ULTIMATE!!!

Modeli športnih in akrobatskih letal
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

ULTIMATE!!!

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp.
Včeraj sem kupil omenjeno letalo. Gre za 153 cm, razpona in teže praznega letala 4 kg. Stvar je zelo preprosta koliko močan motor naj dam gor. Omenim naj še to da je model zelo lepo in močno narejen.Rad pa bi da letalo TRGA. Torej da se ne bo vleklo po zraku.


Hvala lepa.

Lp,KLemen
Priponke
IMG_0138.JPG
IMG_0138.JPG (76.21 KiB) Pogledano 8456 krat
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

35 do 50 bencinarja 8)
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

=D> =D> =D> Pol sem se pa že odločil. ZDZ 40. =D> :wink:
Hvala.



LP,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp.
Torej z katerim lepilom naj zalepim pante? Do sedaj sem uporabljal sekundno lepilo pa je blo ok. Katera lepila pa za to uporabljate drugi.


LP,KLemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 24 Jan 2018, 23:12, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 24 Jan 2018, 23:13, skupaj popravljeno 1 krat.
raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5182
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Odgovor Napisal/-a raktivec »

Zaradi aerodinamike!

"Podtlačna" turbolenca spodnjega krila ni ujeta v kanal med gornjim in spodnjim krilom. Pri starejših dvokrilcih z kriloma enim nad drugim, sta se podtlačni zračni tok spodnjega in nadtlačni zračni tok gornjega krila lepo povezala in ustvarila izdaten zračni upor, ki je zadrževal in destabiliziral letalo.


lp
Sašo
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 24 Jan 2018, 23:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

miskolin napisal/-a:Zakaj ima Ultimat, in pa se nekateri dvokrilci, zgornje krilo bolj naprej kot spodnje.
Peugeot1,

Koliko (% globine krila) pa znaša zamik gornjega krila proti spodnjem pri tvojem modelu?

Mipo
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp. Ja bom zmeril jutri. Zakaj pa sprašuješ ali ima to kake posebne značilnosti za sam let?
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane »

peugeot1 napisal/-a:Lp.
Torej z katerim lepilom naj zalepim pante? Do sedaj sem uporabljal sekundno lepilo pa je blo ok. Katera lepila pa za to uporabljate drugi.


LP,KLemen
Sedaj ko sem spoznal kako dela mitopur 45, bom pante lepil samo še s tem :D
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Mipo napisal/-a:
miskolin napisal/-a:Zakaj ima Ultimat, in pa se nekateri dvokrilci, zgornje krilo bolj naprej kot spodnje.
Peugeot1,

Koliko (% globine krila) pa znaša zamik gornjega krila proti spodnjem pri tvojem modelu?

Mipo

Približno 33%!!! Zakaj pa sprašuješ???
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 3309
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo »

peugeot1 napisal/-a: Približno 33%!!! Zakaj pa sprašuješ???
Z zamik kril posledično vpliva na medsebojne vpadne kote kril in od tod na stabilnost, oziroma na akrobatske sposobnosti modela (predvsem na snap figure). Če te zanima kaj več, lahko nadaljujem čez vikend, ko bom imel več časa (če ne bom na mitingu v Škofji Loki). Pravkar sem prišel s poti in jutri nadaljujem.

Mipo
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp. Ni panike saj se bomo potem srečali v nedeljo. In kako bo to pri mojem modelu ali je dobro ali ne???

LP,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
fullspeed
Tekmovalec
Prispevkov: 367
Pridružen: 04 Nov 2003, 12:59
Kraj: in de midl of nouver
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a fullspeed »

Lahko si boš ogledal tudi mojega ultimata od blizu če bo ostal cel iz Krškega :)

he he :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Ja fulspeed tvoja žival me pa že neki časa matra. Z veseljem.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 24 Jan 2018, 23:14, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Saj si videl danes :^o :^o :^o ???

MOčno upam saj imam še čisto malo dela. Ju3 pride gor resonanca pa motor naštelat težišče zrihtat. Pol je pa to to. Tako da upam da bom če ne bo v trskah???
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 24 Jan 2018, 23:14, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2733
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin »

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 24 Jan 2018, 23:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

UUUUU lepo tole. :o :o :o

No pa še današnji krvav davek :cry: :cry: :cry: , ki se je zgodil v Crngrobu :-? . Letim z hariccanom =P~ , ga gonim vse povprek in nato ko je bilo treba pristati sem se optično zmoti :oops: l in zapeljav drevo. :-? :( :evil: :evil: :evil: Mislil sem da sem že čez grmovje pa sem se zmotil. :oops: :oops: Zanimivo pa je to ker mi je odbilo nosilec motorja, ampak ne iz požarne stene ampak ga je razklalo na pol. Ponavadi je to ostalo celo. Model se bo lahko popravil. :) :) :)

OPOZORILO: Pazite pri pristajanju, da se še drugim ne zgodi kaj takega.
Drugače je pa steza, ki je travnata :jumpjump: :jumpjump: :jumpjump:zelo lepo urejena in dobra.


