Thunder Tiger-Piper Super Cub EP
Ehh ta vreme kur***v ...
Včeri sem nabavu še kanke 650,model je zdele pripravljen za letenje pa nimam kje leteti oz pristajati ker se je sneg tako grdo posedu da so same grbine
Zgleda da bom spet mogu čakat na pomlad ali pa da nam navrže še kaj snega da se grbine poravnajo
Samo to me še zanima koliko časa zdržijo kan 650 ,oziroma za koliko časa letenja so?
Včeri sem nabavu še kanke 650,model je zdele pripravljen za letenje pa nimam kje leteti oz pristajati ker se je sneg tako grdo posedu da so same grbine
Zgleda da bom spet mogu čakat na pomlad ali pa da nam navrže še kaj snega da se grbine poravnajo
Samo to me še zanima koliko časa zdržijo kan 650 ,oziroma za koliko časa letenja so?
Krstni let narejen in uspešno prestan
Jebiga,nism mogu počakat na pomlad,tko da sva ga s kolegom(izkušenim pilotom)kar danes poslala v zrak in sem prijetno presenečen da sploh niti ni tko slab model za učenje.Spuščala sva ga v rahlem vetru,tko da je proti vetru bolj lebdel kot letel,edino baterije so zdržale samo!cca. 10 min.
Bo treba si omislt kaj močnejšega
Tuki pa še ena fotka,imam pa tudi film velik 7.53Mb samo ga pa ne znam tukaj gor pripeti
Jebiga,nism mogu počakat na pomlad,tko da sva ga s kolegom(izkušenim pilotom)kar danes poslala v zrak in sem prijetno presenečen da sploh niti ni tko slab model za učenje.Spuščala sva ga v rahlem vetru,tko da je proti vetru bolj lebdel kot letel,edino baterije so zdržale samo!cca. 10 min.
Bo treba si omislt kaj močnejšega
Tuki pa še ena fotka,imam pa tudi film velik 7.53Mb samo ga pa ne znam tukaj gor pripeti
- Priponke
-
- movie 003.jpg (67.87 KiB) Pogledano 3755 krat
Jah zmajnkal je sicer moči motorja oz. baterij pa še malenkost preveč je pihalo za tele 500gramske jajčka
Tuki je pa še filmček http://p-chan.prkoritu.net/rc/wakaba.html
Tuki je pa še filmček http://p-chan.prkoritu.net/rc/wakaba.html
No tkole,model je zdele že "ornk" preizkušen ,za sabo ima najmanj 40 poletov in lahko (zase)rečem da ga kar lepo vodim po luftu,leti lepo stabilno tud v rahlem vetru,v močnejšem ga sicer mal premetava,drugač se pa tudi lepo leti s polovičnim gasom.Edino podvozje je zlo slabo narjeno ker vsak pristanek več je bolj ukrivljeno proti repu,tko da ga moram skoz mal glihat.
Zdele me pa zanima samo naslednje..zakaj mi motor pri ful ali polovičnem gasu prekinja oziroma nihajo vrtljaji?
Kaj bi blo to lahko narobe?
Pa še dve slabši slikici od včeraj pozno popoldan
Zdele me pa zanima samo naslednje..zakaj mi motor pri ful ali polovičnem gasu prekinja oziroma nihajo vrtljaji?
Kaj bi blo to lahko narobe?
Pa še dve slabši slikici od včeraj pozno popoldan
- Priponke
-
- Slika 046.jpg (48.76 KiB) Pogledano 3579 krat
-
- slika 51.JPG (41.97 KiB) Pogledano 3577 krat
@Mica
Čist tko not je Speed 380
@Offshore
Smrdenje je posledica pregrevanaj motorja...učitno ga preveč ganjaš....
zadeva je slia preprosta:
Kupis motor speed 380
star motor odvijačis,vzameš prenosni zobnik dol,zobnik nabiješ na nov motor in vse skp privijačiš nazaj....Ajnfah k pasulj..
Čist tko not je Speed 380
@Offshore
Smrdenje je posledica pregrevanaj motorja...učitno ga preveč ganjaš....
zadeva je slia preprosta:
Kupis motor speed 380
star motor odvijačis,vzameš prenosni zobnik dol,zobnik nabiješ na nov motor in vse skp privijačiš nazaj....Ajnfah k pasulj..
...Carpe diem...
