Pulzo Jet

Modeli s turbinskim pogonom (jet, pulzo jet, ducted fan & elektro)
Odgovori
Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2847
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: Heidelberg

Odgovor Napisal/-a pegasus »

Uporabniški avatar
JKSniper
Dr. Modelar
Prispevkov: 3614
Pridružen: 02 Sep 2005, 12:38
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a JKSniper »

CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Neuporabno...
Sokek
Tekmovalec
Prispevkov: 225
Pridružen: 29 Dec 2007, 19:58

Odgovor Napisal/-a Sokek »

Ultralajt kaj si dokončal puls motor?
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Ja, sem, samo vžigalni sistem moram spremeniti.

Sem pa motor dal malo na stran, ker se mi trenutno toliko drugih stvari dogaja ....
Sokek
Tekmovalec
Prispevkov: 225
Pridružen: 29 Dec 2007, 19:58

Odgovor Napisal/-a Sokek »

Oprosti ker te še enkrat zmotim ampak je mogoče da bi jaz to izdelal sam
čeprav še prej kaj tekega nisem izdeloval.In če ja bi mi lahko prosim malce nantačneje opisal zgradbo? :D :D
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Sokek napisal/-a:Oprosti ker te še enkrat zmotim ampak je mogoče da bi jaz to izdelal sam
čeprav še prej kaj tekega nisem izdeloval.In če ja bi mi lahko prosim malce nantačneje opisal zgradbo? :D :D
Tu najdeš vse, kar je treba vedeti (kako, s čim, zakaj, načrti, napotki, navodila, zgodovina...):
http://www.pulse-jets.com/

Imamo tudi svoj FORUM:
http://www.pulse-jets.com/phpbb3/

Slika

Mitja
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

mdm-1
Razpravljalec
Prispevkov: 155
Pridružen: 15 Dec 2004, 13:55

Odgovor Napisal/-a mdm-1 »

Živjo,
včeraj sem ga ponovno zakurblal. :D
Nazadnje mi je delal pred štirimi leti, vžgal je takoj, čeprav je bila mešanica narejena iz 3:4 100LL in 1:4 čistilnega bencina.
Je zabil pomoč kompresorja, ker sem kuril star ventil, ki je bil pa že izrabljen.
Sedaj zbiram pogum(čas), da se pozimi naredi delto. 8)
Razlog za vžig je bil dan letalstva. :)
Lp Gašper :D :D
P.S. Slikati žal nisem utegnil.
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

mdm-1 napisal/-a:Živjo,
včeraj sem ga ponovno zakurblal. :D
Nazadnje mi je delal pred štirimi leti, vžgal je takoj, čeprav je bila mešanica narejena iz 3:4 100LL in 1:4 čistilnega bencina.
Je zabil pomoč kompresorja, ker sem kuril star ventil, ki je bil pa že izrabljen.
Sedaj zbiram pogum(čas), da se pozimi naredi delto. 8)
Razlog za vžig je bil dan letalstva. :)
Lp Gašper :D :D
P.S. Slikati žal nisem utegnil.
Lahko opišeš, kako si se lotil vžiga?
S čim si vpihoval zrak spredaj in s čim si vžigal v zgorevalni komori?
mdm-1
Razpravljalec
Prispevkov: 155
Pridružen: 15 Dec 2004, 13:55

Odgovor Napisal/-a mdm-1 »

Pozdravljen,
kot sem že nekje na začetku teme opisal potek, je bilo včeraj enako.
Kompresor uporabim, za dovod goriva do šobe. Za vžig pa prižgem za motorjem vžigalnik, plinski gorilec, skratka nekaj kar da plamen.
Ko se zmes vžge pri izstopu iz motorja, se le-ta preseli v izgorevalno komoro in motor oživi. Enostavno, da bolj ne more biti.
Lp Gašper :D
P.S. Veliko uspeha pri vžiganju tvojega motorja.
Uporabniški avatar
GregaU
Freak
Prispevkov: 948
Pridružen: 13 Apr 2005, 16:21
Kraj: HALOZE

Odgovor Napisal/-a GregaU »

:o jooOOOOJ kak to ruži #-o :lol:

V ekipi sem sodeloval kot kurjač in zadeva je zelooo glasna.
Gapec hvala za vato in praktični prikaz.

za lažjo predstavo pa dve slikici demo test pulta:

LP GregaU
Priponke
DSC07255.JPG
DSC07255.JPG (100 KiB) Pogledano 6351 krat
DSC07253.JPG
DSC07253.JPG (102.57 KiB) Pogledano 6351 krat
Uporabniški avatar
štajerc
Dr. Modelar
Prispevkov: 2301
Pridružen: 08 Avg 2006, 14:36
Kraj: Ormož

Odgovor Napisal/-a štajerc »

In kako je kaj z porabo goriva? fejst žre ali je solidno..?
Zraven pa kar gasilni aparat :lol: =D> =D>
L.P.Samo
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
mdm-1
Razpravljalec
Prispevkov: 155
Pridružen: 15 Dec 2004, 13:55

Odgovor Napisal/-a mdm-1 »

Živjo,
Grega hvala za slike in kurjavo.
Pri testu porabe je porabil en dober liter v sedmih minutah. :roll:
V glavnem gre župa za ogrevanje okolice in hrup. Izkoristki motorjev se gibljejo okoli 7%.
Je pa izbira goriva zelo pomembna, saj so pri napačni izbiri goriva ventili hitro za staro šaro.
Na sliki se vidi tudi mesto, kjer se je meril tlak v komori, sedaj je tam čep, da ni luknje. Kot zanimivost še tole,
čep je izletel med delovanjem, pa je motor še kar delal. 8) Pa še nekaj, motor je povozil R-4 (katrca), pa še vedno deluje. :D
Lp Gašper :D :D
Uporabniški avatar
štajerc
Dr. Modelar
Prispevkov: 2301
Pridružen: 08 Avg 2006, 14:36
Kraj: Ormož

Odgovor Napisal/-a štajerc »

bemtiš je požrešna stvarca #-o
Štromar ima včasih prav, elektrika pa vedno!
Uporabniški avatar
Kralj Luka
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)

Odgovor Napisal/-a Kralj Luka »

no ja imam dve vprašanji :lol:
kako zviti pločevno da dobim lep valj
in kje kupiti pločevino debeline 0.5mm
Uporabniški avatar
Kralj Luka
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)

Odgovor Napisal/-a Kralj Luka »

kej se nobeden od lastnikov pulsojetov ne spomni kako je zvil pločevino :(
aja pa kje ste kupili vzmetno jeklo za ventile ???
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Kralj Luka napisal/-a:kej se nobeden od lastnikov pulsojetov ne spomni kako je zvil pločevino :(
aja pa kje ste kupili vzmetno jeklo za ventile ???
Vzameš debelostensko jekleno cev, (nekje 30mm premera)jo vpneš v primež, vzameš nerjavečo pločevino 0,5 mm in s plastičnim kladivom mlatiš po njej, dokler ne izoblikuješ cevi. Za konični del in zgorevalno komoro pa lahko pločevino oblikuješ tudi tako, da jo z rokami ukrivljaš preko te cevi, ki si jo vpel v primež. Nobena umetnost, samo ročna spretnost preoblikovanja kovine.... bolj ko si spreten, lepši je izdelek. če še nisi videl kako to gre, potem ti najbrž ne bo uspelo.
Vse posamezne kose pa ti zavari varilec. Zvare z notranje in zunanje strani po potrebi pobrusiš.
V prednjem delu, kamor je privijačena venturi glava in ventilna plošča, pride navarjen obroč z drobnim navojem. Tudi glava ima navoj, tako da se prednji del lahko razstavi. venturi glavo tio mora narediti strugar.
Seveda pa so kosi odvisni od tega po katerem načrtu se spravljaš delat motor... načrtov je na netu veliko, vsak pa je v kaki melankosti ali detalju drugačen.
Obstajajo pulzoti brez ventilov.. ti so enostavnejši za izdelavo ker imajo manj sestavnih delov, ker niventilov jih ni treba menjavati, vendar se je treba sprijazniti z nekoliko manjšim potiskom )močjo) motorja.

Jeklo za ventile lahko uporabiš tisto, ki ga imajo orodjarji za postavljanje in fino uravnavanje orodij. je zelo težko dobiti... največ uspeha je, če te kdo pozna, ki ima tako pločevino in ti jo da.

Bo dovolj? Si zadovoljen? Si dobil to kar si želel?


Bajdevej, meni še sedaj ni uspelo pognati mojega motorja #-o ker sem skoraj pozabil nanj... le vsake toliko me kakšen post v tej temi spomne, da ga imam in da bi bilo dobro probat.

