mig-19C, bugar
Objavljeno: 07 Avg 2015, 19:53
Ni ravno na kerozin, je le električna frčafela na 70 mm impeler in 6s aku.
Razpona ima 920mm, trup pa je od vstopa do konca izstopa dolžine 1040 mm, torej merilo nekako okrog 11:1.
Brez akuja in z vsem ostalim tehta 950 g, torej bo z akujem okrog 1,4 kg. Ob potisku 1,8 kg pričakujem varen polet iz roke in okrog 220-240 km/h vodoravno, ter 270 km/h iz brisanca po pikiranju.
Za krmiljenje sem uporabil delta mikser na pendel višincu.
Gradnja:
- krilo balsa rebra, mehka 2 mm balsa oplata, balsa nosilec in prekrito z japonskim papirjem, našpananim z dobrim starim nitro lakom.
- rep in višina enako kot krilo.
- trup je iz reberc, 2 mm balsa(Inpos bukova balsa.) letvic, izdelan iz dveh polovičk. Ko sta bili gotovi sem ju od znptraj prekril z ovojnim papirjem po recepti kombatašev. Ko je bilo suho sem ju zlepil in pobrusil v željeno obliko. Nato "barvanje" z razredčenim lahkim kitom, brušenje, še enkrat isto, ter prekrivanje z ovojnim papirjem. Tu je big A na žalost prepozno navrgel opazko in papirja nisem lepil v obliki alu oplat, zato je sledilo mukotrpno brušenje, malanje z lepilom, brušenje in nazadnje lepljenje kril.
Vse skupaj sem špricnil z mehkim akrilnim špric kitom. Ker sem prej uspel napravit lepo površino, sem tu dodelal le 36 g. Okrog 32 g je dodala še barva za plastične modele. zaradi kontrasta v spodnji in gornji površini, sem izbral Bolgara, da ga bom bolje videl.
Pri modelu sem uporabil za moje pojme naslednje inovativne prijeme:
- lepil sem z belim lepilom Titebond I, ki prime kot sekundnik, ker se posuši je lažje od njega.
- namesto steklenke sem uporabil papir. Čeprav ni tako togo, pričakujem boljšo odpornost pri smotanih pristankih. Ni namreč tako togo in ne poči, temveč se lepenkasto obnaša. Poleg tega je bistveno lažje od 163 g stekla, po masi je nekaj podobnega kot prekritje z 50 g steklom.
- vgradil sem rotor Wemotec evo, ki ima menda zelo podoben zvok kot prava letala in je bistveno tišji od starih mlinčkov. Bomo videli!
Zdaj pa še vprašanje za izkušene:
Rabim nasvet kako naj merim krilo za določanje težišča MAC? Je grozna puščica in ne vem, ali naj začnem merit v korenu kjer je stik z trupom, ali naj potegnem črte naprej do sredine trupa in tudi tisti neobstoječi del krila uporabim v računu?
Vzel sem profil Ritz 30-1-6% in kje naj ruknem težišče, da bo ziher? naj bo na 25, 20, 15 ali celo 10% MAC? Za začetek me zanima le varen polet, nič drugega. Od tega modela pričakujem dobre letalne lastnosti, estetsko mi je grozno všeč in bi ga rad dolgo imel, zato vas lepo prosim za dober nasvet.
Razpona ima 920mm, trup pa je od vstopa do konca izstopa dolžine 1040 mm, torej merilo nekako okrog 11:1.
Brez akuja in z vsem ostalim tehta 950 g, torej bo z akujem okrog 1,4 kg. Ob potisku 1,8 kg pričakujem varen polet iz roke in okrog 220-240 km/h vodoravno, ter 270 km/h iz brisanca po pikiranju.
Za krmiljenje sem uporabil delta mikser na pendel višincu.
Gradnja:
- krilo balsa rebra, mehka 2 mm balsa oplata, balsa nosilec in prekrito z japonskim papirjem, našpananim z dobrim starim nitro lakom.
- rep in višina enako kot krilo.
- trup je iz reberc, 2 mm balsa(Inpos bukova balsa.) letvic, izdelan iz dveh polovičk. Ko sta bili gotovi sem ju od znptraj prekril z ovojnim papirjem po recepti kombatašev. Ko je bilo suho sem ju zlepil in pobrusil v željeno obliko. Nato "barvanje" z razredčenim lahkim kitom, brušenje, še enkrat isto, ter prekrivanje z ovojnim papirjem. Tu je big A na žalost prepozno navrgel opazko in papirja nisem lepil v obliki alu oplat, zato je sledilo mukotrpno brušenje, malanje z lepilom, brušenje in nazadnje lepljenje kril.
Vse skupaj sem špricnil z mehkim akrilnim špric kitom. Ker sem prej uspel napravit lepo površino, sem tu dodelal le 36 g. Okrog 32 g je dodala še barva za plastične modele. zaradi kontrasta v spodnji in gornji površini, sem izbral Bolgara, da ga bom bolje videl.
Pri modelu sem uporabil za moje pojme naslednje inovativne prijeme:
- lepil sem z belim lepilom Titebond I, ki prime kot sekundnik, ker se posuši je lažje od njega.
- namesto steklenke sem uporabil papir. Čeprav ni tako togo, pričakujem boljšo odpornost pri smotanih pristankih. Ni namreč tako togo in ne poči, temveč se lepenkasto obnaša. Poleg tega je bistveno lažje od 163 g stekla, po masi je nekaj podobnega kot prekritje z 50 g steklom.
- vgradil sem rotor Wemotec evo, ki ima menda zelo podoben zvok kot prava letala in je bistveno tišji od starih mlinčkov. Bomo videli!
Zdaj pa še vprašanje za izkušene:
Rabim nasvet kako naj merim krilo za določanje težišča MAC? Je grozna puščica in ne vem, ali naj začnem merit v korenu kjer je stik z trupom, ali naj potegnem črte naprej do sredine trupa in tudi tisti neobstoječi del krila uporabim v računu?
Vzel sem profil Ritz 30-1-6% in kje naj ruknem težišče, da bo ziher? naj bo na 25, 20, 15 ali celo 10% MAC? Za začetek me zanima le varen polet, nič drugega. Od tega modela pričakujem dobre letalne lastnosti, estetsko mi je grozno všeč in bi ga rad dolgo imel, zato vas lepo prosim za dober nasvet.