Carson Eurofighter - after crash
Carson Eurofighter - after crash
Pozdravljeni. Na hitro bom predstavil popravilo oz.predelavo Carsonovega Eurofighterja (2x 55mm EDF).Model sem s pridom uporabljal nekaj sezon dokler se zadnjič ni zgodil usoden napad besne ose sredi najbolj kritične faze poleta (strmo spuščanje v 'brisanac' ).Po hudem 'krešu' jo je model še kar dobro odnesel saj je zadji in osrednji del letala preživel brez poškodb.Po kratkem premisleku sem se odločil,da model popravim po svojih najboljših močeh.Pustil sem domišljiji prosto pot in nastal je kar všečen model (Eurofighterja sem se že itak malo naveličal).Trenutno rabi še malenkostne dodelave potem pa v zrak. LP.
- Priponke
-
- carson eurofighter.JPG (91.53 KiB) Pogledano 5701 krat
-
- 1.JPG (100.05 KiB) Pogledano 5701 krat
-
- 2.JPG (91.65 KiB) Pogledano 5701 krat
Re: Carson Eurofighter - after crash
...
- Priponke
-
- Prvotna predelava repa...bljak... še vedno preveč 'eurofighterski'
- 3.JPG (93.25 KiB) Pogledano 5697 krat
-
- 4.JPG (86.47 KiB) Pogledano 5697 krat
-
- Supersonic.jpg (73.25 KiB) Pogledano 5697 krat
Re: Carson Eurofighter - after crash
...
- Priponke
-
- 5.jpg (81.17 KiB) Pogledano 5696 krat
-
- 6.jpg (40.53 KiB) Pogledano 5696 krat
-
- 7.jpg (75.94 KiB) Pogledano 5696 krat
Re: Carson Eurofighter - after crash
Včeraj je model ponovno poletel.Potrebno je bilo dodati samo malo svinca v nos,in ponastaviti trimerje.Model leti skoraj identično Eurofighterju.Razlike so vidne le v boljšem ohranjanju višine v zavojih saj je Eurofighter pri tem rad omahnil na nos.Malo se je pa zmanjšala sposobnost poleta v vertikali saj letalo iz nje sedaj veliko prej omahne kot je to storil Eurofighter.Drugače pa pri letenju ni večjih razlik.Upam,da mi bo nudil še veliko 'impelerskih' užitkov.
Re: Carson Eurofighter - after crash
Super, čestitke za uspešno "reciklažo"
Je pa model dobil zelo sovjetske linije, se mi zdi. Všečno!
A kanarda migata ali sta fiksna?
Je pa model dobil zelo sovjetske linije, se mi zdi. Všečno!
A kanarda migata ali sta fiksna?
LP
Janez
Janez
Re: Carson Eurofighter - after crash
Hehe...Ja v zraku od daleč res izgleda (sploh iz strani) kot kakšen Suhoj...Kanarda sta pa fiksna kot prej pri Eurofighterju.Baje ,da pri tako majhnih modelih nimata nekega drastičnega efekta.
Re: Carson Eurofighter - after crash
Iz čistega 'firbca' sem se ponovno lotil predelave svojega edf-a.Ker z letalnimi sposobnostimi nekako nisem bil zadovoljen sem se odločil,da temeljito predelam vstopne kanale.Sedaj so izdelani iz steklene tkanine in so popolnoma ravni in gladki.Pravtako sem lepo zaokrožil vstopne robove in s spliter ploščo ločil obe edf enoti.Končni rezultat ni bil nevem kaj,ker se je s to predelavo nekoliko povečala končna masa modela.Sledilo je 'hujšanje',ki je obrodilo 110 gramov manj teže.Material EPP sem odvzel na vse mogočih krajih in ga nadomeščal z lažjimi materiali.Rezultat je sedaj ponovno enak Eurofighterjevim letalnim lastnostim saj sedaj model zopet potegne v kratko vertikalo in luping...Vendar pa je letalo za te edf enote še vseeno pretežko saj je za nek soliden let potrebno tiščati gas do konca.Naslednjič bom za te 'turbince' raje izdelal nov (že v osnovi) lažji model.
- Priponke
-
- edf 001(Custom).jpg (61.57 KiB) Pogledano 5034 krat
-
- Picture 002 (Custom).jpg (59.42 KiB) Pogledano 5034 krat
-
- Picture 003 (Custom).jpg (53.43 KiB) Pogledano 5034 krat
Re: Carson Eurofighter - after crash
...
- Priponke
-
- Picture 004 (Custom).jpg (57.44 KiB) Pogledano 5033 krat
-
- Picture 007 (Custom).jpg (61.93 KiB) Pogledano 5033 krat
-
- Picture 008 (Custom).jpg (46.24 KiB) Pogledano 5033 krat
Re: Carson Eurofighter - after crash
Težji EPP material sem nadomestil z depronom.Zaradi manjše teže je model dobil nazaj tudi enojni smerni stabilizator.Povsem nova sta tudi kanarda,ki sta za nekaj procentov večja od prejšnjih ... predvsem pa lažja. Ta predelava je tudi dokaz ,da je hujšanje vedno težavno.Vanj vložiš veliko volje in energije rezulat pa na koncu ni ravno najbolj zadovoljiv Lp.
- Priponke
-
- 'Hujšanje' 011 (Custom).jpg (41.73 KiB) Pogledano 5024 krat
-
- Picture 012 (Custom).jpg (66.56 KiB) Pogledano 5024 krat
-
- Novi izgled 013 (Custom).jpg (45.72 KiB) Pogledano 5024 krat
Re: Carson Eurofighter - after crash
Po slikah sodeč si napravil nekaj napak, morda ti bo v prihodnje pomagalo tole:
1.) Ploščina vstopnika naj bo enaka delovni površini impelerja, to je ploščina rotorja minus ploščina pesta.
