MALI AKROBATSKI MODEL- TIM 7, marec 2005
Ze ko sem gledal nacrt, se mi je zdelo vse prevec krhko za 2,5 ccm motor.
V prednji del (prostor za rezervoar in komande) sem zalepil diagonalne smrekove letvice in na dno 2 mm Avio V.P.. Vse letvice trupa sem zamenjal s smreko in namesto 3x3 dal 3x5 mm.
Tudi zadnji del pod repom sem ojacal z 1,5 mm Avio V.P. ves prvi konec sem premazal z epoxi smolo.
Upam da bo izdrzal moje pristanke.
Lp
Tomaz
V prednji del (prostor za rezervoar in komande) sem zalepil diagonalne smrekove letvice in na dno 2 mm Avio V.P.. Vse letvice trupa sem zamenjal s smreko in namesto 3x3 dal 3x5 mm.
Tudi zadnji del pod repom sem ojacal z 1,5 mm Avio V.P. ves prvi konec sem premazal z epoxi smolo.
Upam da bo izdrzal moje pristanke.
Lp
Tomaz
- Priponke
-
- Spredaj.jpg (32.75 KiB) Pogledano 7598 krat
Me veseli, da si lahko prilepil slike!
Komaj čakam na nadaljevanje.
Sedaj mi je jasno, model je le rahlo večji od originala. Jaz sem se bal da si originalno velikost (razpetina 80cm) povečal s faktorjem 1,7...kar bi bilo seveda veliko preveč za 2,5 ccm.
Z 90 cm razpetine bo pa 2,5 ccm ravno prav! Tako kot si rekel: "Mala zver"
Poskrbi za dobro pritrditev krila na trup !!!
LP Mitja
Komaj čakam na nadaljevanje.
Sedaj mi je jasno, model je le rahlo večji od originala. Jaz sem se bal da si originalno velikost (razpetina 80cm) povečal s faktorjem 1,7...kar bi bilo seveda veliko preveč za 2,5 ccm.
Z 90 cm razpetine bo pa 2,5 ccm ravno prav! Tako kot si rekel: "Mala zver"
Poskrbi za dobro pritrditev krila na trup !!!
LP Mitja
Nic groznega!
Sam sem na osnovo 3 mm V.P. prilepil balso (5mm) naredil izrez za matico, jo zelapil in prekril z 1,5 mm V.P.
Upam, da bo drzalo
Ponavadi pri pikiranju model izkoplje veliko luknjo v tleh (vsaj pri meni)
Po nacrtu ni nic kota motorja ne po vertikali ne po horizontali?
Ali je potrebno podloziti kaj nosilec motorja.
Lp
TOmaz
Sam sem na osnovo 3 mm V.P. prilepil balso (5mm) naredil izrez za matico, jo zelapil in prekril z 1,5 mm V.P.
Upam, da bo drzalo
Ponavadi pri pikiranju model izkoplje veliko luknjo v tleh (vsaj pri meni)
Po nacrtu ni nic kota motorja ne po vertikali ne po horizontali?
Ali je potrebno podloziti kaj nosilec motorja.
Lp
TOmaz
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Bo držalo!!!Kladu napisal/-a:Nic groznega!
Sam sem na osnovo 3 mm V.P. prilepil balso (5mm) naredil izrez za matico, jo zelapil in prekril z 1,5 mm V.P.
Upam, da bo drzalo ..................
.................
............
Po nacrtu ni nic kota motorja ne po vertikali ne po horizontali?
Ali je potrebno podloziti kaj nosilec motorja.
Lp
TOmaz
Kot motorja je navzdol, po smeri pa nič.
Mislim da sem skotiral koliko je navzdol. Na načrtu je prednje rebro postavljeno pod kotom navzdol (preveri s trikotnikom), tako da ni potrebno podlaganje motorja po višini, če si delal natako po načrtu. Sicer pa ni problem po prvih poizkusnih letih dodelati kot motorja s podlaganjem nosilca motorja.
Ko pridem domov, bom preveril načrt in javil koliko stopinj je zasuka od osi modela.
LP Mitja
Naredil sem izsek dela načrta kjer je narisana postavitev motorja na modelu. Risba prikazujer popgled od strani.
Kotirano je od 0 do -2° navzdol. To je bilo mišljeno za motor od 0,8 do 1,75 ccm. Močnejši ko je motor, več je potrebno odklona.
LP Mitja
P.S.: dobil sem velike slike Hvala!
(popeglaj še malo višinski stabilizator. Če ti ga napihuje, ga prebodi z buciko!)
Kotirano je od 0 do -2° navzdol. To je bilo mišljeno za motor od 0,8 do 1,75 ccm. Močnejši ko je motor, več je potrebno odklona.
LP Mitja
P.S.: dobil sem velike slike Hvala!
(popeglaj še malo višinski stabilizator. Če ti ga napihuje, ga prebodi z buciko!)
- Priponke
-
- kot motorja.jpg (42 KiB) Pogledano 7008 krat
Hvala!
V delu je že naslednji model, pa sem načrt nekam pospravil Bom preveril, ali sem upošteval kot.
