Mig 17 90mm EDF jet testni polet

Modeli s turbinskim pogonom (jet, pulzo jet, ducted fan & elektro)
Odgovori
flymaster
Tekmovalec
Prispevkov: 390
Pridružen: 05 Sep 2015, 13:00

Mig 17 90mm EDF jet testni polet

Odgovor Napisal/-a flymaster » 14 Maj 2017, 10:26

Zadnjič spremenil flymaster, dne 18 Sep 2017, 17:31, skupaj popravljeno 2 krat.

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5007
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Mig 17 90mm EDF jet testni polet

Odgovor Napisal/-a raktivec » 14 Maj 2017, 13:40

Pristanek z impelerjem na majhnem prostoru. Kakih 10-15 m visoko odvzameš plin in ga zapičiš proti tlom pod kotom 30-40 stopinj, ga počasi zravnaš tik nad tlemi, nato ga 0,5 m visoko vlečeš dokler mu ne zmanjka hitrosti. Zaradi velikega upora, ki ga dela impeler kadar se ne vrti, ga na tak način precej hitro zaustaviš, še posebej modele z cigarastim trupom.
lp
Sašo

jziher1
Začetnik
Prispevkov: 19
Pridružen: 19 Jan 2007, 18:19
Kraj: Škofja Loka

Re: Mig 17 90mm EDF jet testni polet

Odgovor Napisal/-a jziher1 » 14 Maj 2017, 17:46

Zdravo Robert!

Super posnetek. Met iz roke je odlično uspel in tudi polet super. =D> Res je, da je pri manjših hitrostih manj stabilen.
Pristajati je potrebno tako, kot je napisal Sašo. Večji šolski krog na ustrezni višini in zmanjšano hitrostjo. Po četrtem (zadnjem) zavoju, ko je model v liniji s stezo je potrebno kar zmanjšati hitrost. Pred stezo pa samo iz preostale višine direktno spustiti proti stezi in povsem odvzeti plin. Meter ali dva nad stezo potem samo še vlečemo, da se čisto zmanjša hitrost. Še link, kako sva midva pristajala (Polet od 3:04, pristanek od 5:35). V Crngrobu je bilo potrebno preleteti drevesa, zato pride z večje višine.
https://www.youtube.com/watch?v=XETizpKEGRc&t=183

Lep pozdrav,
Jaka
Lp, Jaka

flymaster
Tekmovalec
Prispevkov: 390
Pridružen: 05 Sep 2015, 13:00

Re: Mig 17 90mm EDF jet testni polet

Odgovor Napisal/-a flymaster » 14 Maj 2017, 19:04

jziher1 napisal/-a:Zdravo Robert!

Super posnetek. Met iz roke je odlično uspel in tudi polet super. =D> Res je, da je pri manjših hitrostih manj stabilen.
Pristajati je potrebno tako, kot je napisal Sašo. Večji šolski krog na ustrezni višini in zmanjšano hitrostjo. Po četrtem (zadnjem) zavoju, ko je model v liniji s stezo je potrebno kar zmanjšati hitrost. Pred stezo pa samo iz preostale višine direktno spustiti proti stezi in povsem odvzeti plin. Meter ali dva nad stezo potem samo še vlečemo, da se čisto zmanjša hitrost. Še link, kako sva midva pristajala (Polet od 3:04, pristanek od 5:35). V Crngrobu je bilo potrebno preleteti drevesa, zato pride z večje višine.
https://www.youtube.com/watch?v=XETizpKEGRc&t=183

Lep pozdrav,
Jaka
Hej Jaka
Sem užival vsako sekundo. Prekrasen ptič, ampak je bil bočni veter tako močan, da mi ga je enostavno odneslo od piste. Dvakrat.
Letalo je preživelo. Hvala bogu za visoko travo, rezervoarje pa je odvrgel. Kot pravi Mig :whistle:
Ne bom jih dal več nazaj, bom pa pod krili in na zadnjem delu letala naredil stabilizatorje, kot so na vseh ostalih jetih, ki jih imam.
Ampak zvok je pa fantastičen. Komaj čakam drugi polet in to v čisto mirnem dnevu, da ga slišim v vsej njegovi lepoti.
Pa met tudi ni bil slab a ne?
Hvala Jaka še enkrat. Odličen nakup.
Se slišiva pa lep večer še naprej, Robert

flymaster
Tekmovalec
Prispevkov: 390
Pridružen: 05 Sep 2015, 13:00

Re: Mig 17 90mm EDF jet testni polet

Odgovor Napisal/-a flymaster » 14 Maj 2017, 19:10

raktivec napisal/-a:Pristanek z impelerjem na majhnem prostoru. Kakih 10-15 m visoko odvzameš plin in ga zapičiš proti tlom pod kotom 30-40 stopinj, ga počasi zravnaš tik nad tlemi, nato ga 0,5 m visoko vlečeš dokler mu ne zmanjka hitrosti. Zaradi velikega upora, ki ga dela impeler kadar se ne vrti, ga na tak način precej hitro zaustaviš, še posebej modele z cigarastim trupom.
Hvala Sašo za nasvet. Bom upošteval pri drugem letu. Je bilo to bolj spoznavanje danes z povsem novo obliko
in letalnimi karakteristikami, pa še bočni veter je bil tako močan, da mi ga je enostavno odnašalo s piste.
Ampak naslednjič bo bolje. Bom zbral dan brez vetra in preprosto užival.
Hvala še enkrat pa lep večer še naprej, Robert

raktivec
Dr. Modelar
Prispevkov: 5007
Pridružen: 01 Mar 2005, 13:02
Kraj: švarcnbah

Re: Mig 17 90mm EDF jet testni polet

Odgovor Napisal/-a raktivec » 14 Maj 2017, 20:25

Impeler ti bo razgnalo, če boš pristajal z vključenim motorjem. Že majhna trava lahko napravi celo štalo po modelu.
lp
Sašo

Odgovori

Vrni se na