AKROBAT 40
Objavljeno: 23 Maj 2006, 22:16
Moj zimski projekt je zaključen.
Pred koncem lanske letalne sezone sem se že odločil za izdelavo oz. nakup akrobatskega modela.
Na voljo sem imel 6,5 ccm motor Super Tigre saj mi je za NEW Yammamoto bil preslaboten. Polni model je bil preko 3,2 kg in je težko vzletal.
Ker pozimi ni toliko letenja sem se odločil za izdelavo modela iz nič oziroma po načrtu. ARF modeli so zanimivi le, če se mudi leteti. V samogradnji lahko dodatno ojačaš mesta možnih poškodb ali lomov zaradi obremenitev.
Naročil sem načrt iz Tima za AKROBAT 40 avtor Boštjan Predan. Načrt in opis je zelo natančen ampak treba se je potruditi.
Ker pa moram vsak model posodobiti oz. narediti po svoje je tudi doživel spremembe.
Krila sem se spravil izdelati po klasičnem postopku, s tem da sem jih na koncu pomanjšal za 20 %. Zaradi boljše stabilnosti sem nos krila pustil raven, zožuje se po zadnjem delu. Podvozje z nosnim kolesom mi ni bilo najbolj ušeč pa tudi v krila lepiti ojačitve za kolesa mi ni pasalo.Tako je v spremenjen sprednji del trupa z PVC vijaki privijačena nosilna vilica prednjega kolesnega para.
Pa tudi oblika nosu se je spremenila. Pomanjšal sem pilotovo kabino (saj ne rabi preveč prostora) in zaoblil del do kaputaže. Dodatno sem ojačal požarno steno,na katero sem direktno privijačil kovinski nosilec motorja.
Tako sem se izognil lesenemu nosilcu motorja. Olje vedno najde pot do lesa, ki se nahaja pred požarno steno.
Pri delu sem tudi pazil na težo. Spoj kril sem ojačal s parimi plastmi tkanine in 40 cm prečko iz 6 mm V.P.
Celotni model ob polnem tanku ne tehta preko 2,5 kg.
Pred koncem lanske letalne sezone sem se že odločil za izdelavo oz. nakup akrobatskega modela.
Na voljo sem imel 6,5 ccm motor Super Tigre saj mi je za NEW Yammamoto bil preslaboten. Polni model je bil preko 3,2 kg in je težko vzletal.
Ker pozimi ni toliko letenja sem se odločil za izdelavo modela iz nič oziroma po načrtu. ARF modeli so zanimivi le, če se mudi leteti. V samogradnji lahko dodatno ojačaš mesta možnih poškodb ali lomov zaradi obremenitev.
Naročil sem načrt iz Tima za AKROBAT 40 avtor Boštjan Predan. Načrt in opis je zelo natančen ampak treba se je potruditi.
Ker pa moram vsak model posodobiti oz. narediti po svoje je tudi doživel spremembe.
Krila sem se spravil izdelati po klasičnem postopku, s tem da sem jih na koncu pomanjšal za 20 %. Zaradi boljše stabilnosti sem nos krila pustil raven, zožuje se po zadnjem delu. Podvozje z nosnim kolesom mi ni bilo najbolj ušeč pa tudi v krila lepiti ojačitve za kolesa mi ni pasalo.Tako je v spremenjen sprednji del trupa z PVC vijaki privijačena nosilna vilica prednjega kolesnega para.
Pa tudi oblika nosu se je spremenila. Pomanjšal sem pilotovo kabino (saj ne rabi preveč prostora) in zaoblil del do kaputaže. Dodatno sem ojačal požarno steno,na katero sem direktno privijačil kovinski nosilec motorja.
Tako sem se izognil lesenemu nosilcu motorja. Olje vedno najde pot do lesa, ki se nahaja pred požarno steno.
Pri delu sem tudi pazil na težo. Spoj kril sem ojačal s parimi plastmi tkanine in 40 cm prečko iz 6 mm V.P.
Celotni model ob polnem tanku ne tehta preko 2,5 kg.