Ko bo model izgotovljen, pa se pojavin z novimi slikamo pred .......
KJE STE PA OSTALI POGUMNEŽI S TEM MODELOM????
MALO STE Ali pa se ne upate pojaviti.
Kaj ni škoda da svoje izkušnje in modifikacije skrivate za sebe. Navajen sem, da pri vsakem modelu nekaj prilagodim moji logiki oz. iskušnjam.
Kaj pa vi Ne skrivajte svojih idej.
Se tipkamo
Tomaž
V delu je že naslednji model, pa sem načrt nekam pospravil Bom preveril, ali sem upošteval kot.
Ko bo model izgotovljen, pa se pojavin z novimi slikamo pred .......
KJE STE PA OSTALI POGUMNEŽI S TEM MODELOM????
MALO STE Ali pa se ne upate pojaviti.
Kaj ni škoda da svoje izkušnje in modifikacije skrivate za sebe. Navajen sem, da pri vsakem modelu nekaj prilagodim moji logiki oz. iskušnjam.
Kaj pa vi Ne skrivajte svojih idej.
Se tipkamo
Tomaž
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Za te stvari je dober tudi star CD, ker je lahek in polikarbonat je zelo žilav material. Samo obdelava je težja kot pri VP. Najboljši so tisti, ki jih dajo na dnu "tortice" in so brez metalizacije, saj jo je sicer kar težko dobit dol.Ultralajt napisal/-a:Moje matice so skrite pod eno plastjo vezane plošče v kateri je samo luknja za vijak, tako da matico ne more potegniti skozi.
LP Mitja
Zadnjič spremenil MarE69, dne 17 Maj 2005, 07:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Hvala za idejo o uporabi polikarbonata!
Kladu, opazil sem, da je na tvojem smernem krmili plastična ročica (vzvod) privijačena na krmilo, tako, da ni ravno v osi pregiba. Ali se ti ne zdi, da bo sedaj imelo krmilo v eno stran drugačen oklon kakor v drugo?
Običajno se naredi tako, da je vpetje bovdna na ročici poravnano z linijo pregiba (panta)
LP Mitja
Kladu, opazil sem, da je na tvojem smernem krmili plastična ročica (vzvod) privijačena na krmilo, tako, da ni ravno v osi pregiba. Ali se ti ne zdi, da bo sedaj imelo krmilo v eno stran drugačen oklon kakor v drugo?
Običajno se naredi tako, da je vpetje bovdna na ročici poravnano z linijo pregiba (panta)
LP Mitja
- Priponke
-
- montaĹľa roÄŤke krmila.jpg (7.68 KiB) Pogledano 6960 krat
Pozdrav vsem skupaj!Ultralajt napisal/-a:Trick, ne se sekirat.
Če boš naletel na kake težave pri gradnji se obrni name na ZS ali pa na mail [email protected]. Če pa hočeš, ti bom pomagal tudi model spraviti v zrak!
Kladu
Všeč mi je da si se odločil narediti model nekoliko drugače. Tudi sam vedno rad naredim kako stvar po svoje. Tako dodaš modelu še nekaj lastnega..tvojega.
Zanimiva varianta, da za kapotažo vrzameš kar komercialni izdelek!
Pri kabini pa ti priporočam, da pogledaš še enkrat članek iz Tima kako se kuha kabina. Vedeti pa moraš, da nikakor po tem postopku ne moreš narediti tako močno zaobljene (ali bolje globoke) kabine kakor pri vakumiranju. Ampak za silo se da narediti tako.
Če boš imel velike težave s kabino, opusti to prozorno varianto, pa si raje oblikuj kabino iz stirodurja, ki ga nao oblečeš v kako temnomodro modelarsko folijo. Znotraj pa kabino malo izdolbi, da bo prostora za servomotor na krilu)
Če ti vrela voda ne potegne dovolj plasike po kalupu, daj tam kjer je odstopanje, popihaj z fenom za odžiganje barve, vendar zelo previdno in nahitro, da se ti ne bo začel spodaj taliti stiropor. Vedno delaj nekoliko večjo kabino kakor pa jo zares potrebuješ, da imaš potem dovolj materiala za odrezati stran medtem ko prilagajaš kabino na model.
Boš pač moral narediti nekaj poizkusov...in popiti še kako liter pa pol kokakolo
Prav zanima me kako se bo obnesel model na 2,5 ccm! KOliko si povečal model?
Za klubskaga kolega sem ta načrt povečal za 50% ker ga hoče imeti za motor 4,5ccm. Tako je razpetina narastla na 1,2m. Vendar modela še ni začel delati. Morda bomo o tem modelu še kaj pisali na forumu.
LP vsem! Mitja
Kot prvo model leti prekrasno lepo seveda,če ga vozi iskušen pilot saj je ta škrat kar prcej živahen v zraku tako menim,da za začetnika res ni kar sem tudi sam .
Ja Mitja načrt je že sestavljen in v nabavo materjala se že odpravljam,tako,da bo v solidno kratkem času pri tebi zazvonil telefon saj veš s tistim znanim;ej kaj pa zdaj???