- mica
- Razpravljalec
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 01 Apr 2005, 21:29
- Kraj: godovič-med logatcem in idrijo
Pa sej je sam reku de je 280 not. Pa umiri se že no anzo...Zmeri vse veš!Anžo napisal/-a:@Mica
Čist tko not je Speed 380
@Offshore
Smrdenje je posledica pregrevanaj motorja...učitno ga preveč ganjaš....
zadeva je slia preprosta:
Kupis motor speed 380
star motor odvijačis,vzameš prenosni zobnik dol,zobnik nabiješ na nov motor in vse skp privijačiš nazaj....Ajnfah k pasulj..
Tvoj beli ima pa 370, če se ne motim!!!Super Cub EP
* Model začetniškega RV letala Super Cub EP proizvajalca Thunder Tiger.
Model je narejen iz rumenega penastega materiala in ima priložen pogon, elektromotor velikosti 280 s prenosom in propelerjem.
Za izgotovitev je potrebna vsaj 3-kanalna RV naprava, elektronski krmilnik vrtljajev zmogljivosti vsaj 10 A, dva servomehanizma (priporočamo pico velikost z maso 9 g), akumulatorji (primer: KAN 650 mAh 2/3 AA) in RV sprejemnik.
Tehnični podatki:
Razpetina kril: 1012 mm
Površina kril: 14.8 dm2
Dolžina: 673 mm
Masa: 400 g
mica:)
Hm ce mas not 25A regler je to vzrok tezav pomoje..Offshore napisal/-a:Da bi ble celice prazne ni varjante(vsaj mislim)ker se mi to dogaja ko so na polno nafilane ,regulator imam pa 25A čeprav je bil za ta set določen 10A..
Res čudn.
A je kaka varjanta da je motorček že dost slab,pa da mi ga to serje?
Sem pa tudi pregledal vse stike oz.povezave in kaže vse v redu
No v glavnem zadeva je taka...ko sem pr Mibotu kupoval nazadnje še Kanke 650mah sem se pozanimal kva je notr sploh zaen motor.Ker na njihovi spletni ponudbi pišejo da je motor 280 s prenosom na samem motorju pa piše 370 super in me je zanimal kaki sploh to je.
In mi je Miran dejal da če ga skurim da gre potem notr speed 300.
Glede regulatorja pa tud nebi vedu kako je ker v ponudbi je pisalo da mora biti regler vsaj 10A jest sem pa potem vzel v Mantui 25A P-XTRA-AIR25 znamke Ripmax da ga bom lahko ponucal tudi v kakih drugih modelih z močnejšimi motorji če ta model slučajno sesujem.
Zdej še ena varjanta mi je na misel prišla in sicer zdele pozimi letim in pristajam po snegu in se včasih postavi model na nos ter tako v motorni prostor pride tudi mal snega,takoj za motorjem je pa regler.Ali je varjanta da je prišla voda oz.sneg tudi na regler kar za njega vrjetn to ni dobro??
Pa šw to je zanimivo da se to na začetku (recimo do cca.20 poletov)to ni dogajalo.Vse je funkcioniralo kot po maslu.Srati je pa začel šele zdaj.
Ker če regler nebi ustrezal bi bil sranje že takoj ,ne pa šele zdaj po cca.45 poletih
In mi je Miran dejal da če ga skurim da gre potem notr speed 300.
Glede regulatorja pa tud nebi vedu kako je ker v ponudbi je pisalo da mora biti regler vsaj 10A jest sem pa potem vzel v Mantui 25A P-XTRA-AIR25 znamke Ripmax da ga bom lahko ponucal tudi v kakih drugih modelih z močnejšimi motorji če ta model slučajno sesujem.
Zdej še ena varjanta mi je na misel prišla in sicer zdele pozimi letim in pristajam po snegu in se včasih postavi model na nos ter tako v motorni prostor pride tudi mal snega,takoj za motorjem je pa regler.Ali je varjanta da je prišla voda oz.sneg tudi na regler kar za njega vrjetn to ni dobro??
Pa šw to je zanimivo da se to na začetku (recimo do cca.20 poletov)to ni dogajalo.Vse je funkcioniralo kot po maslu.Srati je pa začel šele zdaj.
Ker če regler nebi ustrezal bi bil sranje že takoj ,ne pa šele zdaj po cca.45 poletih