LP,Klemen
Zadnjič spremenil peugeot1, dne 22 Jul 2005, 17:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Koleno za izpuh je narejeno, in motor vsaj doma še nenastavljen dela zelo dobro. =D> =D> =D> Upam da bo tudi potem pri letenju.


lp

Naj gre vse u p.m.. :evil: :evil: :evil: Takole je blo :-? . Grem zjutraj letet =D> in zlomim prop :^o . Ker nisem imel nobenega več :^o grem do kolega ki mi ga je posodil =P~ . Greva v crngrob in nastaviva motor. Dela v vseh položajih tudi navpično 8) . Nato poletim :wink: . Po nekaj metrih leta začne motor kašljati :evil: :evil: :evil: . Ga zapiram in odpiram pa nič #-o . No in tako je vse skupaj padlo na tla. :cry: :cry: :cry: Imam pa srečo saj sem odbil podvozje in samo malo folije :roll: :roll: :roll: . Vse ostalo je ok. :D P*****ti metanolarji #-o #-o . Model bom danes začel popravljati 8) no saj ni vse skupaj nič. Jezi me pa ko hudič #-o . Delaš cev teden ker je miting- ki je kasneje odpovedan :roll: , nato pa še tole. Še dobro da mam dobre živce..


LP,Klemen
Zadnjič spremenil peugeot1, dne 06 Jun 2005, 13:48, skupaj popravljeno 1 krat.
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

da ne bo vse rdeče, evo še enega modrega..iz Litije =D>
Priponke
IMG_0401.jpg
IMG_0401.jpg (76.31 KiB) Pogledano 5346 krat
Uporabniški avatar
bruhpilot
Profesor
Prispevkov: 1431
Pridružen: 14 Dec 2004, 17:38
Kraj: blizu Šentilja

Odgovor Napisal/-a bruhpilot »

miskolin napisal/-a:Zakaj ima Ultimat, in pa se nekateri dvokrilci, zgornje krilo bolj naprej kot spodnje. Ce kdo kaj ve od tega povedat bi prosil.

Ce se moderatorju zdi, da tema ne spada sem jo lahko z veseljem premakne na pravo mesto. 8)
To je bil patent g. Pittsa in je bil uporabljen na istoimenskih letalih, pravi pa približno takole: zgornje krilo je nameščeno pred spodnjim, ki ima prijemališče vzgona za težiščem letala. Ko pride do prevlečenja letala, se najprej prevleče krilo, ki je v smeri leta bolj spredaj (zgornje), krilo, ki pa je za težiščem in bolj zadaj nameščeno (spodnje), pa še ni prevlečeno. Ker je prijemališče vzgona za težiščem, se ustvari iz nasprotno delujočih sil (teža - vzgon) in razdalje med težiščem in prijemališčem vzgona moment, ki takrat omogoči, da letalo ne pade takoj v sveder, ampak se nos letala najprej povesi proti tlom in letalo tako lahko spet samodejno nabere hitrost (seveda če ga potem še dodatno ne prevlečemo). Zadeva deluje na trebuhu, kot tudi na hrbtu letala. Skratka, krilo, ki je bolj zadaj, in kjer je prijemališče vzgona za težiščem, rešuje letalo pred nenadnim (nenamernim) padanjem v sveder, če so hitrosti letala nizke in vpadni koti kril preveliki.
Ja, brez tega bi bili akro dvokrilci ala Pitts še bolj za.....ni za letet 8) Stvar v praksi tako tudi deluje, sem probal na mojem modelu. Zaradi tega so ti dvokrilci zelo stabilni po višini. Je pa problem, če človek takrat doda malo smernega.......namreč toliko, kot je Pitts stabilen po višini, je občutljiv po smeri (in tudi nagibu) zaradi kratkega trupa, takrat pa gre zadeva hitro v sveder...... :o :o
lp Aleš
Jet fan, acro fan, scale fan, heli fan, glider fan
GSM 031 387 358
Uporabniški avatar
peugeot1
Freak
Prispevkov: 924
Pridružen: 16 Nov 2004, 18:05
Kraj: Selca

Odgovor Napisal/-a peugeot1 »

Lp.

Danes je šel Ultimat, drugič v zrak. Prvič se ni končalo dobro saj je v zraku odpovedal motor in je padlo na tla. Nekaj škode je bilo a ne veliko.
Danes pa ponovno grem letet, pa ga nikakor nisem mogel umirit :roll: . Sicer se lepo vleče po zraku kaže pa se preslaboten motor, ki je sicer mvvs 25. Ni mi dalo miru zakaj se vsa moč motorja ki je bila na tleh kar velika, nekako hitro izgubi. Pridem domov, prej sem uspešno spravil model na tla, ter ga bam na vago. :oops: :oops: :oops: :roll: :roll: :roll: Najprej sem mislil da narobe kaže, vendar je kazala čisto točno: z praznim tankom CELIH 7.5 kg. Kar pomeni 8kg povno opremljen za let. :^o :^o :^o . Vendar ni panike. Toliko časa ga bom rihtal da bo letel!!!!! Res se kaže da je pretežek. Spet pa sem naredil napako ki je ne bom nikoli več. Z parimi sem se pogovarjal, (so tukaj na forumu), o motorizaciji, ki so mi svetovali naj dam gor močnejši motor a ga nisem. Tako da niti pomisliti ne morem o kakem 3D letenju. :cry: :cry: :cry:

Po drugi strani je pa tako. Model bo letel OZ. je že letel čaprav slabo, večinoma zato ker še ni natriman.Leti počasi, nobene panike, ko pa ga še umirim, bo pa že kar zanimiv za letet, čeprav nikdar ne bo služil prvotnemu namenu. Iz tega lahko potegnem več dobrih stvari, ki jih bom uporabil v naslednjem modelu. To bo najprej 140cm Ultimate nato pa še 196cm mrcina =D> =D> =D> !



Lp,Klemen
Ljubezen: ime ji je letenje!!!
Odgovori

Vrni se na Športna in akrobatska letala