Na forumu pa se bo pisalo ,ko bo kaj bolj konkretnega tudi za videti.....
LP.Aleš
Končno!!!!
Model je gotov, kabina je nastala iz poškodovane kabine MISS AKRO z dodatnimi ojačitvami. Model je uspešno prestal testni polet, ki ga je opravil preizkusni pilot Tadej.
Res odličen model z dobrimi letalnimi lastnostmi.
Jaz bom pa počasi zbral pogum in poletel z njim.
Kaputaža je ostala doma, zaradi preventive pred pristanki v travi.
Mnogo zabave vsem, ki so se lotili tega modela.
Pa slike gor da vidimo izdelke
Tomaž
Model je gotov, kabina je nastala iz poškodovane kabine MISS AKRO z dodatnimi ojačitvami. Model je uspešno prestal testni polet, ki ga je opravil preizkusni pilot Tadej.
Res odličen model z dobrimi letalnimi lastnostmi.
Jaz bom pa počasi zbral pogum in poletel z njim.
Kaputaža je ostala doma, zaradi preventive pred pristanki v travi.
Mnogo zabave vsem, ki so se lotili tega modela.
Pa slike gor da vidimo izdelke
Tomaž
- Priponke
-
- Pred vzletom.jpg (55.13 KiB) Pogledano 6111 krat
-
- Pred vzletom.jpg (55.13 KiB) Pogledano 6111 krat
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
@ Ultralajt
Zanima me kakšen profil si uporabil?MH32? In to za to, ker bi tale model naredil za na hrib. Namesto motorja bi bla baterija, komande pa višina/nagib. Ker če gre na hribu gor pol ni panike leti res vse.
Ali je načrt " dobavljiv" samo preko TIM-a? Ali ga je mogoče dobit po kakšnem e-mailu?
Hvala za info.
Zanima me kakšen profil si uporabil?MH32? In to za to, ker bi tale model naredil za na hrib. Namesto motorja bi bla baterija, komande pa višina/nagib. Ker če gre na hribu gor pol ni panike leti res vse.
Ali je načrt " dobavljiv" samo preko TIM-a? Ali ga je mogoče dobit po kakšnem e-mailu?
Hvala za info.
S5-DSM
Profil je Ritz 3-10-13
če model leti hitro, zelo lepo planira.
Ko sem imel na modelu še tamali motor (COX 0,8ccm) sem enkrat potem ko je zmanjkalo goriva, kar jadral na pobočniku, vmes pa celo ulovil en steber. A to se je zgodilo le enkrat...model je le "motornjak" in mu ni bil namen jadranje.
LP Mitja
če model leti hitro, zelo lepo planira.
Ko sem imel na modelu še tamali motor (COX 0,8ccm) sem enkrat potem ko je zmanjkalo goriva, kar jadral na pobočniku, vmes pa celo ulovil en steber. A to se je zgodilo le enkrat...model je le "motornjak" in mu ni bil namen jadranje.
LP Mitja
Motor sem kupil v Mladem tehniku na Starem trgu v Ljubljani!anzi napisal/-a:ke si ti kupu ta mali motor 0,8?
Je pa prav da povem, da je bilo to davnega 1973 leta
Najnovejšega pa mi je podaril kolega in je brez rezervoarčka, star pa je kake 3 ali 4 leta.
Vendar pa gre model sedaj z Enyo 1,5 ccm veliko bolje kot pa s COXom...skoraj kot kakšen Combat model.
LP Mitja
Zdravo
Tudi jaz sem graditelj akrobata "Miteka" povečanega na 110 cm čez krila. Načrt je povečal Mitja, materiala je bilo ta 8 tisočakov in z Alešem sva ga žagala, brusila in lepila iz nule že med poletjem. Pokrivanje s folijo je malo zastalo. Nadaljevanje je bilo v jeseni - pokrivanje in vsa oprema, tako da je bil končan ravno v slabem vremenu in je na polet čakal do novembra.
Potem pa je uspešno poletel, pravzaprav sta poletela dva Miteka.
Prilagam nekaj slik.
LP Niko
Tudi jaz sem graditelj akrobata "Miteka" povečanega na 110 cm čez krila. Načrt je povečal Mitja, materiala je bilo ta 8 tisočakov in z Alešem sva ga žagala, brusila in lepila iz nule že med poletjem. Pokrivanje s folijo je malo zastalo. Nadaljevanje je bilo v jeseni - pokrivanje in vsa oprema, tako da je bil končan ravno v slabem vremenu in je na polet čakal do novembra.
Potem pa je uspešno poletel, pravzaprav sta poletela dva Miteka.
Prilagam nekaj slik.
LP Niko
- Priponke
-
- avion na nebu
- na nebu.jpg (3.93 KiB) Pogledano 5668 krat
-
- priprave na polet - Aleš
- priprave.jpg (66.06 KiB) Pogledano 5668 krat
-
- Tak je bil pred poletom
- Mitek3.jpg (27.59 KiB) Pogledano 5668 krat