Kakšne modele imate???
Kakšne modele imate???
Kot ljubitelj te kategorije me zanima kakšne modele inate in kaj jih poganja (zaželjeni so tudi načrti)
Ducatim, pozdravljen na forumu modelarji.com
Jaz imam Parkyja in sem tako kot ostali številčni uporabniki zelo zadovoljen.
Sem pa model opisal tule:
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... ight=parky
Tudi na unlimited RC je Tine naredil lep prispevek:
http://www.unlimited-rc.com/parky_test.htm
Je pa model tako cenovno dostopen, da tisti izmed nas, ki smo malo bolj leni pri sestavljanju letal in raje letimo popolnoma prepriča
Miha
Jaz imam Parkyja in sem tako kot ostali številčni uporabniki zelo zadovoljen.
Sem pa model opisal tule:
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... ight=parky
Tudi na unlimited RC je Tine naredil lep prispevek:
http://www.unlimited-rc.com/parky_test.htm
Je pa model tako cenovno dostopen, da tisti izmed nas, ki smo malo bolj leni pri sestavljanju letal in raje letimo popolnoma prepriča
Miha
Je kar kvalitetno izdelan. Prilozeno je vse vklucno z lepilom, za montazo vsega skupaj + kaksno pivo vmes pa sem porabil cca 3 ure. Koncni izgled . Za zacetnike mislim, da je kar primeren (1 m cez krila), visokokrilec, ki ima "kevdrc" za akumulatorje cisto na podnu (dodatna loputa), V lom kar konkreten, teza po podatkih cca 4oo g.
Vec napisem ko bo se sproban( sem ali pa pod crash team )
LP Gorazd
Vec napisem ko bo se sproban( sem ali pa pod crash team )
LP Gorazd
Re: Kakšne modele imate???
moj Stiroporko:ducatim napisal/-a:Kot ljubitelj te kategorije me zanima kakšne modele inate in kaj jih poganja (zaželjeni so tudi načrti)
http://modelarji.com/forum/viewtopic.php?t=2920
http://www2.arnes.si/~cetim6/videos/sti ... EED400.wmv
http://www2.arnes.si/~cetim6/plans/STIROPORKO400.pdf
Simpl model, simpl za narediti, simpl za leteti.....
LP Mitja
OPOMBA (25 JAN. 2005) Zaradi malo prostora ki ga imam na voljo sem začasno umaknil datoteke z weba. Če bi kdo rad videl načrt, mu ga pošljem po mailu)
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 25 Jan 2005, 16:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Frišna spitfireja http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... c&start=90
Leti vse kar dober vržeš !!
Piper z motorjem 400 leti zelo stabilno in nekoliko hitreje kot z mot.280,uporabljam propeler APC 10x7.Lupingi ali tako imenovani krompirji niso noben problem.Osebno mislim,da je za ta model,boljši setup z mot.400 kot 280.Z majhnimi obrati motorja,se da prav lepo počas letet.Bat.pa zdržijo okoli 10 minut,hitrega letenja,drugače pa lahko dlje.
Sem uporabljal Mig 280 in reduktor 4,1,ter APC prop10x7.
Drugače pa pojdi na naslednjo povezavo in boš našel cel kup setupov.
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... ight=piper
Drugače pa pojdi na naslednjo povezavo in boš našel cel kup setupov.
http://mdm.zrcalo.si/forum/viewtopic.ph ... ight=piper
Hvala. Zadeva bo sicer malo off topic ampak... Moj probelm je v tem, da uprabljam (vsaj rad bi ) , motor Graupner speed 280 (normalni, 1,58A) in getrib 1:5, eliso 9X7 ali 10X6 in 7 X NMh AAA 600mA na modelu dvokrilnika skupne teže cca 330g. Problem je da zadeva noče gor. Sicer leti skoraj vodoravno (nekako pluži) ampak penja pa ne. . Če pa ta isti motor in iste akkute dam v model PC6 (teža enaka) z diretnim pogonom na eliso Gunther pa leti super.... . Mi je zmanjkalo idej.... Če se komu kaj zdi kaj bil lahko bilo narobe .... sem hvaležen.
Lp R.