Je pa treba vedeti, da tale motor ni šala!
Ker nima regulacije plina, deluje s polno močjo vse dokler mu ne zmanjka bencina. Poleg tega je motor zelo vroč zgorevalna komora pa žareča in si ne moremo dopustiti, da bi izgubili nadzor nad letečim modelom, ker lagko povzroči veliko več škode, če nekam krešne (zaradi odpovedi tehnike ali napake pilota), kot pa "običajni" modeli in modeli s turbino.

Mitja
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Pa še tole , kjer je opisan en princip izdelave cevi:
Making a tube
Tubing is made by hammering and then drawing a parallel sided strip of sheet until its edges come together. During bending the outer area of the tube is stretched and the inner is compressed. This explains why the required starting width appears to be a size halfway between what would be calculated for the inside and outside diameter dimensions.

C = (D - s) · ?

C = the mean circumference in mm
D = the outer diameter
s = the metal thickness in mm

Prepare a strip of sheet that is a little wider than the measurement given by the formula. This will allow the finished tube to be drawn through several holes to make it smooth and round. File the edges of the strip at a slight angle so they will fit well against each other when they are drawn into contact. Make a taper by cutting a point on one end of the strip. An alternate method, shown in figure 4.52, is to solder a wire whose diameter matches the intended inside diameter to the end of the strip. This allows the tube to remain round and undamaged by the draw tongs.

Slika
Figure 4.52

Making a tube.
a) Prepared trimmed blank with its drawing taper.
b) Strip of sheet with round wire soldered on as a drawing point.
c) Gutter shaped prepared tube.
d) Tube prepared for soldering

Hammer the strip into a wooden V-block until its section is slightly more than half round. Direct the hammer blows along the edges rather than the middle of the strip to minimize the tendency to twist like a screw during drawing.

The strip of sheet is annealed and the edges are scraped clean, then the tube is drawn until the seam closes. Avoid the use of drawing wax because it prevents solder from flowing. The drawn tube is closed by soldering with long thin pieces of solder. Pickle and remove excess solder by filing, then draw the tube through several sequential holes to make it completely round and of the desired diameter.

To make square, rectangular or triangular tubing, start with a round tube with a diameter larger than the intended result. To create a core, draw a copper wire to the intended inside diameter size and shape and coat it with oil. This wire should be at least 40 mm longer than the finished tube, projecting for at least 20 mm out one end. Clean this section of oil and spot solder it into the tube. After filing, this will be the draw point for the operation to follow.

Draw as for wire, starting with the first hole in which the tube makes contact, and proceeding sequentially without skipping any holes. Because there is more stress in this process than in normal drawing, be prepared for some hard pulling. Continue until the tube comes into contact with the core. To remove that wire, first saw off the tip where the two units were soldered together. Working from the back side of the drawplate, feed the core through the hole that formed it; this will not allow the tube to pass through. Grasp the copper wire and withdraw it. Be careful that you don't use the front of the drawplate for this because the cone shaped hole will effectively squeeze the tube onto the core and lock them together. If the tube is to be bent, leave the copper core in place until the bending is finished, then remove the internal wire with acid.
Uporabniški avatar
Kralj Luka
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)

Odgovor Napisal/-a Kralj Luka »

hvala :P

ko bo končan sledijo slikce
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Torej bomo doooolgo čakali, a ne? :wink:

Zakaj pa ne bi objavljal slike kar sproti? Tako je bolj zanimivo.
Uporabniški avatar
Kralj Luka
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)

Odgovor Napisal/-a Kralj Luka »

Tudi lahko v ponedeljek grem po material pol pa akcija :)
Uporabniški avatar
dinko
Freak
Prispevkov: 772
Pridružen: 04 Okt 2006, 00:40
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dinko »

tudi mene zanima tale zadevica kako bo uspela...mogoče se bom v prihodnosti tudi sam lotil tega projekta :)
Uporabniški avatar
Kralj Luka
Freak
Prispevkov: 720
Pridružen: 25 Avg 2006, 10:49
Kraj: Rožna dolina (Nova gorica)

Odgovor Napisal/-a Kralj Luka »

Aja še to :D

a obstaja kakšen načrt za delto z vrisanim profilom ?

oziroma kakšen profil bi bil primeren to delto ??

http://pulsejet.amtjets.com/technical_info.html
Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13473
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt »

Piše, da je 10% debel simetrični profil lastne zasnove.
Odgovori

Vrni se na Jet modeli