2.) Vstopni kanal ne sme imeti večje površine, kot je površina rotorja! Iz ploščine vstopnika mora preiti v premer rotorja zlagoma, v kotu manjšem od sedem stopinj.
3.) Pri dvomotornih modelih morata absolutno biti kanala ločena od začetka do impelerja! Pri enomotorcih z dvema kanaloma morata biti kanala pregrajena vse do impelerja.
4.) Izstopni kanal naj bo skoraj do konca premera rotorja turbine, proti koncu pa se pod kotom 5-7 stopinj zoži na okrog 95% delovne ploščine impelerja.
Pri tvoji modifikaciji si delal ogromni se salni kanal, ki je za povrhu skupen. To po eni strani pomeni nepotrebno čelno površino, ki deluje kot padalo, po drugi strani pa zaradi spremembe hitrosti vsesanega zraka privede do tlačnih razlik. Glede na to, da govorimo o dinamičnem tlaku je nujna posledica tega dogajanja hudo vrtinčenje zraka in ti ne pomaga še tako polirana stena kanala.
V kolikor je imel original servote ali kable v sesalnem kanalu, bi morala nastat enormna razlika v potisku, pa tudi v kolikor so bili originalni kanali ustrezni, a stiroporjasto bunkasti bi morala nastat očitna razlika ob izdelavi ustreznih kanalov.
Če se boš držal napotkov lahko kanale izdelaš kar iz šeleshamerja! Če bo izstopna šoba večja od predlagane, ti bo stiskalo sesalne kanale. In radius stene vstonika je dovolj, če je v premeru kakih 2,5-3 mm. Poslikah sodeč tudi izpušnih kanalov nisi pravilno oblikoval. V kolikor slike ne lažejo bi dejal, da si več kot 50% razpoložljivega potiska vrgel v turbulenco in odvečen upor.
Morda še to, da tisti aerodinamični zaključki na motorjih sploh ne koristijo! Če jih ni zrak sam napravi zajezni vrtinec, ki deluje kot odličen aerodinamični konus.
1.) Ploščina vstopnika naj bo enaka delovni površini impelerja, to je ploščina rotorja minus ploščina pesta.
2.) Vstopni kanal ne sme imeti večje površine, kot je površina rotorja! Iz ploščine vstopnika mora preiti v premer rotorja zlagoma, v kotu manjšem od sedem stopinj.
3.) Pri dvomotornih modelih morata absolutno biti kanala ločena od začetka do impelerja! Pri enomotorcih z dvema kanaloma morata biti kanala pregrajena vse do impelerja.
4.) Izstopni kanal naj bo skoraj do konca premera rotorja turbine, proti koncu pa se pod kotom 5-7 stopinj zoži na okrog 95% delovne ploščine impelerja.
Pri tvoji modifikaciji si delal ogromni se salni kanal, ki je za povrhu skupen. To po eni strani pomeni nepotrebno čelno površino, ki deluje kot padalo, po drugi strani pa zaradi spremembe hitrosti vsesanega zraka privede do tlačnih razlik. Glede na to, da govorimo o dinamičnem tlaku je nujna posledica tega dogajanja hudo vrtinčenje zraka in ti ne pomaga še tako polirana stena kanala.
V kolikor je imel original servote ali kable v sesalnem kanalu, bi morala nastat enormna razlika v potisku, pa tudi v kolikor so bili originalni kanali ustrezni, a stiroporjasto bunkasti bi morala nastat očitna razlika ob izdelavi ustreznih kanalov.
Če se boš držal napotkov lahko kanale izdelaš kar iz šeleshamerja! Če bo izstopna šoba večja od predlagane, ti bo stiskalo sesalne kanale. In radius stene vstonika je dovolj, če je v premeru kakih 2,5-3 mm. Poslikah sodeč tudi izpušnih kanalov nisi pravilno oblikoval. V kolikor slike ne lažejo bi dejal, da si več kot 50% razpoložljivega potiska vrgel v turbulenco in odvečen upor.
Morda še to, da tisti aerodinamični zaključki na motorjih sploh ne koristijo! Če jih ni zrak sam napravi zajezni vrtinec, ki deluje kot odličen aerodinamični konus.
lp
Sašo
Sašo
Re: Carson Eurofighter - after crash
Ja se mi je zdelo ,da nekaj ne štima tako kot bi moralo.Teoretično dasta ta dva 'impelerčka' 700 gramov potiska.Letalo je pa sedaj težko 780 gramov.Kljub temu v letalnih karakteristikah ni pravega efekta.Vstopna luknja je videti tako ogromna zaradi poševnega odreza.Drugače je je po površini enaka kot premer edf enote . Na fotografijah nekako optično deluje ,da je preveliko...Nisem pa vedel,da je potrebno sredinski konus (pesto) odračunati pa tudi kot prehoda proti turbinam je prevelik.Sem pa fizično ločil oba kanala.Pri tem modelu se mi ne splača več ukvarjati z predelavami.Drugače sem pa tiste konuse itak mislil odstraniti vendar se mi ni dalo trgati ven edf-ov,ker sta dobro zalepljena. Vseeno HVALA za koristne napotke.Jih bom raje pri drugem projektu vzel na znanje .
- Priponke
-
- Picture 001 (Custom).jpg (30.34 KiB) Pogledano 4929 krat
-
- Picture 002 (Custom).jpg (37.5 KiB) Pogledano 4929 krat