Lp R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Sam sem imel enkrat podobne probleme. In sicer, pri meni je bila napaka v prenosu. Nisem dobro dal motorja v prenos in potem ne vem kako to, ni dobil ven dovolj velike moči. Stvar je sicer pihala, ampak vleklo pa ni nikamor orenk. Tako, da poskusi še enkrat dobro skupaj dat motor in prenos. Ali pa poskusi kakšen večji propeler dat gor....To bi moglo vlečt kot pri norcih....
lp
matjaz
lp
matjaz
---------------------
To z motorjem sem že ugotovil (če ga daš predaleč not, prične nasedati in ne gre več... - motor mislim, da ne bo pomote ). Bom pa še poizkusil z eliso 11X7 (večje nimam). Glede kota kril pa sem se malo zamislil, ker bi znalo to bit... bom danes poizkusil ta isti setup na PC6 za keterega vem da leti, pa da vidimo....
Hvala
Robert
Hvala
Robert
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
js mam super miss z motorjem 400 in 8 celic ib 1200mAh pa je zame (začetnika) kar vredu
Zadnjič spremenil vidx, dne 15 Jul 2006, 14:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Flying Bastard Aircombat squadron
tigermoth po načrtu iz TIMa
razpon :800mm
teža :670g
krmiljen :višina, nagib, smer, plin (9mm servoti)
pogon :speed 400 z reduktorjem2,33:1 7x650mAh KAN
Zna poleteti s tal, z malo muke naredi rolco in kubanko, ne ustraši se niti malo močnejšega vetra, najlepše pa ga je poditi meter nad tlemi s tretjino plina
Edino kar greni je reduktor; prihaja v resonanco- posledično izguba moči in s tem plazenje po zraku
lp Rupert
razpon :800mm
teža :670g
krmiljen :višina, nagib, smer, plin (9mm servoti)
pogon :speed 400 z reduktorjem2,33:1 7x650mAh KAN
Zna poleteti s tal, z malo muke naredi rolco in kubanko, ne ustraši se niti malo močnejšega vetra, najlepše pa ga je poditi meter nad tlemi s tretjino plina
Edino kar greni je reduktor; prihaja v resonanco- posledično izguba moči in s tem plazenje po zraku
lp Rupert
- Priponke
-
- tigermoth-raca 1.jpg (92.72 KiB) Pogledano 5847 krat
-
- tigermoth-raca.jpg (96.58 KiB) Pogledano 5847 krat
-
- Tigermoth 1.JPG (98.27 KiB) Pogledano 5847 krat
Ja ja raca...ni kej!
Za tvoj reduktor se mi zdi, da bi prišlo v poštev kakšno mazivo, ki je namenjeno za pogonske verige cestnih motorjev "ketensprej" ...je gost ko pes...
Samo zna biti priblem pi hladnem reduktorju, ker bi se "mast" verjetnio izkazala kot preveč vizkozna, kar bi posledično zaradi trenja privedlo do izgube moči ter povišane porabe el. toka.
Za tvoj reduktor se mi zdi, da bi prišlo v poštev kakšno mazivo, ki je namenjeno za pogonske verige cestnih motorjev "ketensprej" ...je gost ko pes...
Samo zna biti priblem pi hladnem reduktorju, ker bi se "mast" verjetnio izkazala kot preveč vizkozna, kar bi posledično zaradi trenja privedlo do izgube moči ter povišane porabe el. toka.
Babooni so ponovno med nami !
Nikar na pamet priporočat keten sprejev saj se med sabo zelo razlikujejo, nekateri raztapljajo plastiko, reduktor potem lahko vržeš stran, pri večini pa po nanosu mast postane lepljiva, zato, da se dolgo obdrži na mazalnem mestu, a z izkoristkom reduktorja je potem konec, več boš porabil za mešanje masti kot za pogon.no_name napisal/-a:Ja ja raca...ni kej!
Za tvoj reduktor se mi zdi, da bi prišlo v poštev kakšno mazivo, ki je namenjeno za pogonske verige cestnih motorjev "ketensprej" ...je gost ko pes....
Je pa keten sprej, ki je primeren in zelo kvaliteten, to je keten sprej DID, je sicer drag, a kdor ga rabi za mazanje reduktorjev, bo imel enega za vse življenje.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???