli več. Z parimi sem se pogovarjal, (so tukaj na forumu), o motorizaciji, ki so mi svetovali naj dam gor močnejši motor a ga nisem. Tako da niti pomisliti ne morem o kakem 3D letenju.
Po drugi strani je pa tako. Model bo letel OZ. je že letel čaprav slabo, večinoma zato ker še ni natriman.Leti počasi, nobene panike, ko pa ga še umirim, bo pa že kar zanimiv za letet, čeprav nikdar ne bo služil prvotnemu namenu. Iz tega lahko potegnem več dobrih stvari, ki jih bom uporabil v naslednjem modelu. To bo najprej 140cm Ultimate nato pa še 196cm mrcina !
Lp,Klemen
Danes je šel Ultimat, drugič v zrak. Prvič se ni končalo dobro saj je v zraku odpovedal motor in je padlo na tla. Nekaj škode je bilo a ne veliko.
Danes pa ponovno grem letet, pa ga nikakor nisem mogel umirit . Sicer se lepo vleče po zraku kaže pa se preslaboten motor, ki je sicer mvvs 25. Ni mi dalo miru zakaj se vsa moč motorja ki je bila na tleh kar velika, nekako hitro izgubi. Pridem domov, prej sem uspešno spravil model na tla, ter ga bam na vago. Najprej sem mislil da narobe kaže, vendar je kazala čisto točno: z praznim tankom CELIH 7.5 kg. Kar pomeni 8kg povno opremljen za let. . Vendar ni panike. Toliko časa ga bom rihtal da bo letel!!!!! Res se kaže da je pretežek. Spet pa sem naredil napako ki je ne bom nikoli več. Z parimi sem se pogovarjal, (so tukaj na forumu), o motorizaciji, ki so mi svetovali naj dam gor močnejši motor a ga nisem. Tako da niti pomisliti ne morem o kakem 3D letenju.
Po drugi strani je pa tako. Model bo letel OZ. je že letel čaprav slabo, večinoma zato ker še ni natriman.Leti počasi, nobene panike, ko pa ga še umirim, bo pa že kar zanimiv za letet, čeprav nikdar ne bo služil prvotnemu namenu. Iz tega lahko potegnem več dobrih stvari, ki jih bom uporabil v naslednjem modelu. To bo najprej 140cm Ultimate nato pa še 196cm mrcina !
Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!