Stran 1 od 1
Vampire MK2 70mm EDF jet flight after crash
Objavljeno: 08 Jun 2017, 20:51
Napisal/-a flymaster
Re: Vampire MK2 70mm EDF jet flight after crash
Objavljeno: 08 Jun 2017, 21:37
Napisal/-a Shark-357
Odlično leti Robert, kot sem ti omenil je bil prvič zagotovo tip-stall.
Čakam video od B-17 odkar si ga odpeljal, sem mislil da je bil že v luftu, je že en teden mimo
Re: Vampire MK2 70mm EDF jet flight after crash
Objavljeno: 09 Jun 2017, 06:58
Napisal/-a raktivec
Lepo, da ti je všeč!
Sicer pa nasvet ni bil omejen le na lepljenje škrg, temveč je kolikor vem vseboval tudi spremembo sesalnega kanala tako v obliki, kot v dimenzijah. Takemu posegu politiki navadno rečejo "Vzet iz konteksta.". Lepljenje škrg iz zunanje strani niti ne pomaga, ker reže z notranje strani delujejo kot ogromni turbulatorji, ki jih je treba na nek način zgladit.
Če bi izdelal ustrezne sesalne kanale, za kar je zagotovo dovolj prostora, bi zagotovo opazil razliko med prej in pozneje. Ampak očitno tega ni treba.
Re: Vampire MK2 70mm EDF jet flight after crash
Objavljeno: 09 Jun 2017, 19:56
Napisal/-a flymaster
Shark-357 napisal/-a:Odlično leti Robert, kot sem ti omenil je bil prvič zagotovo tip-stall.
Čakam video od B-17 odkar si ga odpeljal, sem mislil da je bil že v luftu, je že en teden mimo
Točno to Dejan. Premala hitrost v zavoju
Sem pravkar prišel s piste, trije leti, perfektno. Vržem ga z roke, pristanem pa na kolesih.
Ne morem verjeti kako uživam v letenju z njim. Je pa vseeno malo zahteven za met, ga hoče
kar potegniti dol, oziroma zavrteti. Ampak gre
Jutri bom pripravil B-17. Mi lahko še enkrat pošlješ po SMS sliko sprejemnika. Sem bil pozen pa je potekla
možnost prenosa. Hvala. Se slišiva, Robert
Re: Vampire MK2 70mm EDF jet flight after crash
Objavljeno: 09 Jun 2017, 20:01
Napisal/-a flymaster
raktivec napisal/-a:Lepo, da ti je všeč!
Sicer pa nasvet ni bil omejen le na lepljenje škrg, temveč je kolikor vem vseboval tudi spremembo sesalnega kanala tako v obliki, kot v dimenzijah. Takemu posegu politiki navadno rečejo "Vzet iz konteksta.". Lepljenje škrg iz zunanje strani niti ne pomaga, ker reže z notranje strani delujejo kot ogromni turbulatorji, ki jih je treba na nek način zgladit.
Če bi izdelal ustrezne sesalne kanale, za kar je zagotovo dovolj prostora, bi zagotovo opazil razliko med prej in pozneje. Ampak očitno tega ni treba.
Vseeno hvala Sašo za nasvet. Ampak kot zgleda zadeva kar lepo leti.
Več kot očitno je, da je bil prvi crash moja napaka. Premala hitrost v zavoju, pa še pihalo je precej.
Danes sem ga dvignil visoko in prizkusil zavoje z malo hitrostjo. In vedno se zgodi isto ne glede kateri zavoj delaš.
Hoče ga potegniti dol v levo. Ampak zdaj ga imam kar naštudiranega tako, da se lahko malo igram z njim v zraku.
Kot sem rekel Dejanu sem pravkar prišel s piste in je bilo odlično.
Hvala še enkrat Sašo, lep pozdrav, pa se slišimo, Robert